november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Luukske, gelukkig meis dat Luka weer beter is en weer lekker naar school kan! Wanneer kregen jullie ook alweer de uitslag van die onderzoeken van Luka (van zijn IQ etc.)? Oooh ja, nu hebben we die overheerlijke taart van jou gemist! Reden voor een nieuwe meeting ;).

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Luukske. Ja vond het ook echt jammer dat je er niet bij was. Dus we moeten het maar snel een keertje overdoen!!

@Debby en Peertje. ^Smak^ Thanks voor de lieve woorden!

@Carlo. Goed dat je actie ondernomen hebt! En sterkte met je mannetje.

@Wendy. Jeetje, hoor je zoiets zo kort van te voren pas?

@Jootje. Je hebt helemaal gelijk hoor, zit gewoon naar complimentjes te vissen....hahaha grapje hoor! Nee zonder dollen het zijn niet mijn zwangerschapskilo's waar ik van baal er moeten er veel meer af. Maar ik moet dan gewoon zorgen dat mijn kaken niet de hele tijd heen en weer gaan ;)

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe herkenbaar?! Ik ben gewoon VERSLAAFD aan zoetigheid :):):):):)

4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hahaha, ja ik wil wel lijnen hoor maar niet in het weekend en niet 's avonds ;)

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Precies! En ondertussen klaag ik werkelijk waar steen en been over mijn figuur, over mijn buik en is niets goed....

6. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby en irene: ik laat er ook echt GEEN bitterbal om staan hoor;):p hahaahh....komt wel weer!

lot: ja tess... geen idee wat er met dr is......

debby:ja we zijn bezig met verdelen...hopen dat t lukt!

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    luukske: echt jammer dat je er niet was!! jammer van t taartje:(
    gelukkig vandaag iedereen weer opgeknapt!

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Net de pleister van Luuk zn gezichtje gehaald om te verschonen. Je wilt niet weten hoe dat eruit ziet.. Het is nu één grote natte wond op zijn wangetje, helemaal rood met gele korsten en het stinkt ook erg. Zo rot om te zien. Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Van de week maar langs de huisarts, want er moet wel iets mee gebeuren.

@kilo's: Tja, ik vrees dat we nooit meer een echt strakke buik terug zullen krijgen. Ik ben op zich niet ontevreden, maar ik draag een strak hemd en dat scheelt wel en verder denk ik altijd maar aan wat het me gebracht heeft; twee heerlijke mannekes!

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Luukske: Ik vond het ook jammer dat je er niet bij was. Ik ben erg benieuwd naar je en naar je kleine mannetje. Die taart halen we vast wel een keer in. ;)

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    marleen: ahh sneu zeg......kan je dat wangetje dan niet even ontzien? en die pleister op de andere wang doen!

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dan moet de sonde er uit en in het andere neusgat en dat is ook nogal wat.. Binnen de kortste keren is die wang dan ook weer rood. Ik hoop dat er iets anders is dat ik op de wang kan doen. Er zijn kindjes die allergisch zijn voor duoderm (wat er nu op zit), maar ik weet even niet wat het alternatief is.

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oei Coco je hebt blijkbaar dubbel post :)
    Jootje, moet ik je ook even pben over Lillybelle?

Wendy, wat rot zeg dat je zoiets pas zo kort op voorhand weet!!! waar moet hij naartoe?

Hier de hele week geen tv en ventje die avondshift werkt... pffff wat saai zeg!

Marleen, oh nee, ocharme toch! Helpt bepanthol misschien? Ik zou toch even een ha contacteren als ik jou was want anders krijgt hij misschien ontsteking erop en litteken?

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hello lady's!

Zo ik heb weer weekend ik had even geen zin om tewerken dus heb 2 vrije dagen opgenomen! morgen even afspraak maken bij de ha voel me zo raar de laatste tijd heb alle verschijnselen van een zwangerschap maar ben het niet:(:( in de ochtend ben ik misselijk heb soms geen trek meer in eten :( me borsten steken me buik is bol aan het worden ik snap de niets van me buik doet ook heel veel pijn rond mijn navel dus moet er toch maar even mee heen...

