@Star, gefeliciteerd met je verjaardag (makkelijk te onthouden voor mij ). @MrsNuke, tuurlijk kan je nog met mij meerijden, gezellig! Hopelijk vindt Peet snel een baan meis, bijstandsniveau is niet niets . @Jootje, Lianne is er ook snel bij met rollen . Owen weet niet meer van ophouden. @Wuppie, dikke knuffel meis . @Luukske, wel een erg drukke werkweek voor jou . En arme Mika, beterschap voor hem!
Wuppie! Nee toch..; het was jullie zo gegund!!! Hier daarnet lekker gaan wandelen met mijn zus en de kindjes... zalig in dit weertje maar twas toch frisjes hoor met die koude wind! gelukkig zit Mila lekker warm ingeduffeld in de Lodger Bunker
star en debby: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! luukske: zo dan das een drukke week! gelukkgi is t vloeien bijna over.....beterschap met mika! hier ook een rochelend meisje....gelukkig geen koorts meer.... lila: toch weer in de verkoop?! spannend weeer! lekker toch, weer wat bijverdienen!
wuppie: sterkte meisje!!! Star en debbpy: proficiat! @ all: sorry dat ik jullie zo verwaarloos... 2 de kindje: ..... .... even heel ego hoor! Met die stomme schildklierproblematiek moet ik anderhalf jaar medicatie nemen, al die tijd mag ik niet zwanger worden en dan is het nog niet zeker of alles weer goed is. Dus in het beste geval mogen we er na 1,5 jaar terug aan beginnen :x En daar komt nog bij dat Graves oogproblemen kan geven en dat ik mijn gewicht niet onder controle ga hebben , ik zie er niet bepaald naar uit om er uit te zien als iemend die toekleeft en op de koop toe uitpuilende ogen heeft :x:x!!! 'k Was nu net zo blij met mijn 'lijn', dacht, dat wordt een leuke zomer! Komt het door een ziekte!!! Ja, 'k heb al hooikoorts en zo, moet mijn immuunsysteem zich nog eens tegen een ander deel van mijn lichaam keren ook! Ach, ik heb het allemaal zo gehad hé! Kan zo huilen! En m'n vriend begrijpt er niks van 'k Ben zo labiel hé, kmoet nu steeds aan m'n ex denken (heb maar 1 ex, kwam 7 jaar geleden tot een onherstelbare breuk, ik heb hem nooit meer gezien sinds die dag, dat was eigenlijk wel een goede vriend... en dat/die mis ik nu. Mss omdat mijn eigen hubbie me niet snapt?) (Heeft net iemand gebeld van Flair Be, ik mag meedoen aan een voor en na... mss is dat iets om mijn gedachten te verzetten)
@Debby: jij ook van harte gefeliciteerd!! @Wuppie: veel sterkte! Peertje, Debby en grietje bedankt voor de felicitatie!
@star en deb: Congrats!! @deb: gezellig!! heb der zin in.. nee hoop het ook niet wordt er verdrietig van want dan moeten we waarschijnlijk ook onze auto verkopen want je mag geen nieuwe auto etc etc.. het slaat echt helemaal nergens op.. het is niet dat hij niet wil werken maar niemand gunt hem een kans het is zo verdomde oneerlijk.. morgen heeft hij een gesprek in oudorp hopen dat daar wat uitrolt we zien het wel allemaal.. pfff morgen nog 1 dagje en dan ist weer klaar gelukkig ben der klaar mee hahaha dat stomme werken toch..
zo, hebben vanavond raportgesprek op school gehad en mn stoere man doet t super, is zo leuk, lief en sociaal(mag ie thuis wat vaker doen) en zn cito super gemaakt! dus we mogen niet klagen! altijd fijn!
Carlo weet dat moontje er 1 te koop had. Jarigen gefeliciteerd! Vandaag is het alweer een jaar geleden dat ik positief teste van isa wat gaat de tijd snel, en nu eens kijken wie er in haar ledikantje ligt. Nog 3 weken en dan moet ik er toch echt weer aan geloven, dan moet ik weer aan het werk. Had al langer verlof en moet er nog niet aan denken, vind het zo fijn met de kids thuis.
peertje wat fijn dat hij het zo goed doet op school! zal jou vast een trotse mama maken.... lot wat gaat het snel he?? geweldig om dan al onze kleine ukjes te zien opgroeien terwijl we een jaar geleden net zwanger waren en nog maar moesten afwachten hoe het zou gaan allemaal...
ja gaat snel he geniet nog even van je vrije weekjes! ik vind opzich wel fijn zou alleen wel bij een andere baas aan de gang willen maar het werken opzich is wel lekker.
Vandaag een hele invasie studenten aan Luuk zn bed. Vanmiddag eerst een groep en even later kwam de kinderarts vragen of er nog een groep mocht komen, want ze konden er veel van leren.. (Nou oke dan... ) Luuk mag als hij aan blijft komen waarschijnlijk vrijdag naar huis. Morgen komt er een transferverpleegkundige om te bespreken hoe het straks zal gaan met de sondevoeding als Luuk thuis is. Luuk zal ook thuis fysio krijgen. Rare gedachte. Hij is nu bijna 5 weken niet thuis en uiteindelijk hebben nog helemaal geen duidelijkheid. Ik zie het wel zitten dat hij weer naar huis komt. Ons ventje hoort gewoon bij ons. Aan de andere kant is het wel dubbel omdat je eigenlijk nog steeds in dezelfde situatie zit. Het voordeel is wel dat hij nu voeding via de sonde kan krijgen. Morgen gaan we nog met hem naar de oogarts i.v.m. mogelijke afwijkingen aan het netvlies (zie je wel vaker bij syndromen of stofwisselingsziekten) en de KNO arts komt ook nog langs om naar zijn oor te kijken en ze gaan de gehoortest ook nog een keer doen.
@Jarigen: gefeliciteerd! @Wuppie: He wat ontzettend rot... Ik vond het zo fijn voor je toen ik las dat je zwanger was en nu dit.. Heel veel sterkte. Wat moeten jullie veel mee maken... @Debby: Hoe gaat het nu met Owen eigenlijk? Een beetje op de goede weg nu? En hoe is het met jou?
marleen: is idd wel dubbel, maar ook wel fijn lijkt me....ondanks dat jullie nog niet weten wat er nou is.....t blijft spannend! lot: ja t gaat snel heh....zat net te kijken, volg week is Tess alweer 5 maanden, alweer bijna op de helft!!!!! pfffff mrsNUke: zeker fijn om te horen! hoe is t met je...las op hyves over je nek??! wendy: jaa ben trots hoor!
joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee het is weer voorbij!!!!!!!! vandaag auto zoeken.. fijne dag allemaal!!!!!!!!!!