november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    debby
    ow wat goed dat het zo goed gaat met Owen. fijn dat het allemaal wat rustiger wordt bij jullie

marleen
    fijn dat Luuk mee naar huis mag al is er nog niet veel duidelijk over wat er nou met hem is. hoe gaan ze dat nu verder uitzoeken dan?

star
    wow! die is wel gegroeid zeg!

moedertjeB
    fijn dat ame d'r gewichtverlies heeft ingehaald! wat is d'r haar al lang zeg! mooie foto trouwens inderdaad

lot
    je mag best zeuren als je het mij vraagt hoor, is ook niet niks. hopelijk krijg je snel meer rust 's nachts

luukske
    nou dat zijn genoeg uren dan voor je zeg.. vind je dat niet erg? aners mag je toch ook weigeren neem ik aan gezien je contract? hopelijk is mika snel beter en gaat ie weer meer drinken

mrsnuke
    vervelend van je nek, hoop dat het snel zakt. mooi dat je eindelijk een tafel heb gescoord! zow Jay is idd lang zeg! kanonne!

nony
    ow fijn dat er al een bod is! jammer dat het zo ver beneden de vrprijs is maar misschien kan er nog goed gepraat worden. ;)

debby en moedertjeB
    grappig dat jullie elkaar tegen komen @ cb!

peertje
    bah wat vervelend dat ze 's nachts die aandacht wil, en als je ze bij dat zeuren en mopperen gewoon laat doen? ff geen aandacht geven? of gaat ze dan over in huilen?

moontje
    ohhh nu al tandjes? .. tis zonde.. en ook al verkouden.. hopelijk snel weer beter

grietje
    ow grappig, ter ere van wat kom je in de flair?

meeting
    jah gouda was idd niet handig nee maar vroeg laatst wat jullie dan van utrecht vinden maar daar heb ik volgens mij geen reacties op gezien?

yinthe
    is vergeleken met de meeste baby's hier wel echt klein zeg... eigenlijk de kleinste op Luuk na maar van Luuk weten we allemaal dat dat helaas een reden heeft..

hier
    pffff rot nacht gehad..
    hubbie weer flinke aanval koliekpijnen gehad door zijn galstenen.. toevallig gisteren bij chirurg geweest en afspraak gepland op 31 maart (omdat hij er toch geen last meer van had) en vannacht om 23.30 uur ist begonnen en vanaf 5 uur heeft hij pas wat kleine dutjes knnen doen.. al die uren continue pijn gehad. zijn nog naar HAP geweest maar die hebben hem alleen 2 zetpillen gegeven en toen kon hij weer naar huis. daarna is het alleen maar erger geworden. ga straks ff bellen om te zeggen en misschien kan hij dan wel eerder komen?
    vandaag de echt ALLER laatst kraavisite.. pfff kleine is vandaag pcies 4 maanden. maja.. toch leuk dat ze komt. (vriendin van mn mama)

marleen
    strakkies Luuk lekker ophalen! *knuffel*

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Er lopen nog diverse onderzoeken o.a. chromosomenonderzoek en onderzoek naar stofwisselingsziekten. Dit duurt 6 tot 8 weten dus we moeten daar nog lang op wachten. We krijgen daar eind mei de uitslag van. Dinsdag weer terug naar de poli voor een gehoortest en ook Pre-operatieve screening, want Luuk krijgt over 2 maanden nog een MRI onder narcose. Er staan verder nog een aantal poli afspraken bij o.a. kinderarts, neuroloog en klinisch geneticus. Nog genoeg te doen dus! In het bloed is nu wel twee keer verhoogd melkzuur (lactaat) gevonden en dat kan op een stofwisselingsziekte wijzen. Het kan ook veroorzaakt worden door stress dus dat hopen we maar.

Het viel mij ook op dat Yinthe qua lengte een kleintje is. Als alles in verhouding is, dan is het vast prima!

Wat rot voor je man. Lijkt me erg pijnlijk. Nog kraamvisite? Dat is nog laat!

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Wendy, Mila is uit de lijst gevallen!
    Ze was op 3 maanden 5000g en 57,5cm... ik denk net iets kleiner dan Yinthe en ze volgt de P25curve! Dus als er 25 meisjes op een rijtje staan is zij de 25ste qua gewicht en ook voor haar lengte en hoofd, dus dat valt nog mee hoor!
    Ik denk gewoon dat de rest van de novembermeisjes gewoon groot is ;)

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is goed nieuws meis! Wat voor voeding krijgt Luuk nu? Hopelijk kunnen jullie tussen alles door nu gaan genieten van jullie kleine mannetje en ook voor Roel is het natuurlijk super dat zijn broertje weer thuis komt!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Qua meeting vind ik Utrecht ook prima hoor!

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Grietje: Wat leuk dat je in de Falir komt. Waar gaat het verhaal over?