@kilo's: ik durf het haast niet tezeggen kreeg al tehoren dat ik niets te klagen heb dat is ook wel zo hoor maar toch heb ik niet mijn ouwe figuur terug en dat is zo raar voor mij ik had echt wel verwacht dat ik zo weer de ouwe was..

nou weer genoeg geklaagd!!!!

De meeting was echt top! heb genoten even een dagje eruit.
    uiteindelijk zijn we bij debby blijven eten naja eten ik niet want me eetlust was weer ver tezoeken zomaar in ene..

@marleen: wat naar zeg zou wel even naar de ha gaan ja dat kan niet goed zijn natuurlijk kan je geen vasseline die hele vette doorzichtige smeren mhhh nu ik dit zit te typen bedenk ik me ook in ene dat dat helemaal niet kan want dan blijft de pleister niet plakken:(

@deb: beterschap he lieverd knuf helpt de puffer een beetje?

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oei MrsNuke, ondertussen al getest?
    Goed dat je naar de ha gaat, niet mee blijven lopen he!

Lijn: ik heb ook al mijn kilo's terug eraf, zelfs 1.5 minder dan toen ik begon, maar nog steeds 1.5 te gaan van voor de hormonen maar dat haal ik niet meer, twinzusje is nu ook 54.5kg zoals ik, is gewoon voor onze leeftijd denk ik...
    Maar toch, alle kleding past maar buikje is niet meer zo lekker strak als vroeger! Gelukkig is de bips dat wel nog ;)

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Mrs. Nuke: We kunnen inderdaad niks onder de pleister smeren en dat maakt het zo lastig. Ik heb de pleister nu wat lager geplakt zodat het daarboven weer wat kan genezen.
    Inderdaad wel slim om even richting huisarts te gaan om je klachten voor te leggen. Jij hebt wel een heel goed figuur vind ik hoor!

@Ineke: Wauw, 54,5 kg is wel heel slank! Een klein buikje is toch ook niet zo erg? Souvenirtje aan je zwangerschap ;)

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja das waar :) maar tis niet zo mooi als anders met een strak topje of hemdje maar ja, tis nog altijd goed hoor...

en ik ben dan ook erg klein he, slechts 1m62! daarom ook dat ik bijna met mijn hakken ga slapen hahaha

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    peertje
    ai das niet tof zo die nachten, en zeker niet fijn voor jullie :( hopelijk lukt het nog met oppas vinden voor de kids

broertje heeft het nogal druk met alles... ben nu bij mn ouders in tilburg tot morgenmiddag maar is nog maar de vraag of ik m nog ga zien voor z'n vertrek.

carlo
    ah meid toch! gelukkig ben je er vroeg bij en hopelijk helpt het allemaal zodat een echte depressie misschien nog voorkomen kan worden?

ineke
    he das raar ja!
    nee idd sensee is ook al een poosje stil..maar volgens mij is dat met meerdere dames zo maar kan het niet zo goed bijhouden allemaal

jootje
    ook beterschap met jouw meissies!

irene
    ja in dit geval wel..komt door dat 'gedoe' in libië

marleen
    ahh das erg zeg voor Luuk..:( maar das toch ook niet goed om daar steeds weer nieuwe op te moeten plakken dan?

mrsnuke
    ahhhjee! das toch wel erg spannend met al die zwsverschijnselen zeg... wanneer gaje? had je nog een test gedaan? ben stik jaloers op jouw figuur!!!

ineke
    hahaha met je hakken naar bed joh...hihi zou je kerel wel leuk vinden zeker?

ahhh ben echt moe!!!
    zal er niet laat in liggen denk ik fffffff
    (slaap intilburg vannacht)

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hahaha Wendy, ja zou hij soms niet rouwig om zijn ;)

Serieus als ik mijn teenslippers of zo aanheb, dan vindt hij me altijd zo klein, maar ik doe ze wel aan hoor thuis!

19. LittleMonsters

heb wel een test gedaan die was neg gelukkig pfff wil nog even genieten van me ventje..
    aan het einde van het jaar stop ik met de pil en dan kijken of het ons weer gegunt wordt...

wanneer gaan jullie voor een 2de 3de of 4de?

20. LittleMonsters

Deel Deze Pagina