@peertje, ik krijg de bekleding de 7e week, dus over 2 weekjes! @marleen, balen dat het gisteren zo is gegaan met Luuk! suc6 vandaag!! @irene, lekker een weekend weg! @mrsnuke, haha....zie het helemaal voor me bij de Ikea! @moontjee, nou meis, 35 euro voor een taart van 75 personen....ze zijn op hun kop gevallen! ze weten niet eens hoeveel tijd erin gaat zitten, laat staan de materialen! @debby, kijk maar wbt de hh/9mnd beurs! als ik vrij heb, ga ik iig de zondag! @gewicht, heb er ook echt moeite mee, was vorig jaar rond deze tijd 36 kilo kwijt, ivm het spuiten etc...en nu...tja, moet nog +20 kilo afvallen, mijn hele nieuwe garderobe past niet... @all, ben gaan bijlezen, en alweer de helft vergeten....sorry! gisteren een difrax smalle fles gaan halen, en ja hoor....Mika dronk zo 180cc weg gisteravond, gelapen tot 6u vanochtend en weer 130, en toen om 9.30u weer wakker, hij is veel rustiger! dadelijk dus nog 1 fles bijhalen! enne, heb vanochtend een sliertje bloed gevangen, daarna een tampon test, en ja hoor....volgens mij ben ik ongi, het is niet noemenswaardig, maar toch....met mijn PCO heb ik de afgelopen 6-7 jaar geen eigen ongi meer gehad!!
Ieps Heb niet alles bijgelezen hoor Dieet: ik sta op koemelkvrij en suikervrij dieet voor mijn zoontje en heb vanavond volk!!!! Slapen: late voeding om 22.30u. Dan wakker om 1u, 3 u (eten), 5u ... en blijven huilen tot 7.30u De laatste tijd kan hij echt niet alleen spelen, wil voortdurend op de arm of begint te huilen... zo geraak ik niet door mijn huishouden heen en ben al kapot moe. 'k Dacht deze morgen nog even mee te slapen maar onze makker heeft het bij een half uurtje gehouden. Meeting, laat me weten waar het doorgaat al denk ik dat het een beetje te ver zal zijn voor ons Ik denk voortdurend dat ik iets verkeerd doe omdat mijn mannetje slechte nachten heeft en niet goed alleen kan spelen. En mijn moeder begint zich te moeien ... goed bedoeld maar ze geeft nu voortdurend tips omdat mijn broer en ik aan 6 weken doorsliepen en de kindjes die bij haar in de oppas kwamen ook vlug leerden dooslapen. Maar ik heb echt al veel geprobeerd. Droomvoeding lukt ook niet Oja, T. wil enkel op zijn rug liggen, op zijn zij wil hij niet en op de buik begint hij te wenen. Nu ligt hij even op zijn zij met het Bv kussen... 'k wil hem niet op zijn rug laten liggen overdag want hij krijgt zo'n afgeplat achterhoofdje... tja, mama's die even niet meer kunnen... jullie zijn niet alleen
Irene *knuffel* hier is het andersom, ik zit te huilen en nu met room in mijn koffie omdat ik aan het afvallen ben en dat dus niet wil Kamp altijd met ondergewicht en mijn Diva wil niet aan de fles. Ben zo moe inmiddels, kind eet me helemaal op Zal straks kijken voor de Tommie fles. Mijn oudste mop van negen heeft al 3 dagen koorts en valt hierdoor ook erg af. (kamt ook met ondergewicht). Allemaal even niet zo lekker hier Marleen, veels sterkte vandaag hoop dat de oplossing gevonden word. Ik ga zo na de voeding van Diva even snel de stad in moet echt wat nieuws hebben, voel me een enorme slons momenteel
*Grietje* ik schud je de hand hier precies hetzelfde! sterkte hoor! Ohja je doet het niet verkeerd, je hebt gewoon een dwarse baby Niet gaan twijfelen aan jezelf hoor en al helemaal niet onzeker worden. Want die kleintjes die voelen dat precies aan en worden dan nog dwarser!! *hele eerste jaar met oudste op de arm heeft gelopen, liep over van onzekerheid en stress*
Hier ook 1 met koorts, zielig . Ryan dan . Hij heeft al vanaf woensdag koorts, wil nauwelijks tot niets eten en is al zooo mager (hij woog met zijn 3 jaar laatst 14,9 kilo). En nu zie je hem gewoon magerder worden...hopelijk is de koorts snel weg en gaat hij weer eten! Hij roept me alweer, hij wil alleen maar bij mama op de bank zitten (lees: bij mama op schoot!) en film kijken (die wel al 100.000x hebben gezien, hoe tem ik een draak)...i'm off
*Debby* die van mij is negen dat scheelt, die schopte mij vanmorgen nog net mijn bed niet uit Die ligt veel lekkerder en daar staat een televisie daar ligt ze dus als een prinsesje. Zei is 1.36 cm en weegt maar 25 kilo. We vragen haar nu wat ze wil eten en dat halen we dan maar Zei heeft ook vanaf woensdag hoge koorts. Maar jou mupsje is kleiner en wil alleen maar Mama natuurlijk Mijn oudste weet nu hoe ze intern naar beneden kan bellen en besteld dan regelmatig een kopje thee Heel anders weer hahahaha.
