@moedertjeB, sta er ook nog steeds versteld van dat ik nog met bib loop....haha... hier idd ook de laatste tijd die verstrooide acties....heb in de zwangerschap al 3 glazen en mokken van mijn Blond Amsterdam servies zien sneuvelen! @ruby, beterschap.... @melk, heb 's ochtends echt korstjes op mijn tepels zitten....en heb ook echt pijn aan die dingen....:x @kitty, ga die kleding niet de laatste week (weken) nog dragen, heb toch mijn voorkeurskleding! @mrsmiami, Debby heeft een blog over haar zoontjes: Ryan Röge @nony, is hubbie nog met namen gekomen? Maartje hadden wij bij de zwangerschap van Luka ook op ons meiden lijstje staan, samen met Lieke (dat blijf ik een leuke naam vinden, en was het nu ook geworden, als we een meid zouden krijgen!).... nu hadden we dus voor een meisje: Lieke Mila Saar @all, heb een soort ongi achtig gevoel, maar niet echt erg.... en meende vanochtend dat mijn buik helemaal gezakt was, maar hubbie vond het meevallen....
Haha hoe lang heb je geslapen dan? En van die laarzen herkenbaar hoor. Ach dan wacht je toch ff tot december, is ook veel uitverkoop of acties met kerst etc...En je bent heel de dag vrij dus alle koopjes zijn er nog Echt supergoed van je hoor, je bent bijna 36 weken zwanger!!!!!
Nony ben het met Luukske eens Mila is een mooie naam. Verder: Fien Nieke (vind ik echt een stoere naam) Bo
Zo en goeiemorgen allemaal. Gister alles aan kant gemaakt dus het ziet er weer netjes uit. Moet wel straks om die tijd dat die mensen kome het huis uit. Maar goed ik ga maar kado halen voor Jaime haar verjaardag. Verder helaas weer slecht geslapen, die pijn is echt weer terug en niet leuk. Hebben jullie ook last van gezwollen handen en dan dat die snachts zo moeilijk buigen?? groetjes!
mijn schoonouders hebben 28 kleinkinderen en ze trekken er 2 voor. 1 zoontje van mij en 1 van mijn schoonbroer. die worden altijd gevraaagd om te komen slapen enzo. mijn zoon mag niet meer gaan, vind het gewoon niet eerlijk tegenover de rest. en ze doen ook niks leuks ofzo pffff.
Hebben ze dat zelf niet door dan? Ik vind het echt te erg! Bij mij hebben ze wel eens wat voor Jaime gekocht hoor, maar dat is op 1 hand te tellen. En als ze wat voor haar verjaardag doen, dan mogen wij het kopen en betalen ze het achteraf. Ook gewoon geen moeite doen om je te verplaatsen in haar ofzo.. Nu bv moeten we ook steeds horen dat deze baby de stamhouder is . Ik vind dat echt te erg!
*-ar+ ik weet niet of het met de afkomst (marokkaans) of de hoeveelheid kleinkinderen te maken heeft. maar ik vind het gewoon zwaar kut, hoor van mijn vriend dat ze met hem vroeger ook niks deden. maar als wij in marokko zijn en hun ook verwachten ze wel dat wij hun overal mee naar toe slepen. zie je het al voor je... ik in mijn tijgerbikini en mijn tattoos op het strand met mijn schoonmoeder met hoofddoek ernaast en ze verwachten wel steeds van ons dat we geld geven voor van alles. verjaardag van de kids...krijen ze 5 euro in hun hand gedrukt. mijn moeder was arbeidsongeschikt weduwe en had weinig geld maar maakte er altijd een leuk kadootje van. hoeft niet duur te zijn maar dat ze er moeite voor doen voelt dan toch wel goed.
Nee precies het hoeft niet duur te zijn, maar als je weet hoe een kind is en waar de interesses liggen, kan je zo iets leuks bedenken... Maar houdt ze die hoofddoek dan op op het strand Ik weet nog dat mn schoonmoeder van die poppetjes had van de supermarkt. Die lagen in zo'n zakje op het aanrecht en Jaime had ze gespot. Vraagt ze aan mn man papa mag ik die. Dus man zegt vraag maar aan oma. Nou dat deed ze. Zegt oma doodleuk: nee laat dat maar dicht want die spaar ik voor een ander kindje... Mn schoonzus en ik bleven er zowat in. Man stuurde net een mail door. Vriendelijke verzoek op zn werk om 4 nov naar een of andere conferentie/congres te gaan 3 nov wordt de baby gehaald....of hij het thuis even kan regelen . Nou vraag ik je.
@ Ruby, dat is wel vervelend hoor als je zulke schoonouders hebt. Ik zou ook niet weten hoe dat zou komen. Misschien is de cultuur daar anders, tussen kleinkind en opa en oma! Mijn opa en oma hebben 43 kleinkinderen en 12 achterkleinkinderen, maar ze zijn er op elke verjaardag. Wel werd ik vaak voorgetrokken, maar dat kwam denk ik omdat ik graag naar ze toe ging en andere kleinkinderen minder. en over melk uit borsten, ik heb dat gelukkig nog niet. En hoop ook dat dat pas gebeurt bij de geboorte, niet daarvoor hoor. Wil nu nog geen melkfabriek zijn @ Luukske, bedankt voor het linkje van die blog. @ Kitty, ja zo zag ik er een maand voor m'n zwangerschap uit. Na m'n zwangerschap probeer ik ook weer zo snel mogelijk in m'n oude shape te zijn.
goedemorgen lady's kom straks even uitgebreid reageren op iederen ga eerst even gtst kijken hier nog steeds ongi krampjes.. wel iets minder als gister.. tot zo meiden!!
