Marleen ik lees dat Luuk zaterdag een goede dag heeft gehad super! Hoe gaat het nu? MrsNuke, goed dat je kinderwagen verkocht is! Waarom heb je hem eigenlijk verkocht als ik vragen mag? Ik heb namelijk ook een Buzz... Wendy, m'n vriendin had een Ka en was er heel tevreden over!!!
Wendy, kan geloven dat het dubbel is voor je!!! Was je dan meteen weer zwanger van Yinthe? Gelukkig heb je haar nu om mee te pronken he Ik heb enkele fotootjes in m'n profiel gezet van Mila, dan hoe ik hier niet zoveel te spammen ♥
Ik las net bij de november 2011 mama's dat wuppie ook weer zwanger....zal wel heel dubbel voor haar zijn....
Had af en toe het idee dat ik met een boodschappenkar liep qua herrie.. En jay lag best krap in de bak en vind hem nog net even teklein voor wandelgedeelte Ook had ik de laatste tijd dat me wielen niet lekker reden op een glade ondergrond de voorste dan... Nu met de bugaboo is het lekker stil en hij is nog lichter.
middag... niet zo heel veel bijgelezen, aangezien Lianne me bezig aan het houden was. Ze slaapt de laatste dagen niet zo lekker overdag. sávonds is geen probleem. rond een uurtje of 8, half 9 de laatste fles en dan lekker slapen tot ongeveer 7 a 8 uur vanmorgen al even lekker wezen wandelen. Tis echt heerlijk weer word er gewoon weer vrolijk van! strak weer werken tot vanavond 23:15 uur echt even geen zin in...
Is het erg dat ik best jaloers ben op de mama's die snachts zo goed kunnen slapen omdat de kleintjes een uur of 10 slapen Nony wat super voor Wuppie maar wat spannend en een dubbel gevoel misschien voor hun.
Ik dacht al dat wuppie eerst hier meekletste niet? Of hoe zat dat nu ook alweer... oh sorry, mijn geheugen he! MrsNuke, ah, ik heb het allterrainvoorwiel dus geen problemen mee... Mila zit sinds dit weekend in de gewone wandelwagen, lekker plat, met verkleiner en in de lodgerbunker... vond ze wel leuk zo... en ja Jay is een stuk groter dan Mila
Ineke Wuppie heeft vorig jaar met ons meegekletst en haar kindje is geboren rond de helft van haar zwangerschap, meen dat de 20 weken echo niet goed was...pin me er niet op vast wat de precieze reden was.
Hoi iedereen , Hoe is het ? Hier gaat het ,de kindjes zijn allen thuis deze week en vandaag heeft L.het moeilijk (veel wind+krampjes). Wuppie der mannetje*had een zware hartafwijking meende ik me te herinneren... Liefs x
hey dames ja dat is bij haar bij de 20 wkn echo geconstateerd en toen hebben ze de inmens moeilijke beslissing genomen om de zws af te breken. die zondag is dat gelijk gedaan volgens mij. wat fijn dat ze eindelijk weer zwanger is. nu maar hopen dat het deze keer allemaal goed gaat en het kindje gezond ter wereld komt na een week of 40. vandaag geen carnaval voor Yinthe en mij. ze is al twee dagen mee geweest en dat is wel ff genoeg. vandaag is het feest ook vooral in een tent waar we geen 'rustig'plekje op kunnen zoeken dus continue in de herrie en dat doen we maar ff niet voorlopig hier al veel gecarnavalled???
hey , VANHARTE GEFELICITEERD van ons Wuppie !!!! Wendy ,hier vieren we dat niet ,de kids op school en das voldoende Net als jij heb ik ook voor L.een vmk.gehad teste + op 13/02maar helaas s'avonds bloeding gekregen. Wie verlangd op dit moment naar nog een kindje of zijn er die zeggen voor mij echt niet meer???
lot: ben ik ook weleens.....maar ooit komt de dag dat ze hier ook lekker doorslaapt! oo wat goed voor wuppie!!!!!! lilalien: is t bij jullie nu vakantie? hier weet ik voor 200% zeker geen kids meer! 3 is genoeg! en daarbij kan mijn lichaam een 4e zwangerschap niet aan....ben nog steeds herstellende.... wendy:wij hebben hier niks met carnaval! kids alleen op kdv.... vannacht weer vaak genoeg eruit geweest voor mn snottie....vandaag is ze bij oma, heb vanmorgen gewerkt, volgens oma gaat t weer aardig goed(maar dat zegt niet altijd was) hopelijk vannacht ook weer eens een goed nachtje!! iemand nog leuke ideeën voor een babyshower??? heb er zondag 1 van mn vriendin/buuf en nu is mij en een andere vriendin/buuf gevraagd of we de mand willen samenstellen....ze krijgt een jongen....