Geloof dat ik ook maar eens ga kijken voor een difrax fles. Eens kijken of we verschil merken. Moet er toch nog eentje bij. Gewicht, ben weer een beetje blijer met mezelf nu er bijna 3 kg af is. Riem kan alweer een gaatje strakker. Tjilpje en debbie, beterschap voor jullie zieke kindjes. grietje, komt allemaal goed hoor. En ja goed bedoeld advies krijg je altijd of je er nu om vraagt of niet. Hier ook een rugslaper. Op der zij vind ze niks en op der rug kan niet ivm de puckababy. Luukske, beter laat als niet he. mrs nuke, hier ook zo'n lekkere kletskous. Maar het combi gapen herken ik niet. Wel druk bewegende armpjes en beentjes en veel lachen erbij. Om te smelten zo'n heerlijk bekkie dat ze dan heeft.
Luukske ongi na bevalling met pco dat klinkt wel goed, ik had na Tygo ook weer een cyclus met pco dus wie weet. Marleen ben zo benieuwd wat de ka zegt, duim voor jullie. Tjilpje beterschap! En wil je meisje bij je man ook niet uit een fles drinken als ze jouw niet ruikt. Meeting: lijkt me erg gezellig, ben alleen niet zo'n held op de weg dus het ligt er bij mij wel aan waar de planning is en de zondag is een beetje onze gezinsdag dus moet even kijken hoe het uitkomt. Zora, Fem en babywolkje zeker een poos niet gezien. Fem haar man is geopereerd als het maar goed gaat en was Zora haar kleintje niet wat onrustig? Hoop dat alles goed is bij de dames. Durf het haast niet op te schrijven want dan gaat het meestal mis maar Isa heeft de laatste 2 nachten geslapen na de late fles(23 uur) tot 6.15 uur hoop dat ze het zo blijft doen heerlijk.
Oh maar ik was wel echt weg hoor! Ik laat ZP altijd open staan, klap alleen mijn laptop dicht, dus dan kan het maar zo dat ZP nog even denkt dat ik er ben... Ofzo
goedemorgen/middag, zo vanmorgen om 6.30 Tess eten gegeven, nu wilde ze wel, want ze moest poepen...dus fles op en jahoor...luier vol....daarna maar aangekleed...de rest van de fam was ook wakker, dus dat kwam goed uit, job en isa onder de douche, eten maken, dus om 7.45 was iedereen klaar! (behalve mama) dus ar ging ze om 8.00 wegbrengen naar kdv/school en kon ik mn bedje weer in! JOEHOE!!!! ben dr net een half uurtje uit...heerlijk....zo op mn gemak maar is douchen! even teruglezen: moontjee: een taart voor 35 euro???? hallooooo anders halen ze t maar bij een bankerbakker, daaar zijn ze t 5dubbele aan kwijt! die willen echt voro een dubbeltje op de 1e plek zitten....gekke mensen! irene: geniet nou maar van je wkndje muppet! neit denken aan afvallen, eten, dat mensen kijken, gewoon genieten! de knop zal echt wel een keer omgaan....ik zit ook te wachten op de klik...maar hoor m ook nog niet...dus een bakje chips 'savonds...HEERLIJK! terwijl Ar netjes aan de water zit en geen chips neemt doordeweeks en sport...en ik zit met mn colaatje en mn chipie tv te kijken! tja....ik hoop dat ik de knop ook snel hoor klikken...er moet MINIMAAL 20 Af........8)dus helaas ik snap je maar al te goed mrsNuke: hier heeft Tess dat "praten" en kokhalzen ook...teveel slijm wat ze maakt met praten ofzo??!!! hhahaha gekke kids! debby+tjilpje: beterschap met de kids! groot of klein...ze houden je allebei bezig marleen: HEEL VEEEL SUC6!!! hoop snel een update te horen! grietje: dat zijn geen fijne nachten meid.... luukske: oo leuk!!!! wat goed van mika!! difrax doet goede zaken!!!! en ongi...je kan er maar blij mee zijn(maar ik snap jou situatie hoor) lot: dat zijn betere nachten heh...hoop dat ze doorgaat! zo volgens mij heb ik alles wel zo'n beetje gehad.... ga me nu echt maar is douchen..... en even bellen hoe t met mn moppie gaat! oja en ga vanmiddag naar een andere bekkentherapeut...kijken of die nog iets met me kan.....merk weer dat mn lichaam na een ochtendje op mn werk toch niet echt wil.....
