Trouwens...wij gaan morgenmiddag hier naar toe: Landal GreenParks | Ruim 65 bungalowparken in Nederland, Duitsland, België, Oostenrijk, Zwitserland en Tsjechië Lekker weekendje weg. Dus kunnen we even afspreken dat jullie niet te veel kletsen anders ben ik maandag de hele dag aan het bijlezen!! En kunnen we dan ook gelijk even afspreken dat het een beetje redelijk weer wordt komend weekend En kunnen we dan ook nog even afspreken dat niemand naar mij gaat kijken als ik met mijn flubberbuik, sinaasappelhuidbenen (mooi scrabble woord) en hangboobs in mijn nog te krappe tankini in het zwembad ben... Alvast mijn dank!
Veel plezier Irene! Heerlijk, er even tussenuit. Ik ga richting bed. Ik ben zo moe. Man geeft late voeding dus ik kan ff bijtanken.
Jeetje Marleen ik heb het echt met je te doen, dit houd je niet lang vol. Mochten ze je morgen niet verder helpen zou ik een paar uurtjes in de wachtruimte gaan zitten dan horen ze het vanzelf? vind het zo erg voor jullie. Hoop dat ze snel de oorzaak kunnen vinden. Hier is het even bal, Diva komt 3 a 4 keer snachts wil veel te vaak drinken overdag en wil beslist niet uit een flesje drinken. Ik zou graag gaan combi-voeden maar ze weigert ben heel moe
@star: ohhhh lekker de sauna heerlijk! ik moet ook snel weer eens heen! het lekkerste van de sauna vind ik lekker in de blote kont even geen kleding.. vind het altijd zo'n raar gevoel als je savonds je kleding weer aan moet doe meestal dan ook een trainingsbroek aan met een wijd shirt @werk: moet maandag weer @grietje: nee hoor is niet ego hoor. ik heb vroeger in de goeie ouwe tijd wedstrijdzwemmen gedaan vond het al erg genoeg dat ik 6 weken na de bevalling pas weer mocht zwemmen.. @luukske: leuk! vind de bugaboo zo'n mooi kinderwagen heb spijt van mijn quinny.. @coco: hier nog 2 pakken muisjes over voor de bevalling had ik 2 pakken opgegeten en nu heb ik er 2 over haha @babyp: shopse zo leuk om een excuus te hebben om te shoppen hihi @test: hier 1 maart positest @irene: grappig om te lezen he vind het wel jammer dat ik niet van het begin af aan heb meegelezen en het lijkt me straks zo raar dat als je weer zwanger zou worden niet meer in hetzelfde clubje kom.. ik geef helemaal geen vitamine's meer zitten in de voeding.. veel plezier! enne afgesproken afgesproken afgesproken @ineke: het lijkt mij ook wel wat een paar jaar en precies tegenwoordig moet je gewoon werken of je moet een kerel hebben met een topbaan.. ik kan nu wel gaan stoppen ik kan me rekeningen betalen van peet zijn ww maar eten kunnen we dan niet meer.. nou zullen we dan wel toeslagen krijgen maar dan nog zal het geen vetpot zijn.. terwijl het de planning was dat ik niet meer hoefte te werken peet verdiende gewoon onwijs goed.. best jammer als ik er nu over denk.. @voeden op locatie:ik heb gister voor het eerst een voeding gegeven op locatie in de ikea. ze hebben daar een heel hoekje ingericht met slabbetjes leppeltjes een magnatron.. alleen volgens mij zijn die mensen die naast het hoekje zaten helemaal gek geworden van mij ik heb daar denk ik wel 2 min gestaan de eerste min om uit tevinden hoe die magnatron werkte dus zat overal op te drukken wat allemaal rare piepjes gaf daarna heb ik zowat 1 min daar gestaan elke keer 5 sec even voelen dus dat was ongeveer zo piep piep zoem zoem zoem piep piep even stil piep piep zoem zoem piep piep nou die mensen gingen al bozer kijken en keek om en peet lag helemaal in een deuk hihih maar het is gelukt jay heeft heerlijk gesmult @marleen: arm kereltje en wat stom zeg die dienstdoende arts en over de kinderwagen mijn moeder vertelde dat mijn zusje vroeger niets van de kinderwagen moest weten als mijn moeder