november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

nou zo is het hoor ik ga lekker de kast van jay even uitmesten er ligt zoveel in..

ja het is zo moeilijk onze trouwe vriend.. maar het is beter zo.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @MrsNuke, sterkte vanmiddag en de komende dagen meis :(. Las net je topic. Wat vreselijk om afscheid te moeten nemen, maar aan de andere kant proberen te denken aan het mooie leven dat jullie hem hebben kunnen geven! Dikke knuffel!!!!

@Wendy, jeetje, wel even schrikken hoor dat jullie direct naar de SEH moesten! Sterkte en hopelijk horen we snel iets van je.

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemiddag meiden,

@MEETING, UTRECHT IS VOOR MIJ OOK VEEL MAKKELIJKER QUA TIJD EN RIJAFSTAND....

@peertje, en Tess deed het laatst toch goed met doorslapen?
    denk zelf ook een sprongetje....Mika had het vannacht ook, hij kwam om 5.30u, andere nachten echt tot 8.30u.

@mrsnuke, dikke knuf meis!

@marleen, fijn dat Luuk weer thuis is/komt, en nu hopen dat het allemaal de goeie kant op gaat!

@wendy, mag idd weigeren qua uren, dat doe ik de komende dienstlijst ook, maar nu kon ik even niks veranderen....moet zeggen dat ik 30u echt wel genoeg vind....

@moedertje, je hebt echt plaatjes van kindjes! zo mooi!
    en een lekkere stevige tante!

@voedingen, Mika is sinds vorige week over op 4 voedingen, 8.30-12-16-21 uur en hij drinkt gemiddeld 600cc per dag, en dan moet hij goed zijn best doen, want het is een slechte drinker....en hij vindt het allemaal wel goed, dus een gemakkelijke baby....

@all, gisteravond wilde ik eigenlijk nog even op het forum, maar bedacht me dat ik ook al deco kon maken voor de 2 taarten die ik de 27e klaar moet hebben, ivm het doopfeest....dus gisteravond lekker in de keuken zitten "knutselen"
    vanavond weer werken, heb 4 avonden, dus zal wel niet veel online zijn dit weekend.... volgende week heb ik maar 2 avonden, dus ook meer tijd voor huishouden, kids en ZP, hahaha....

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Gisteren ben ik met Lorenzo bij het cb geweest voor de prikjes, even huilen en toen was het ook goed, hij heeft er gelukkig weinig last van gehad.
    Hij weegt 6670 gram en meet nu 64 cm.

Je krijgt bij 3 maanden weer zo'n vragenlijstje om in te vullen hoe je je voelt enzo en daar schrok de cb-arts toch wel van, van wat ik ingevuld had en ze raadde mij toch dringend aan om contact te zoeken met de ha om erger te voorkomen.
    Gisteren gelijk met mijn baas om tafel gezeten om het eea uit te leggen en te zeggen dat ik dit traject in ga stappen en dat de oorzaak waarschijnlijk een combi is tussen mijn psychische gesteldheid en de stress/drukte op het werk.
    Nou dat komt hij zich helemaaaaal niet voorstellen dat het door het werk kwam :x Hij begon het gelijk in de privesfeer te zoeken en hij weet er helemaal niks van.
    Maandagmorgen heb ik een afspraak bij de ha en dan zien we wel wat er gaat gebeuren.

Zo nu ga ik nog even op de bank liggen want ik heb een giga hoofdpijn

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Liesje goed dat je het aangegeven hebt en ermee naar de ha gaat als je je slecht voelt. Goed dat Lorenzo goed is gekeurd.

Wendy ben benieuwd hoe het in het zh gaat?

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Luuk krijgt nog steeds neocate, maar dan meer geconcentreerd (dus iets meer poeder dan eigenlijk hoort) Was bij Owen toch ook even?

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Luuk is thuis. Heerlijk! Wel even wennen met die sondevoeding, maar gaat goed komen. Mijn man ziet het niet zo zitten en mijn moeder wil ook geen sondevoeding geven dus dat is wel even erg lastig. Ik kan nu bijna niet meer weg. Komt vast wel goed. Erg fijn om ons ventje nu weer zo dichtbij te hebben. Vlak voor we weg gingen trok hij de sonde er nog even uit. Dat was balen! Nu zit er weer een nieuwe in.

Luuk weegt nu 5270 gram.

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Mrs. Nuke: Ah wat rot dat jullie vandaag afscheid moeten nemen van jullie hond. Wat een lieverd om te zien. Sterkte! :(

@Liesje: Klinkt niet goed.. Voel je je depressief?

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Marleen: Hoe gaat het nu dan met het huilen van je zoontje?

@ Liesje: Wat naar dat je je zo voelt maar goed dat er aan de bel getrokken is. Sterkte.