@debby de wond zag er weer goed uit gelukkig. nu maar hopen dat het niet weer op een andere plek open gaat. nu nog een weekje rustig aan doen thuis en dan weer aan het werk. @coco je werkt nog best veel of vind je het zelf wel meevallen? ik denk dat ik 2 dagen wel genoeg vind, maar sta er door de week ook helemaal alleen voor. @irene veel plezier tijdens je weekendje weg
@ Aapje: Nou, ik vind die 3 á 4 dagen nog wel te doen. Maar het voordeel van mijn gekke werktijden is dat mijn man altijd thuis is als ik werk, dus we hoeven de kindjes nooit weg te brengen. Als dat niet zo was, was ik niet met een gerust gevoel zo veel uren gaan werken, dan zou ik denk ik helemaal thuis willen blijven.
Mijn kleine grote man ligt lekker te slapen en ik heb zelf ook nog even een oogje dicht gedaan, heerlijk! Ga hem straks maar weer wakker maken, anders ben ik bang dat hij vanavond niet kan slapen. Dan wil hij vast weer film kijken bij mama op schoot, dus geniet nu nog even van mijn eigen tijd .
Hoi! Ik heb een vraagje: als Mila poept, loopt het meestal helemaal aan haar rugje op! Dus gewoon door de pamper en body en pyjama uit, en dan moet ik haar telkens wassen en proper aankleden. Dit is uiteraard erg vervelend! Mijn mama en zus zeggen dat de pamper goed aan is en zeker niet te klein is... maar haar stoelgang is gewoon ZO vloeibaar he door de borstvoeding... heeft nog iemand dit voor en hoe los je zoiets op?
Even snel... Luuk is opgenomen in het ziekenhuis en dat zal waarschijnlijk voor wat langere tijd zijn. Hij ligt in een kamertje apart zodat hij goed geobserveerd kan worden. Het drinken gaat ging ook niet goed, dus ze hebben meteen kunnen zien hoe het gaat. Ook was hij weer afgevallen en weegt nu 4650 gram (vorige week 4690 gram). De kans zit er dus in dat hij een sonde gaat krijgen. We hoeven er niet dag en nacht bij te zijn dus we kunnen nu zelf ook een beetje bij gaan tanken (ze hebben zelfs liever dat we er niet bij slapen zodat zij de nachtvoedingen kunnen doen en dan ook kunnen observeren). Ik ben heel benieuwd hoe de komende tijd zal gaan. Voor nu is het voornamelijk een opluchting voor ons, ondanks dat het wel vervelend is dat je kindje opgenomen is natuurlijk. Eindelijk wordt er actie ondernomen!
Jeetje meis, zit hier met tranen in mijn ogen omdat ik aan de ene kant zooo blij voor jullie ben dat er EINDELIJK actie wordt ondernomen en aan de andere kant je gevoel zo herken! Mijn advies is ook om inderdaad niet in het zkh te blijven slapen, pak je rust nu en hij wordt goed verzorgd. Hopelijk hebben ze snel een 'oplossing' voor zijn drinkgedrag en huilgedrag meis en als je een luisterend oor zoekt, je mag me altijd pb'en of vragen of wat dan ook! Voor nu: heel veel sterkte en een dikke knuffel!
@marleen, moeilijk dat Luuk is opgenomen, maar natuurlijk fijn dat eindelijk actie wordt ondernomen, en jullie kunnen bijtanken....het is natuurlijk niet zoals een kindje het zou moeten doen, dus bijkomen ipv afvallen, goed drinken, lachen etc... dikke knuf! hopelijk kunnen ze nu eindelijk er iets van maken!!