haar er in legte dan was er geen land mee te bezeilen huilen en nog eens huilen @paint: ja ga de 17de heen heb der zin in! @moontje: ja dat is ook zo wel leuk om te zien hoor ben beniewt of ze straks ook ongeveer dezelfde dingen gaan doen op bepaalde leeftijden zoals kruipen zitten enzo wel leuk om te vergelijken wist helemaal niet da jou mannetje ook thuis zat joh.. niet makkelijk he de heledag zo op elkaars lip enzo.. gelukkig hebben wij niet heel veel problemen met geld nu nog niet tenminste.. al zijn we wel al een heel stuk op achteruit gegaan qua geld.. dat babyzwemmen is best duur he 100 euro.. hier kan je ook per les betalen. @debby: ja heb er ook veel zin in! en het lijkt me wel erg leuk zo'n meeting arm kereltje hopelijk werkt de shampo snel jeuk is ook niets.. ja jay perst heel veel eigenlijk van het begin af aan al.. vanidag heeft hij eindelijk weer gepoept je zag dat hij meteen geruster was.. snachts hoor ik hem ook wel eens persen en hij is dan ook behoorlijk aan het bewegen heen en weer.. ik had hem gisternacht in zijn slaapzak gedaan omdat hij zo boos aan het bewegen was maar had niets om zijn handjes gedaan dus uit frustratie van het niet kunnen poepen heeft hij zich op een paar plekken gekrabt doe nu overdag als hij boven ligt in zijn slaapzak maar sokken om zijn handjes vanmidag was 1 sok helemaal zeik nat hij heeft zijn vingers ontdekt hihih had nog even gespiekt je woont een half uurtje hiervan daan @carlo: zo hij komt niets te kort zo te lezen @aapje: gelukkig weer een beetje aan de betere hand succes morgen bij de ha! ik ga nu 3 dagen werken @lief: dat is ook best dicht bij! @babyp: ongeveer 20 min van schagen naar alkmaar.. maar door alle stoplichten komt er nu 10 min bij.. en we hebben het wel eens gered in 12 min snachts dan 140km alle stoplichte mee zo een uur verder
@all: nou vanmorgen naar de ha geweest als eerst voor jay hij heeft zalfjes gehad vaseline-cetomacrogelcrema FNA (wat een woord by the way) en nog een zalfje maar die mag ik niet teveel gebruiken dat is mometasonfuroaat vet mylan ook al zo'n lekker woord.. hopen dat het helpt heb nu ook maar een ander soort balneum mee genomen voor hele droge en ruwe huid.. we gaan het zien. nou toen heeft hij nog even gevoeld aan me hangwangers en het is waarschijnlijk gewoon een melkkliertje moet het evengoed even in de gaten houden maar ik had al een beetje het idee dat het wat kleiner werdt.. maar ben pas echt gerust gesteld als hij weg is!! toen ik daar stond in me blote tetters heb ik meteen even gevraagt of ik eventueel in aanmerking kwam voor vergoeding.. had iets gevonden over dat als je een bepaalde bmi had en cupmaat je het vergoed kon krijgen omdat het medisch werdt.. hij moest het nakijken maar wou eerst nog even afwachten wil ik ook hoor wil eerst uitgekindert zijn anders zit ik straks weer... voor de rest geknutseld vanmidag er hangt een onwijs leuke tak voor me raam met leuke hangertjes erin.. boven is de slaapkamer echt helemaal klaar nu! kaptafel hangt haakjes ook echt helemaal leuk.. voel me dan weer een stuk beter! nou ga mannetje voeden en naar bed
meiden dan meld ik me af van de lijst sorry.. maar kan absoluut niet 's weekends.. i'm so sorry!! xx kreeg trouwens vanmiddag een aanvraag voor een bruidstaart te maken voor 75 pers.. met 3 lagen een vierkante..(stapeltaart) toen gingen we het over de prijs hebben.. ik schrok me rot! het stel wilde 35 euro betalen ja daaaag!! doe ik dus echt niet he.. ik reken meestal.. 1,50 p.p. komen hun met 35 euro aan.. @ mrs nuke, ben ook heel benieuwd idd en ja manuel zit ook zonder werk.. en in de ww dus dat scheelt heel veel geld en ja ik ben ook minder gaan werken..
