hoi dames, was ik ook weer even...miv deze week moet ik een dag minder gaan werken van de ha ivm een ppd. Dus vandaag zijn de kindjes naar de oppas (wat stil in huis) en moet ik leuke dingen gaan doen waar ik van ontspan. Dus ik ben vanmorgen maar gaan shoppen haha Morgen avond ga ik een workshop taarten decoreren doen, ben erg benieuwd.
@ Liesje: Shoppen is altijd leuk he... En taarten maken lijkt me ook geweldig. Hoe voel je je nu verder? Met je ppd? Zie je het nu nog wel zitten om die 2 dagen te werken of zou je voorlopig liever helemaal thuis blijven? @ Wendy/Marleen: Idee van Wendy om de complete lijst op de site te zetten is inderdaad ook een ideetje. Is de site trouwens nog wel online? Lag er toen toch een tijdje uit? Ik ben er sinsdien helemaal niet meer op geweest, weet het adres niet eens meer?
ik heb nu voor de extra dag ouderschapsverlof opgenomen, ik werk na een lang weekend dus de maandag en dinsdag, dan een dag rust en dan nog de donderdag en dan is het weekend
deze site.. hij doet het nog wel gewoon maar als ik er 'iets' aan wil veranderen moet ik weer een hele nieuwe bouwen omdat ik deze op de laptop heb gemaakt maar die is gecrashed en als ik hem download naar de pc kan ik er niks mee gek genoeg.. maar das nie erg.. kan een nieuwe maken. dat moet toch nog.. maar dan niet meer met zoveel werk als toen iedereen ging bevallen hoor.
@snoozzz: weet niemand wie het gister was, er was iemand die hem ook gebruikte maar dat kindje toch nog terug rolt. Bjorn draait hier dus ook terug maar met extra spanlaken over hem heen gaat het goed. @liesje: wat is ppd?
Nieuwe site lijkt me wel leuk. Hoeft dan inderdaad niet zo groot en uitgebreid, maar bijvoorbeeld van alle kindjes de naam en geboortedatum, en dan misscien de ontwikkelingen van de groei erbij.
@Carlo. PPD is Postpartum depressie. Werd vroeger postnatale depressie genoemd. @Liesje. Goed dat je actie ondernomen hebt!! De belangrijkste stap heb je genomen. Sterkte meid!
Vanmiddag dus even weg geweest met de auto. Hoofdverkleiner en voetenzak eruit en dat ging een stuk beter. Op de terugweg heeft hij niet gehuild (was wel erg moe). Dat biedt perspectief voor zondag
@Ireneh: dank je @liesje: mag ik vragen wat jou meeste klachten zijn/waren waardoor dit vast gesteld is?
@carlo: als je denkt dat je ook PPD hebt, er is op internet een zelftest die je kunt doen: PPD-zelftest - Medic Info
liesje: das niet mis meid...idd goed aan jezelf denken! goed dat je naar de ha bent gegaan! sterkte! marleen: nou wie weet meid!
ben een btje emo.....6 jaar geleden zat ik in de weeën...om voor t eerst mama te worden..... om 00.17 word job dmv een ks geboren.... voor t eerst mama....en nu....word mijn stoertje alweer 6 jaar.....was is mn kleine babyboy?????!!!!! *foto...was ie 10dagen oud.....*
mennnnn wat ben ik moe!! vandaag een drukke werkdag gehad en 2 spokende kids afgelopen nacht.. Lianne was ws wat huilerig door de prikjes van gisteren Denise was huilerig omdat ze weer eens een oorontsteking heeft dus ze heeft weer een kuurtje. (en het ging zo goed de laatste tijd!) Denise mag trouwens morgen proefdraaien op de psz en Lianne was weer goed gekeurd bij het cb. 6950 gram en 64,5 cm voorkeurshouding is zo goed als over alleen groeit haar hemangioom wel. Naja hij zit in haar haartjes, dus zie je hem niet heeel duidelijk.
Liesje: Sterkte meid! Peertje: wat een skatje...Ben wel erg benieuwd hoe hij er als 6 jarige uitziet..
jootje: beterschap met denise! gaat ze wel proefdraaien? oo lianne doet t ook lekker! lekker op tijd naar bed?! zal ff een foto zoeken van hoe is nu is.....
@Peertje: Die verjaardagen blijven speciale momenten lijkt me. Even een moment van overdenking over de jaren die voorbij zijn. Het gaat allemaal veel te snel soms!
Het gaat ook zo hard hè! Toen zo'n frummeltje en nu heeft hij zijn zwemdiploma Ja meid, time flies....soms iets te hard... Zo was ik in shock toen Sara net geboren was en ik Mathijn in bed zag liggen. Mijn kleine mannetje opeens zo GROOT, in een 'grote mensen bed' 1 meter 15 ofzo....pfffff......