Whahaha, ik vind jou ook echt een TOPmeid! Het was zooo gezellig, alsof we elkaar al jaren kennen en ik heb ook zoooo gelachen met je, heerlijk! Ik heb me heeel goed vermaakt vandaag (ook op de meeting, echt superleuk om iedereen in real life te ontmoeten). We spreken echt snel weer af, lijkt me een goed plan. Arnoud vond het ook erg gezellig met Peet!!! Dus wij gaan voor een nieuwe snelle date wat ons betreft .
Goed om te horen! Ik ook niet hoor, whahahaha. Heb nog buikpijn ervan . En Jayson is ook zo'n schatje, ***smelt***.
Hahaha het zijn lieve mannetjes owen is ook zon snoepie en lekker zoet alle 2 trouwens ze hebben lekker gedut achterin! En ik lang niet zo vaak in de charmante houding hoeven gezitten haha Ja we spreken zeker weer snel af kan je ons huisje komen bewonderen en dan kan peet ook meschien ook wel foto's maken van de mannetjes!
En natuurlijk gedroegen alle baby's zich echt voortreffelijk! Wat een schatjes zijn het toch allemaal.
Dat is zo! allemaal zoete kindjes we treffen het maar! Nou we zijn bijna thuis mannetje ligt lekker teslapen
haeeeeyy ! zo ben ook eindelijk thuis! nou wel al een half uurtje hoor. heb idd nog even zitten voeden omdat Yinthe nogal afgeleid was toen iedereen er nog was. na (uhh tijdens) die voeding is ze in slaap gevallen en toen ben ik gaan rijden (na een thee en een gebakje ) en ben ik naar Ludwi z'n werk gereden. onderweg nog moeten plassen! wat een uitdaging zeg.. heb yinthe maar met autostoeltje en al in het hokje meegenomen hihihihi maar kon het echt niet meer ophouden. nu eerst ff pyama aan (hond heb ik ook al uit gelaten) en dan ff chillen want ben MOE! en yinthe d'r dutje duurde trouwens ook maar een half uurtje dus die zal ook wel goed slapen vannacht.. ga zo ff mn foto's op de pc zetten maar heb er niet zo heel veel gemaakt. jammer dat we alsnog geen groepsfoto hebben gemaakt maar dat komt dan nog wel bij een eventuele volgende meeting
fijn dat je weer veilig thuis bent.... je moet toch een aardig stuk rijden en omdat je zei dat je auto af en toe een beetje raar deed...
Hello, Fijn dat iedereen weer thuis is! Ik heb ook een aantal foto's gemaakt. Kijk even of ik ze zo online kan zetten. Jammer inderdaad dat we geen groepsfoto hebben gemaakt of foto's van al onze beebs. Maar het was gewoon zo gezellig dat we er niet aan toegekomen zijn?! Leuk om gezichten te zien bij de nicknames! Ik vond het heel leuk en zeker voor herhaling vatbaar. Het ging zo snel dat ik niet eens met iedereen heb gepraat!
wendy: nou zeg, jij maakt ook wat mee hahahahaa...poeh...das een aardige rit voor je geweest! volg keer iets dichter bij jou huis?! ben benieuwd naar de fotos! volg keer gelijk een groepsfoto doen, dan zijn alle beebs nog fit
Linkje naar wat foto's: Dropbox - Photos - Online backup, file sync, and sharing made easy. Door die eerste foto's voel ik me meteen een slechte mama. Lijkt net of Jennifer elk moment van die bank kan rollen ofzo... Maar volgens mij lag ze wel veilig... Overigens is ze erg moe geworden van de meeting en ligt nu slapend dr late flesje te drinken
helleuhhh hebben jullie het wat naar jullie zin gehad vandaag??? zal zo alvast even foto's spieken van babyp Als ik jullie reacties lees, baal ik des te meer dat ik er niet bij was!
Leuke foto's dames! Nu zie ik allemaal gezichten op de foto's maar weet ik er nog geen namen bij. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Had er echt wel graag bij willen zijn achteraf.
Hoi , Idd leuke foto's van de meeting waar ligt Vianen ergens in NL? Hier zie ik Ineke normaal binnenkort weer snel irl Met ons gaat het ,de afgelopen 2 weken waren een echte hel van regelen ,geen dagen maar lang. Nu is hij aangespekt ,slaapt weer goed en kan weer lachen zoals het zou moeten. En we hebben al 4 kijkers gehad voor de woonst ,vandaag zelfs en die waren zeer tevreden ,nu maar hopen op een snel en goed bod! PS.mij vorige nickname niet vernoemen aub. Liefs