@ Marleen: hebben jullie je zoontje nu weer thuis? Hoe gaat het nu allemaal een beetje?

@ Wendy: Wat erg zeg van je man. Hoe gaat het nu met hem?

Ik ben vandaag niet zo fit. Heb vannacht van 3 tot 4.30uur wakker gelegen met koude rillingen en koud zweet. Ik lag helemaal te trillen en kon het niet warm krijgen. Had ook een hele zere rechterborst, alsof ie op klappen stond. Uiteindelijk toch weer in slaap gevallen tot 7uur. Toen meteen die rechterborst afgekolfd maar er kwam helemaal niet veel uit. Voel me nu iets beter maar heb echt heel erg hoofdpijn.

R. zit hier qua lengte en gewicht tegen de bovenste rand van de curve aan.

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wendy, wat erg voor je man, hopelijk kan hij inderdaad eerder geopereerd worden, want dit is natuurlijk niet vol te houden! En Yinthe volgt wel haar eigen lijn? Dan is er natuurlijk niets aan de hand dat ze wat kleiner en lichter is.

@Coco, toch geen borstontsteking? Wel vervelend dat je nu nog hoofdpijn hebt, beterschap!

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik weet het niet, zal zo eens even gaan googlen. Sinds ik gekolfd heb is de druk wel van de borst af maar het voelt nog wel een beetje raar. Alsof het een blauwe plek is of beurs ofzo...
    Maarja, wat heeft hoofdpijn daarmee te maken...?
    Ik ga het gewoon even afwachten.

9. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    't Is gewoon een 'voor-en-na' hoor! 'k Had daar eens zin in :D.
    'k Dacht: doe ik het nu niet, dan doe ik het nooit ;)

'k Heb nog geen foto's. 'k Zal het wel komen melden als ik erin sta

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Man heeft nu stukken minder pyn maar toen ik de chirurg vertelde over afgelopen n8 zei hij dat we toch meteen maar even naar de spoedeisende hulp @ zh moesten gaan... Daar zitten we nu al een poosje...

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Succes in het ziekenhuis!

@ Grietje: O, leuk. Ik dacht dat het een verhaal zou worden over je aandoening. Maar een metamorfose is een veel leuker en luchtiger onderwerp!

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb net zelf eierkoeken gemaakt, echt lekker. En supermakkelijker, wist echt niet dat dat zo makkelijk was.

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marleen wat heerlijk dat Luuk vandaag thuis komt. Lekker in zijn vertrouwde omgeving. En wat goed dat hij in een week zo goed is aangekomen.

Wendy succes in het zh!

Coco beterschap!

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hier ook vanacht om 4 uur wakker uiteindelijk met pyama trainingsbroek en ochtendjas in slaap gevallen.. nu voel ik me ook iets beter maar nog niet topfit! lang leve de asprienes :D
    vervelend van je borst oppassen met borstonteking he!

15. LittleMonsters

jam jam receptje?

16. LittleMonsters

nou hier een rotnacht gehad.. was gister al niet lekker en had al verhoging naar de 39 graden.. na de fles er meteen in gegaan.. werdt ik om 4 uur wakker rillen misselijk blegghhh ben op het eind maar naar beneden gegaan half uuur op de plee gezeten voor niets:( daarna weer naar boven gegaan lekker lange warme pyama aan maar hielp niets uiteindelijk ben ik in een training broek pyama en ochtendjas in slaap gevallen.. vanochtend werdt ik zwetend wakker dokter maar afgebeld want voelde me te belabberd om heen tegaan nu gaat het wel weer naar 2 asprienes maar blijf lekker binnen..

peet is aan het zwemmen met jay zal mij benieuwen hoe dat is gegaan :D
    ik ben een beetje aan het keutelen en mee aan het schreeuwen met de nieuwe cd van adele wat een heerlijke cd is dat toch zeg!!!!!!
    alleen net werdt ik weer een beetje gek in me hooft dus het was tijd om even te schrijfen op het forum..

@marleen: lekker jullie mannetje weer thuis!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Recept Eierkoeken op Smulweb.nl
    Echt, makkelijker kan het niet!

Mijn zoontje en ik hebben er net van zitten smullen, lekker met boter en hagelslag.

Ik ga me gelukkig steeds beter voelen.
    Jij ook al een beetje opgekanpt MrsNuke?

18. LittleMonsters

jawel maar merk dat als ik teveel doe ik een beetje raar in me hooft wordt..

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Lekker niks doen dan he, dan knap he het snelst op. Ik ga vandaag ook niet veel uit mn handen laten komen. Vanmiddag lekker met de boys op de bank tekenfilmpjes kijken. Zo'n dag mag je af en toe ook wel eens hebben.

Sterkte ook met je hond. Las het net in de lounge...

Deel Deze Pagina