Wat een stelletje keutels zeg voor een dubbeltje op de eerste rij denk Reageer later nog even ben aan het voeden en heb me bril vergeten dus zie voor geen meter
He, als ik nu zo bijlees in ons eerste topic merk ik dat we al lang niet meer hebben gehoord van Babywolkje, Zora en Fem! Iemand nieuws van ze?
@Moontje: 35 euro voor een taart van 75 personen? Die zijn gek! Groot gelijk dat je dat niet gaat doen. Dat ben je aan materiaal bijna al kwijt denk ik. @Mrs. Nuke: Je zit goed in de zalfjes Wij hebben ook zalfjes gekregen, maar Luuk zn huidje blijft onrustig. @Tjilpje: 3 á 4 keer per nacht voeden? Jeetje... Dat is ook heftig... Straks richting ziekenhuis (gelukkig!). Luuk is nu ook alweer een uur en een kwartier aan het huilen (vanaf de voeding van 8.00 uur). Zo vermoeiend... Het kan dus zijn dat ik een tijdje niet online ben vanaf vandaag.
@Marleen, heeeel veeeel succes vandaag bij de ka! Oh ja, misschien kan je ook vragen om eens naar een logopediste te gaan? Zij kan kijken hoe Luuk drinkt en eventueel daar ook nog bij helpen. Bij Owen zijn we ook geweest (lopen er overigens nog steeds, omdat hij zo snel mogelijk op vaste voeding over moet) en dat heeft goed geholpen! @Aapje, hoe was het bij de ha? Hopelijk is alles nu goed. @Jootje, mijn ouders wonen in Groningen, dus kom regelmatig naar het hoge noorden, als je een keer zin hebt om iets af te spreken . @IreneH, heeeel veeeel plezier met jullie weekendje weg. En ik snap niets van die vreemde bewoording van jou, ik zie een supermooie trotse mama in het zwembad met een heerlijk mannetje en een superlieve babydochter . @Tjilpje, balen meis, ik heb eigenlijk ook geen tips om haar wel uit een fles t elaten drinken. heb je al zo'n speciale fles geprobeerd, Tommie nog iets? @MrsNuke, whahaha zie me jou al helemaal staan in de Ikea bij de magnetron . Ik zou eens vragen om Forlax voor Jayson, het helpt echt goed bij Owen en kan helemaal GEEN kwaad!!! Gezellig, maar een keer meeten dan ? Die zalf die je hebt gekregen, hebben wij ook voor Owen. Is erg vet, maar helpt wel goed. @Moontjee, jammer dat je niet kan, maar wel begrijpelijk. En 35 euro voor zo'n grote taart, die is gek!
