even snel een berichtje ! hier vieren we geen carnaval woon echt in een mega saaie stad wat dat betreft! zou wel in een zusterpakje willen rond rennen hoor @nog een kindje: jaaaaaa wil nu alweer maar dat doen wel maar even niet.. eerst maar eens zien hoe het allemaal gaat lopen met peet en zijn werk... stel dat peet nou niet over 4 maanden iets heeft dan komen we in de bijstand wat betekend dat we welgeteld 1200 euro met zijn 2en krijgen ook moet ik dan gaan soliciteren naar een fulltime baan.. dus dan zal ik bij me baas weg moeten want kan daar geen 5 dagen werken maar ik ga daar gewoon niet vanuit.. want als ik daar teveel aan denk zit ik weer tejanken op de bank.. heb met peet afgesproken dat als alles goed gaat we eind dit jaar stopppen met de pil een voor een broertje of zusje gaan.. we zien het allemaal wel.. @meeting: ik heb der best wel heel veel zin in moet ik zeggen!! is er al wat meer bekent over de dag waar we heen gaan etc etc deb:kon ik nog met jou meetuffen? gezellig met de boys
navond... weer terug van werken. Poehhh de late diensten hakken er wel in hoor... hele dag al druk met mijn 2 meisies en dan daarna nog 8 uren werken. Heb gewoon zere voetjes. Morgen lekker zwemmen met mijn dames en met oma nu alweer zin in!!! Carnaval: hebben we hier in het noorden niet Wuppie: gefeliciteerd meis! spannende tijd voor jullie! nog een kindje: ik wil heel graag nog een 3e, maar mijn mannetje niet (naja hij heeft niet gezegt dat het echt definitief nee is..dus er is hoop ) en mocht er een 3e komen dan pas over 2 jaartjes ofzo. babyP: jeetje klinkt heftig zeg! maar hoe zijn ze daarachter gekomen dat je moet worden geopereerd dan? (of heb ikdat even gemist) Rustig aan meis, wij blijven er wel...kom je weer kletsen als het allemaal weer even wat beter gaat. Ineke: vlot de verbouwing wat?? Owen: goed zo!! lekker rollen volgens mij heb je stiekem met Lianne zitten kletsen daarover, want die rolde vanmorgen ook ineens van rug naar buik! Ik had haar op de rug gelegd, ging ondertussen even met denise naar de wc en toen we terug kwamen lag ze op haar buik, met 1 arm nog wat onhandig onder haar lijfje... hebben jullie kindjes ook van die lieve geluidjes? nou ik zou zeggen, trusten allemaallll
zoo lianne ook al rollen,, gaat lekker! hier nog niet helemaal om, wel van rug naar zij die lieve geluidje zijn er al wel.. wat kan Yinthe kletsen zeg!! heerlijk dat babygebrabbel. nog steeds druk met auto zoeken, woe gaan we daadwerkelijk kijken hier en daar...
meeting; volgens mij is de datum wel redelijk definitief (20 maart) maar de locatie nog niet geheel. op het kaartje lijkt gouda het midden maar dat schijnt niet logisch bereikbaar te zijn qua snelwegen dus dan misschien utrecht of omgeving? gaan we nog voor de pannekoekentent? dan zal ik daar eens voor gaan zoeken
morgen meiden! voor iedereen die moet werken werkse!! voor de gene die lekker thuis zitten geniet vsn het mooie wandelweer!!! en natuurlijk van je vrijedag.
Zag dat het hier ook door was gekomen lief dat jullie nog aan me denken. Helaas was het vanmorgen ook alweer klaar dus nog geen november beeb voor mij.:x
Wuppie; oow neee!!!! Ik wilde net reageren dat ik het zo ontzettend fijn voor jullie vond maar helaas moet ik jullie heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel.
Meiden wanneer mag ik feline mee nemen in de baby Björn? Ik heb met olly ook gebruikt, maar ik heb geen idee met hoeveel maanden.. @ rollen hier nog niet, wel af en toe op de zij.. Wel heel hard praten zoooo schattig... @ ons huis, gister voor de tweede keer de kijkers gehad, gaan vandaag een bod doen.....vind het zo spannend. Vooral omdat we nog geen nieuwe woon ruimte hebben....
@wuppie sterkte @debby en jootje wat goed dat jullie kleintjes al rollen. hier zit er nog geen beweging in @mrsnuke hoe is het nu op jou werk?? @carnaval hier wordt ook geen carnaval gevierd @all ik ben van de week een weekje alleen met Yara. Senna is met papa met de vrachtwagen mee deze week. Het is behoorlijk stil in huis nu.
Wat lied dat je het vraagt.. Het is een drama voel me totaal niet op me gemak hier.. Ik ben druk aan het zoeken maaar is niet makkelijk.. Hoe is het bij jou jij werkt toch ook in een supermarkt? Wat doe je daar voor werkzaamheden? Dus wordt een rustig weekje... Ook wel een beetje lekker toch of helemaal niet?
Jay rolt ook al.. Maar hij schrikt er erg van elke keer hihihi ook praat hij wat af.. En hij luisterd naar zijn naam maar alleen als wij het zeggen hehe.
