november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    neeeeee ga echt niks meer vragen aan mn schoonouders... die praten me dan een schuldgevoel aan omdat ik Yinthe nog niet bij hun achter wil laten terwijl ze wel 'zoveel voor ons doen'.

maarrrrr als het goed is heb ik morgen een eigen auto'tje.. :)

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ahh Luukske das nie leuk!!!
    ik vind echt dat ze niet anders kunnen dan je vrij geven gezien die uren... zo gemeen!!

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

weet het niet.. voel me raar heb zon gevoel.. moet zo ie zo even naar de dokter dus zal het er even over hebben dan..

Leuk dat je ook komt ondanks de drukke dagen!

4. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mm en een testje??

jaaa ik kom wel ff langs hoor;)

5. LittleMonsters

durf niet zo meschien stom maar stel nou he stel nou dat het zo is..
    het houd me tegen ook omdat ik steeds ongi wordt alleen echt heel weinig en maar 1 a 2 dagen en dan heel weinig..

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    navond...
    ook weer even een teken van leven vanaf hier..
    weekend weer moeten werken.
    Heb gewoon te druk om alles bij te houden.
    Kom zo nu en dan wel even gluren hoor, en zodra het weer wat kan kom ik weer wat meer meekletsen.

enne...volgens mij missen jullie me ook niet heel erg, aangezien ik de laatste tijd zo en zo niet vaak meer actief meeklets ;)

ik denk nog even na over de 20 ste.Reken er eerst maar niet op. Tis vanaf friesland bijna 200 km rijden!

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nee maar je kunt daar ter plekke toch kijken of je wat neemt / we wat nemen?

8. LittleMonsters

Sorry heb het verkeerd gelezen.. Dacht gelezen te hebben een reservering met borrelhapjes etcetc.. Toch die blonde kleur weer he..

9. LittleMonsters

Weer een nieuwe werkdag helaas..
    Jay heeft van 19:00 tot 7:00 geslapen pff was niet de bedoeling maar hij wou niet gisteravond had een rotnacht verwacht maar viel mee!

10. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Sorry maar ik kan zondag niet mee, heb het echt te druk....
    Misschien als er nog een keer een meeting komt.
    Vind het wel jammer...

@ mrsnuke....denk je datje zwanger bent? Ik heb een paar weken geleden ook een testje gedaan, vond het wel heel spannend...
    Gewoon doen, dan weet je waar je aan toe bent.

Zo ga weer een paar dozen inpakken vandaag...

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    We gaan daar inderdaad alleen maar zitten en kletsen :D. Misschien wel leuk als jij ook een speelkleed meeneemt? Owen vindt het altijd heerlijk op het kleed :D. Ik zal je mijn adres wel even pb'en, wel handig ;).

En de maxicosi moet inderdaad sowieso mee, ik heb geen ander autostoeltje voor baby's ;).

12. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    @nony wat fijn dat je huis zo snel verkocht is
    @mrsnuke spannend, ik zou idd even een testje doen als je twijfelf. hoe is het met je nek?

@all ik moet vanmiddag met Yara naar het ziekenhuis om een echo van haar heupjes te laten maken. Dit moet ze omdat er bij mij in de fam aangeboren heupafwijkingen zit.
    ik heb morgen een sollicitatiegesprek, ik ben heel erg benieuwd of het wat gaat worden. ik was helemaal verbaasd dat ik uitgenodigd werd voor een gesprek, dacht nl ik zou toch wel te oud zijn.

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    #1573 luukske, 14 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
    goeiemorgen meiden,

@aapje, succes met je sollicitatie!

@wendy, wat voor auto ga je kopen? die Ka?

@MRSNUKE, je hebt er een lekkere nacht opzitten haha....heerlijk!
    enne gewoon testen, heb ik afgelopen maand ook gedaan...

@nonny, super dat het huis zo snel weg is, als dat van ons zo snel zou gaan zou ik het vandaag nog te koop zetten haha....

@peertje, gewoon gezellig komen zondag....haha...

@all, ik kan TOCH komen, heb gisteravond laat wat geregeld, was gisteren een beetje kwaad op de planning, ik heb verdorie deze week 15 overuren gedraaid, dus die ene avond kan er wel vanaf!
    dus.... count me in!!

enne die taart neem ik dan wel mee...haha....hoeveel personen ongeveer? ik wil ook wel alle namen van de kindjes die komen;);)

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Aapje, succes vanmiddag! Wanneer krijg je de uitslag ervan? En wat spannend morgen, heeeel veeeel succes!!! Wat voor functie is het?

@Luukske, jaaa wat leuk dat je toch ook kan komen zondag, zie ik mijn buddy eindelijk in real life, leuk, leuk!!! Wij komen dus, Owen en ik ;).

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Aapje succes vanmiddag.

Jootje zo druk met werken, bevalt het werken wel weer?
    Gaat het met de meiden goed?

MrsNuke wanneer ga je naar de ha, zou misschien toch even testen als je twijfelt.

Irene wat vervelend dat je even forummoe was hoop dat het wel goed met je gaat en hoe is het met je pijn aan je lichaam?

Nony super dat jullie huis verkocht is.

Wendy lekker dat je meisje zo goed groeit nu.

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ga echt proberen er zondag bij te zijn. Als alles goed met Luuk blijft gaan dan moet dat ook wel lukken denk ik.

17. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik weet eigenlijk niet wanneer ik de uitslag krijg.
    het sollicitatiegesprek is bij de concurent van waar ik nu werk. het is in een supermarkt.

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @aapje, ben benieuwd....hopelijk wordt het wat, en krijg je daar ook je uren etc die je graag wilt.

19. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mrsNuke: als je twijfelt zou ik een testje doen, ben je ook van de onzekerheid af! en lekker toch, geen laatste fles meer...ik durf t nog niet;)

wendy: en al een autootje?

aapje:suc6 in t z'huis en spannend die soll! altijd leuk toch!

luukske: JAAAA leuk meid! hihih goed geregeld! nou ik ben dr met Tess hoor!

hier gaan de nachten ook weer goed*afkloppen* hele weekend heeft ze weer netjes doorgeslapen....gisteravond laatste fles en toen lag ze zo diep te slapen...maar durfde m niet weg te laten, dus heeft ze m al slapend op en vanmorgen 7.00 was madam weer wakker! dus hopelijk houden we m er nu in!;)

net gewerkt, gaat ook steeds beter, mag ook wel, doe nu 90 buikspieroefeningen per dag! (is ook nodig hoor....maar wie mij dat vorig jaar had verteld, had ik heel hard uitgelachen!)straks weer naar de fysio....

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hey, lief dat het vraagt!
    Gaat hier wel goed hoor! heb het alleen druk met werk, vergaderingen, kids.
    Lianne slaapt weinig overdag, en ook Denise slaapt bijna niet meer. Lekker druk dus als ik een dagje vrij ben.
    Ben dan 's avonds blij dat ik even lekker kan bankhangen :)

Lianne is sinds een paar daagjes over op 4 flessen en is verder een erg lief en tevreden meisje. Denise is nog steeds wat aan het puberen en niet altijd even gezellig. Ze ontneemt echt mijn energie.

Hoe gaat het bij jullie?

Deel Deze Pagina