Heb nog niets gelezen, maar kom even melden dat we weer thuis zijn van ons weekendje CP. Het was heerlijk, maar ben kapot nu . Nu wassen draaien, huis op orde brengen, morgen jarig, maar doe er niets aan en allerlei afspraken deze week bij ka, psycholoog, tandarts en cb. Dus: druk, druk, druk . Kom snel bijlezen en reageren! Oh ja, tromgeroffel.... Owen ROLT!!!!
@Debby: super dat ie rolt! Cute! @ineke: schattige foto's van je meisje! @wendy: hier geen carnaval... @lilalien: jaaa, wil heel graag een brusje voor Jen. Maar het gaat helaas niet @all: even een teken van leven. Ben druk... Met werk/studie/Jennifer. Plus, ik weet sinds kort dat ik geopereerd moet worden... Aan een urethra divertikel... Wachtlijst is wel een half jaar en daarna nog 2 maanden herstellen. Operatie duurt 3 uur en moet 4 dagen opgenomen worden. Best heftig dus. Mag dus niet zwanger worden t/m na de herstelperiode. Kan overigens niet eens, want het past niet... Valt me zwaar. Dus ben niet zo in de mood om veel hier te zijn... Maar vind niet dat ik mag klagen, ik ben allang blij dat alles goed is met onze kleine meid. Ik moet nu weer bezig. Moet nog een online EHBO cursus doen vóór vrijdag en morgenavond bijeenkomst met vriendinnen en overmorgenavond tandarts... Druk druk druk! *dikke knuffel*
Ik denk dat ik nog wel graag een kindje wil, na de bevalling riep ik heel hard dat ik klaar was. Ik ben er nog niet echt uit, eerst moet ik voor mezelf het zwanger worden, zwangerschap en bevalling nog een plekje moet geven. Vriend vindt 2 voor nu wel genoeg, maar wil er wel over nadenken. De deur staat dus wel op een kiertje. Het gevoel naar nog een kindje willen, is wel heel sterk, het is nog een beetje dubbel. @Wuppie; hoop heel erg dat ze nu een gezond kindje krijgen. Tis hun gegund! @babyproject; owjee dat klinkt niet fijn meis! Waren jullie wel van plan om snel voor een 2e te gaan? Hoop dat de operatie erg meevalt en dat er snel een plekje voor je is. @debby; wat goed van Owen!! Is wel een staande ovatie waard!!!! @Marleen; hoop dat er gauw wat lichtpuntjes voor jullie zijn! Dikke knuffel voor Luuk!
Luuk is vandaag weer gewogen en hij is 145 gram aangekomen sinds donderdag. Dat is erg fijn. Nog steeds geen duidelijkheid wat er nu precies met hem aan de hand is. Vandaag was hij bij het drinken toch weer behoorlijk onrustig en huilde veel. Ik denk dat we er voorlopig ook niet achter komen wat er met hem is. De chromosoomonderzoeken duren nog wel even die i.v.m. stofwisselingsziekten ook. Er wordt naar gestreefd dat Luuk aan het eind van de week naar huis mag. Hij houdt de sondevoeding dan wel. Ze gaan de voeding iets zwaarder maken qua calorieën. Hij krijgt nu 150cc en dat gaat 130cc worden, maar wel met hetzelfde aantal schepjes als 150cc. Een zwaardere verhouding dus. Ik hoop dat dat goed gaat komen..
debby: welcome back WAT GOED VAN OWEN!!!! TOPPIE! babyp: jemig meid...das wel klote! kan me voorstellen dat t ff een domper is! gaat t met jen wel helemaal goed?! marleen: zou wel fijn zijn als Luuk weer thuis is...misschien "helpt" dat ook weer een btje.....
debby: wat knap van Owen!! superkereltje! marleen: las op hyves dat Luuk lekker is aangekomen, ook helemaal super!! carnaval: ach ja.. stelletje zotten hier in brabant ook he.. 2e kindje: ja graag!!!! zou ik heeeeeeeeeeel graag willen en ludwi ook maar voorlopig nog heel lang niet.. eerst zelf maar eens herstellen en van Yinthe genieten
@debby: Grappig.... ben morgen ook jarig!! haha @Lilian: hier geen kindje meer... ben echt heel blij met Noa... maar vind dat ik anders te oud wordt...het is maar net hoe je leven loopt! als ik jonger was geweest dan wel. Mijn hubbie heeft ook nog een zoon van 12... dus ze heeft wel een grote broer!! en hij vind het allemaal geweldig. @babyp: jeetje meid wat vervelend! begrijp dat je niet echt in de mood bent! sterkte. @marleen: Fijn dat Luuk is aangekomen en hoop voor jullie dat hij einde van de week mee naar huis mag! @Mrsnuke:Wat een kl*te streek zeg van die vent van marktplaats. hoop dat je snel een andere vind. hier ook geen carneval....