@ Wuppie: heel veel sterkte. Ik verwaarloos jullie momenteel een beetje he.. sorry. Maar heb gisteren en zondag de hele dag gewerkt. Zaterdag was ik wel vrij maar toen zijn we naar Beekse Bergen geweest. (is gratis deze week als je een dierenachternaam hebt en die hebben wij, haha) Nu ben ik lekker 4 daagjes vrij. Zaterdagavond pas weer werken. Had me er vandaag op verheufd om lekker te gaan wandelen met de boys in dit lekkere weer maar de kinderwagen ligt nog in de auto en die die heeft mijn man mee naar zn werk. Straks dus misschien even een heel klein rondje met de draagzak, maar ik heb eigenlijk het idee dat R. daar niet zo lekker in hangt. Hoe is het verder hier? Heb niks bijgelezen.
R. heeft ook al omgerold. Weken geleden draaide hij opeens van buik naar rug. Een paar dagen achter elkaar deed hij dat steeds, maar nu heeft hij het best lang al weer niet gedaan, erg raar...
wuppie: ah neeee....sterkte meid! mrsNuke: aan dat soort dingen wil je idd niet denken hoop dat peet snel een baan heeft! nony: spannend! feline mag al in de babybjorn hoor! aapje: o das wel heel rustig in huis! coco: gratis is altijd leuk! mijn man had vanmorgen ook de wagen in de auto,hij was net weg, dus ik bellen, is ie m weer komen brengen! godzijdank...want t is zwaar irritant zonder wagen! rollen: hier van buik naar rug wel, van rug naar buik heeel af en toe...meestal blijft ze steken op dr zij! vandaag rustig dagje, job op school, isa bij een vriendinnetje, Tess ligt op bed, maar heeft nog geen zin....straks even bij de buuf "inbreken" even op de babykamer kijken wat ze nog nodig heeft voor dr babyshower zondag! (buurman weet dat we gaan kijken hoor) iemand nog suggesties voor in de mand voor moeder en kind?
ik werk ook in een supermarkt, maar ook druk aan het zoeken naar iets anders. voor mijn verlof was ik assistent afdelingsmanager kassa. ze willen nu dat ik terug ga in mijn functie en dat betekend voor mij op onmogelijke tijden werken. ik kan daar niet in mee gaan en nu zijn ze op het hoofdkantoor dingen aan het uitzoeken hoe ik op een normale manier weg kan daar. ze zijn bezig met een vaststellingscontract, daarbij heb ik wel recht op ww en kan ik rustig naar iets anders zoeken zonder de stress die ik nu heb op het werk. misschien is het ook iets voor jou?? en nu senna een weekje weg is is het inderdaad erg rustig, ik mis hem wel ondanks dat ik hem soms achter het behang kan plakken
hey meiden, ben even op mijn gemak aan het bijlezen. hubbie is met Luka naar de carnaval, ik ben thuis met een zieke Mika, vanmiddag kwam de hele fles terug, en flink rochelen/hoesten, dus heb hem al gesmeerd met LUUF. verder is het vloeien eindelijk bijna over, werd er echt gek van, durfde echt de deur niet uit....blehhhh....gelukkig had ik 4 daagjes vrij toen het begon.... heb gisteravond de eerste dienst van een lange rit erop zitten, moet tot maandag elke avond, muv donderdag, en dan heb ik volgende week dinsdag vrij(maar moet dan naar CB, vergadering op mijn werk, belasting etc )en dan woensdag weer werken, is me een beetje te veel van het goeie!
middag , de zon schijnt EINDELIJK eens goed door! Heb ons stulpje alvast online te koop gezet ,morgen hangen we een pamflet aan de balkonrand ook op. In de hoop van verkocht -huisje huren-huisje kopen. Wuppie, sterkte meid ,welk gevoel had je er zelf bij?? Ivm.omrollen ,hier niet maar wel volop geluidjes maken en willen rechtzitten.Zo van gggggggggggggchhhhhhh pffffffffff en dan heel hard giegelen of schreeuwen van plezier Hij kwijlt ook enorm ,en verkouden. Gisteren was een echt huil/baaldagje voor hem. Is niet makkelijk voor mij als ik hem zo zie huilen en nogeens erger dat de buren altijd dan vragen of hij nog zo vaak huild..... Thx voor de reacties ivm.nog of geen kindjes ,nu voor ons niet direct maar of het helemaal gedaan is geen idee Heb eergisteren mijn kledij opgeruimd ,alles wat ik niet meer aandeed of aan had gehad voor 2 jaar weg ,gevolg dat spullenhulp 5 zakken rijker is geworden Heb dan met mijn man afgesproken om ergens in april naar NL te gaan shoppen met L. ,de oudsten gaan dan bij mijn mama spelen. (Paasvakantie ergens). Ik werk momenteel bij als poetshulp voor onze gemeenschap mede de poetshulp sukkelt met der gezondheid.Een mooi centje meegenomen want ook enkel mijn man werkt. We komen wel rond maar toch even mooi meegenomen en iedereen is vol lof dus als ze niet meer terugkomt (ze is over de 60 jaar)dan zal ik definitief dat mogen doen Groetjes!