MEETING (voorlopig houden we een zondag aan): Debby - Ursem (vlakbij Alkmaar ) IreneH - Omgeving Utrecht Peertje - Aalsmeer Luukske - Limburg Star - Den Haag MrsNuke - Schagen Coco - misschien, plan maar en als ze kan, komt ze BabyProject -
Snap je gevoel wel hoor, zo denk ik ook over mezelf. Maar ik probeer me dan maar te richten op de knappe kinderen die ik heb (en hoe onvoorstelbaar het is dat 2 'normale' mensen zulke knappe kinderen op de wereld kunnen zetten )
Ben niet zielig maar zit dus nu wel te huilen... Af en toe snap ik helemaal niets van mezelf. Ben gewoon helemaal niet happy met hoe ik er uit zie. Vijf minuten geleden dacht ik het nog. Ik begin met lijnen (gewoon opletten met wat ik eet/snoep) en na twee kilo geef ik er alweer de brui aan. Ik moet echt minimaal 20 kilo afvallen... Ergens zit er in mijn hoofd iets niet lekker geschakeld. Ik wordt niet happy van hoe ik er nu uitzie maar blijkbaar vind ik het niet erg genoeg om er serieus iets aan te doen... Van de week zei ik nog tegen hubby dat we zulke ontzettend mooie lieve kindjes hebben. Dan vraag ik me ook af hoe wij dat zo samen hebben kunnen maken
Heeeeel herkenbaar! Ik moet eigenlijk ook 20 kilo afvallen (echt!), maar kan mezelf er niet toe zetten . En baal gewoon van mijn flubberbuik en mijn lichaam...moeilijk he...
Ja zo raar!! Ik kan zo intens verdrietig worden van mijn overgewicht. Maar ondertussen gaan die kaken maar door met kauwen... En met tranen in een pashokje staan omdat je geen leuke hippe kleding meer kan scoren. Om vervolgens 's avonds lekker aan de chips te gaan.
Good morning how are you tut tut Even snel vraagje kom straks reageren lig nu nog met tel in bed hihi Maar wat ik wou vragen: als jay praat naja praat ik weet niet of jullie nemo hebben gezien.. Dorrie praat op het einde tegen een walvis zo klinkt het ongeveer mar als hij dat doet combineert hij dat altijd met gaapjes dat doet hij ook als hij hard gilt hoor.. Doen jullie kleintjes dat ook verhaaltjes vertellen in combi met gaapjes.. En het komt ook wel eens voor dat hij zo enthousiast is dat hij ook wel eens gaat kokhalzen hihihi
Ja is goed. Hou maar geen rekening met mij, want ik kan vaker niet dan wel. @ Margootje: Hoe is het nu met jullie? @ Aapje: Ik werk 3 dagen vast. De ene week maandag, donderdagavond, vrijdagavond. De andere week maandag, vrijdagavond, zondag) Daarnasst deed ik vaak overwerken, zo één keer in de maand een extra zondag en om de week een extra dinsdag. Die zondag extra hou ik erbij, de dinsdag laat ik voorlopig schieten. Misschien in de toekomst weer. Maar voorlopig blijf ik dus 3, soms 4 dagen werken. @ Irene: Fijn weekend! @ MrsNuke: Ik zit nog steeds aan de muisjes. Niet omdat ze opmoeten maar omdat ik het lekker vind. Als ze op zijn haal ik nieuwe. Lekker hoor, bijna iedere ochtend een beschuitje bij mn bakke thee ipv een koekje. Ben blij dat je je weer wat beter voelt!
Dames, vorige week was ik net zo triest over m'n gewicht... ok tis hier geen 20 kg maar toch... ik denk dat we nog vol hormonen zitten en moeten leren aanvaarden dat we nog moeten ontzwangeren... kop op dames!!! We hebben prachtige kindjes op de wereld gezet volgens mij zijn de novemberbeebjes de allerknapsten ♥ Moontje, 35 euro OMG, je hebt gelijk met je 1.50 per persoon hoor! Ik heb jarenlang in het weekend bij een bakker gewerkt en daar was het 1.80 euro per persoon maar ja das met belasting inbegrepen he dus dan zit je toch goed met je 1.50 euro pp hoor! Je hebt er keiveel werk aan he! MrsNuka hier ook een Dorrie'tje hihihi zo grappig he!