I know!! We ( jullie) hadden al zoveel geschreven! Nou ja...Aangezien er twee topics deel vijf waren is er nu gewoon weer eentje.
Ja ontzettend balen dit, maar het is niet anders, ik ben ook zeer benieuwd hoe het met Tessa is!! En kwebbelsnoes, daar weten we ook niets van he
Ennuh Yukl, nog 3 kwartier en we mogen (thuis)bevallen, hahaha, mijn kleine moet nog ff blijven zitten hoor!
hahaha, ik laat met alle liefde jou eerst bevallen hoor. Ik ga wel mijn bedje opzoeken, morgen weer vroeg controle Truste!
jeetje jammer hoor ik kom jullie vermelden dat kwebbelsnoes is bevallen van een gezonde zoon Jelmer gisteren rond 22.00 via een spoedkeizersnede de kleine paste niet in haar bekken Jelmer en zij maken het goed hij is 54 cm en 4280 gram
domino slaap lekker en succes morgen ik hoop dat julie snel zullen bevallen hier is alles goed roxan doet het super en heeft gisteren door geslapen
Oooh kwebbelsnoes, gefeliciteerd! Wat vervelend dat het een spoedkeizersnede is geworden Maar wat valt het gewicht mee zeg! Naja, nog steeds geen lichtgewicht natuurlijk
BEVALLEN Kwebbelsnoes - 6 okt - 39+6 - Jelmer - 4280 gr Stand: 1 jongen - 0 meisjes Lijst zoeken? Zoek op: bevallenoktober
Dan dus maar weer opnieuw met die lijst... Willen de dames die al zijn bevallen de lijst aanvullen met hun wonders?
OKTOBER 2010 MAMA'S LIJST 26 september Nonja- 28 jaar - 1e kindje 2 oktober Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje Vita - 30 jaar - 1e kindje 4 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje 5 oktober Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje 6 oktober Chikai - 28 jaar - 1e kindje 9 oktober Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 11 oktober Clowntje - 40 jaar - 2e kindje 13 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje 15 oktober InLove- 29 jaar - 2e kindje 16 oktober romy2003 - jaar - 2e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje 18 oktober Amaryllis - 23 jaar - 1e kindje Lovely Me - 24 jaar - 1e kindje 19 oktober MooMoo - 36 jaar - 3e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe- 23 jaar - 2e kindje Athina- 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Iris89 - 20 jaar - 1e kindje 24 oktober Heppie - 33 jaar - 1e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje CherryAyden - ? jaar - 1e kindje 29 oktober Yukl- 24 jaar - 2e kindje Domino85 - 25 jaar - 2e kindje Karin73 - 36 jaar - 1e kindje Brinatjuh- 25 jaar - 1ste kindje 30 oktober Doglover76 -33 jaar-1e kindje 14 meisjes - 8 jongens - 4 verrassingseieren Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.
Sorry, misschien dat ik mensen op de lijst heb laten staan die wel al bevallen zijn... Blegh, ik ben zweterig en plakkerig. Voelt vervelend.
Er zijn trouwens ook vast weer mensen van de lijst afgevallen die zich er later nog op hebben gezet. Dat weet ik ook allemaal niet meer, sorry Deze lijst dateert van ergens in augustus, dus een tijd terug!
wel balen van de crash, maar helaas niets aan te doen. Ik moet zeggen dat ik nu wel merk hoe verslaaft ik ben aan zp hoe is het nu met iedereen? XXX Gusam
JAAAAA 37 weken Kom maar baby! Hier gaat het goed trouwens. Wel moe, slaap veel, heb geen zin meer om echt dingen te ondernemen. En het huishouden wil ook niet echt meer. Maar buiten dat voel ik me prima Voor mijn gevoel zit die baby er nog wel een maand Vandaag met zoonlief naar de kapper geweest, maar het was weer een drama. Dit keer bewust naar een kinderkapper gegaan en we hebben er 1,5 uur gezeten! Tussendoor heeft ze nog 2 andere jongetjes geknipt in de hoop dat ie het dan meer zou accepteren, maar dat viel een beetje tegen. Uiteindelijk heeft ze snel de punten bij kunnen knippen terwijl ze hem had afgeleid met 30 kleine autootjes (cadeautjes die kinderen mee naar huis krijgen). Pfff, wat een gedoe!
Zucht, ben nog niet moe... Maar ik verveel me Misschien toch maar weer eens mn bed op zoeken... Maar daar heb ik ook geen zin in En over iets meer dan 5 uur gaat mn natuurlijke wekker weer, aaah! Haha vertel ik trouwens net dat ik moe ben. Daar lijkt het nu niet echt op he? Ik ben overduidelijk op de verkeerde momenten moe...