de routebeschrijving op internet geeft de Prins Bernhard straat aan, mijn Tom tom zegt Don Velascodreef/Beukenlaan, maar het is allemaal goed. (voor wie het wilde weten eventueel) Valk ligt tussen al deze straten in dus zal zich vanzelf nog wel wijzen.
ja precies zo zal het bij mij ook wel zijn maar neem tegenwoordig als ik verder van huis ga ook altijd wel iets te eten mee want kan soms ineens heel naar worden als ik te lang niets eet.. ik rij rond half 12 weg dan zal ik er alst goed is rond 13.00 uur zijn.
Ja, volgens mij staat v.d. Valk goed aangegeven. Wij hebben er met vaderdag gebruncht. Ik lunch ook gewoon thuis, maar wij hoeven pas iets over half 1 weg te gaan.
dank je Carlo! Irene wat fijn he dat je niet zo ver hoeft te rijden! vond het Luuk het nog fijner zonder de verkleiner in de mc?
meiden van de meeting....ze zijn aan t werk op de A2 bij utrecht, stond vanmiddag 6km file(vanuit amsterdam)schoonzusje komt uit harmelen, dus die is ook terug binnendoor gegaan.... dus ik neem een andere weg.....zou voor vertrek wel even checken heb er zin in! ik eet thuis sowieso wel wat en denk daar ook nog wel tess heeft nog steeds veel poepbroeken, slapen ging vannacht wel weer beter...dus ik heb hoop! ben nu helemaal gesloopt, job heeft een top verjaardag gehad en t was zulk mooi weer....heerlijk buiten in de zon gezeten(tuin op t zuiden)
Hoi Dames Klein stukje teruggelezen Wat leuk dat jullie een meeting hebben morgen. Heel veel plezier allemaal. Hier is het vooral erg druk en heel hard achter de feiten aanhollen maar ach ooit zal het minder druk worden. Kleine Diva is afgelopen week ziekjes geweest en heeft bijna een week aan 1 stuk door gejammerd heel zielig Maar sinds vandaag krijgen we weer lachjes en begint ze weer beter te drinken gelukkig. De nachten zijn drama de laatste weken, ze komt maar een keertje of 3 als het niet meer is. Maar ach.......het went Ze groeit goed en doet het verder prima, wel komt de fysiotherapeut maandag langs om naar het hoofdje te kijken, die is een beetje plat. We wachten wel af. Nou dit was een klein berichtje! van Tjilpje.
@ MrsNuke: Heb je ze zelf gemaakt? Jij was het toch laatst die vroeg om het eierkoekrecept toen ik ze een keer zelf had gemaakt? Pfff... ben moe. Gisterenavond toch zo'n drukke avond gehad. Er was karaoke, beneden was heel de zaak vol, en boven waren er 4 teams aan het darten. Ik stond helemaal alleen maar heb mooi de klus geklaard in mn eentje achter de bar. Was pas om 4.15 thuis en lag om 5 uur in bed. Om 5.30 werd R. al wakker! Heb hem half slapend gevoed en toen is mijn man gelukkig met hem naar beneden gegaan. Daarna lekker nog tot 10uur uitgeslapen, dat wel, maar voel het nu wel in mn benen. Ik ben gisteren 23 uur achter elkaar wakker geweest, beetje bizar. Meneertje is nog steeds verkouden maar al wel minder gelukkig. Maar daardoor wordt hij 's ochtends wel zo vroeg wakker denk ik want voorheen sliep hij tot een uur of 7 en de laatste dagen wordt hij steeds al rond 6uur of eerder wakker. Hij ligt ook helemaal te rochelen in zn slaap, klinkt zo zielig. Maar het eten gaat gelukkig weer beter, hij kan weer ademen en drinken tegelijk... Dames! Veel plezier jullie morgen he. Ik had er zo graag bij willen zijn, maar morgen is mn eerste vrije zondag sinds ik weer aan het werk ben en die wil ik graag met mn gezin besteden. Maar ik wil jullie heel veel plezier toewensen. Lijkt me echt leuk om met allemaal kindjes van dezelfde leeftijd samen te zijn en jullie te ontmoeten. Wel foto's maken en hier plaatsen hoor!
Vanaf 11.00 uur vanochtend weer toppie....tot vanavond uurtje of half acht. Nu is het weer aan alle kanten aan het rommelen. Kramp in mijn buik, misselijk Zit nu maar aan de cola (BAH!! lust geen cola), schijnt voor je maag goed te zijn als je misselijk bent. Maar what ever happens, morgen ben ik erbij! @Debby. Ik woon op 10 minuten rijden, dus denk dat ik thuis nog wat eet. Aan de andere kant is een lekkere snack daar ook wel lekker
@Carlo. Thanks! Je zult de verhalen/foto's morgen wel lezen/zien! @Peertje. Ja wat een super lekkere dag om Job zijn verjaardag te vieren hè! Super! Is 'ie erg verwend? @Coco. Ooh meid, ik wordt al moe als ik het lees. Ik zou de dag niet redden op 5 uurtjes slaap. Maar jij bent er waarschijnlijk wat meer aan gewend. Jij ook een fijne dag morgen met je gezinnetje! Weer mooi weer dus geniet er lekker van!!
star ja de pianobar zou voor ons 'gereserveerd' worden. zijn er misschien ook nog wel andere mensen maar we hebben iig genoeg ruimte voor de kids (als het goed is.. ) wat is het stil vanochtend hierzo.. iedereen druk aan het voorbereiden voor de meeting.? irene, voel je je al weer wat beter ? cola?? pff daar moet ik toch niet aan denken als ik misselijk ben. heeft het geholpen?
@Irene: Cola helpt inderdaad als je misselijk bent. Ben je weer opgeknapt? Ik ben helemaal klaar voor de meeting We halen Luuk om kwart voor 12 uit bed, flesje en dan richting Vianen. Leuk! Gisteravond wezen stappen Een reunie van de discotheek waar ik vroeger altijd kwam. Het was DRUK! , maar wel gezellig. Ik was er alleen heen gegaan, maar zag veel bekenden. Ik lag om half 2 op bed dus was best netjes.
ze hebben net nog gebeld om te vragen of het nog doorging en voor hoeveel mama's en baby's dus heb het aantal even aangepast en ze gaan het nu in orde maken... moet op gaan schietn! over een uur moet ik gaan rijden.. tot straks allemaal!!!!