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hey meiden,

marleen: fijn dat luuk thuis is! hopelijk nu iets meer rust!

mrsNuke: jemig meid, had je dan niet toch naar de HA kunnen gaan? numoet je zo t wknd in....
    hoe is t met je nek?
    ahh sterkte vanmiddag met hond!

luukske: ja ze sliep eerst door, toen werd ze weer erg verkouden, en toen is t weer begonnen...:( ach t komt vast wel goed!;)

wendy: hoe is t nu met je man?
    utrecht is voor mij ook prima hoor!

liesje: goed dat je t hebt aangegeven, sterkte!

coco: rustig aan vandaag meid

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Het gaat wisselend. Hij huilt soms nog heel erg, maar vaak gaat het ook goed.

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @liesje, goed dat je de vraenlijst zo hebt ingevuld, hopelijk kan de ha iets voor je betekenen, ennne.....bazen zeggen altijd dat het niet door de werkzaamheden kan komen, echt wel! heb zelf 7 jaar geleden ontslag genomen na een hoge werkdruk en andere omstandigheden(een zus van mij is toen overleden, ik was hetstellende van een galblaas ok, en we gingen de MMM in).
    gelukkig nu een job die helemaal in mijn straatje past....

@peertje, meis ik hoop dat de kleine meid snel weer doorslaapt

@marleen, die SV geven gaat hubbie echt wel doen, als hij wat meer op zijn gemak is, nu Luuk thuis is....
    herken het van hubbie, die wilde Luka eerst niet verzorgen nadat hij een compleet nieuwe plasbuis heeft gekregen, maar na verloop van tijd deed hij het wel....
    geniet van je gezin, het is nu eindelijk weer compleet!

@wendy, hoe is het met hubbie?
    heb zelf galkolieken gehad, en kan je zeggen dat die echt pijn doen, bij mij hebben ze de galblaas toen verwijderd....

@all, ga Mika even een flesje geven, hij moet nog wakker gemaakt worden.

13. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    coco, ik wist nog niet dat ik ziek was, toen ik me inschreef.
    Toen ze belden om mee te doen, stemde ik onmiddelijk in. Alles om mijn gedachten te verzetten! ;)

14. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Jaaaaahhhhh we hebben ons huis verkocht!!!!! Dat word dus inpakken en verbouwen tegelijk....18 april moeten we over...

Ben zo blij, heeft maar 2 weken in verkoop gestaan

15. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Nony; gefeliciteerd met de verkoop van je huis!!!! Staat hij op funda? Ben wel een beetje nieuwsgierig!

@Marleen; wat fijn dat Luuk thuis!!! Jammer dat je man en moeder die sondevoeding niet zien zitten, maar ze gaan het vast van je overnemen als ze zien hoe jij het doet.
    Heel fijn voor jullie dat jullie gezinnetje weer compleet is!

Zit hier met een meisje vol ,met holteonstekingen, ontstoken ogen en een oorontsteking! Ze krijgt nu een penicillinekuurtje en das een heel gevecht om dat erin te krijgen! Hopelijk knapt ze er snel van op, zo niet dan moeten we maandag weer terug naar de ha.

16. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

meiden onze hond is vanmidag heen gegaan heel rustig in zijn slaap.. hij had alleen wel een traan over zijn wang :( net of hij het wist de vriend.. het is raar dat hij er niet meer is maar het is de goede keus geweest.. achteraf had hij ook een gezwel in zijn mond en keel...

hier nog even een foto van onze trouwe vriend!!

17. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @mrsnuke: wat een droppie! veel sterkte met dit verlies...

18. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    lieve mrs Nuke!
    heel veel sterkte met dit verlies!
    heel veel dikke knuffels van mij en micah!

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    mrsnuke
    wat erg.. :( zo'n keuze is moeilijk maar je weet dat t waarschijnlijk echt het beste is voor hem.. sterkte.

nony
    das snel!!! nog een beetje tevreden over deprijs kunnen worden?

ego
    man is vanavond om 20.00 uur pas mogen weg gaan uit zh.. bloed en urine onderzoeken gehad, weer een echo...
    gisteren nog geweest voor afspraak bij chirurg en operatie gepland op 31 maart voor verwijdering van de galblaas en net vannacht gelijk zo'n koliekaanval :(
    maar de pijn is nu weer gezakt gelukkig. hij is weer happy.
    nog ff 3 weken opletten met eten/drinken en dan is het zover...
    nu issie wel een extra dienstje vrij .. :):):)

ga gauw slapen.. door hubbies horror nacht hb ik maar 3 uur kunnen slapen en overdag helemaal niet meer dus ben gebroken.
    hubbie heeft gelukkig nog wel kunnen slapen in zh maar is ook nog errug moe.

tot morgen!

20. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nony: gefeliciteerd!!!! das snel gegaan meid!

zomerbloem: ahhh beterschap met je meisje!

mrsNuke; geconcondoleerd meid! wat een lieve foto:(

wendy: poeh heftig dagje dus! nou rust lekker uit vandaag!

JAAAAAA we hebben eindelijk weer een nachtje door geslapen! peoh...ben gelijk iets fitter;)
    had t niet verwacht want ze is (na 2dagen kdv) weer SNOTverkouden en adem happend.....en ze is helemaal schor...zo schattig!

Deel Deze Pagina