Marleen succes vandaag!! spannend hoor Nony grappig wij hadden ook eerst de naam Sophie voor een meisje maar iedereen heeft die tegenwoordig. Dus geschrapt en ook wij zijn er nog niet helemaal uit nu Vanmorgen naar de Vk geweest alles was ok, zie enorm op tegen de bevalling maar ja kan niet meer terug he Helaas is de baby nog niet ingedaald als mijn vliezen nu breken moet ik plat gaan liggen. Sorry voor de rest ben ik alles alweer kwijt
Sensee lekker dan en wat gaat hij zeggen op zijn werk? Lekkende borsten hier wel wat last van. Marleen heeft vast al weeen, ben benieuwd hoelang het gaat duren. Ruby wat vervelend dat je zo ziek bent, goed dat je even naar de ha gaat. Oh wat een nacht, de eerste 2 uur slaap ik super dan lig ik een hele poos wakker te draaien en doen en dan de laatste 2 uur slaap ik weer ja en dan word mijn kleine vriend wakker dus begint de dag. Voel me ook niet fit nu, zwaar hoofd en geen fut dus weinig doen vandaag.
@Wendy, het is niet dat ik totaal niet aan bevallen denk.. maarik zou graag vanaf volgende week willen bevallen.. en als ik dat zo graag wil gebeurd dat toch niet @kitty, met mij gaat het eigenlijk wel, wel elke morgen als ik wakker word en elke avond als ik ga slapen, krampen in mijn buik en ook overdag nog wel eens.. maja zal er allemaal wel bijhoren. en ja mijn bekken, daar zullen we het maar niet over hebben @peertje, fijn dat het zo goed gaat met tess, geniet er maar lekker van! @debby/Owen, ik vind het zo sneu voor dat gezinnetje en voor het kleine mannetje ik hoop dat hij snel naar huis mag. ik las wel op de site dat het nu steeds beter gaat
Ach je bent niet de enige die graag wil bevallen, ben het ook zat hoor. Ik draag mn kind erg naar binnen en dat doet best wel veel pijn. sommige mensen denken dat ik nog maar net 5 maandjes zwanger ben als ze mn buik zien.
@marleen: ondertussen zal je aan het bevallen zijn of meschien al bevallen zijn!! ben benieuwt wanneer we nieuws krijgen @moedertjeb: fijn dat je lekker geslapen hebt.. een goede nachtrust is het halfe werk!! wel vervelend dat je man onregelmatige werktijden heeft.. zit hij wel een beetje in de buurt? dat hij een beetje snel thuis kan zijn! @ineke: wat vervelend geen lekkere nachtrust en dat vage gevoel in je been heb ik ook wel eens net of ik een schokje krijg hij beweegt vanzelf hihihi heb een been met eigen leven bijna verlof heerlijk joh!! @wendy: mooie foto's mooie buik hoor!!.. en je huisje ziet er weer helemaal lekker fris uit na de schilderbeurt! @luukske: hier ook al zo'n man die denkt dat het nog wel eens de laatste foto kan zijn... we zouden het gister doen maar niet van gekomen vandaag maar weer een nieuwe poging hihihi gezellig in slaap gevallen heerlijk ach wel een goede nachtrust gehad nog even een weekje wachten hoor! @kitty: ze stonden er toch echt... ja mannen he handig zo'n man die de tuin doet.. hier moet ik toch echt zelf doen.. hij heeft niet echt groene vingers ja of die wil hij niet hebben.. meneer moest gras hebben in de tuin wie moet het altijd maaaien gelukkig hebben we een electrische maaier lekker je bed hier vanacht voor het eerst op een verhoogd bed geslapen wel appart. @melk: hier als ik in me borst knijp.. maar het was eerst erger lijkt nu wel wat minder te worden en das niet de bedoeling @lila: pfff schoonouders praat me der niet van.. zijn van de rot situaties want je krijgt ze er gratis bij en je moet het er mee doen! @vocht: hier ook hoor me handen zijn net worstjes en me voeten ook.. knieen en onderbenen zijn ook opgezet.. @tjilpje: fijn dat alles oke was.. en ja de bevalling het moet er uit he.. helaas hihih
@all: hier een goede nachtrust gehad manlief niet echt ihihihi ik ben lekker in de weer geweest hing ondersteboven in bed want er zat een monster onder het bed hij geloofde me niet eens stom he.. ik weet er niets meer van beeb is weer onrustig veel harde buiken en vaag gevoel pfff begin nu toch wel een beetje zenuwen tekrijgen het kan nu zo elk moment gebeuren maar ben er wel helemaal klaar voor wil nu eindelijk wel eens ons kleine mannetje in me armen hebben.. we hebben er lang genoeg op moeten wachten nu we gaan straks weer een poging doen om een buikfoto te maken.. en ga de babykamer maar even afstoffen en klaarmaken.. ook ga ik me tas maar eens in orde maken.. want dat heb ik ook nog steeds niet gedaan.. mis alleen nog onderbroeken.. naja heb genoeg onderbroeken maar vind het zo zonde als ze verpest worden dus ga maar even kijken bij de zeeman ofzo.. van die omaluiers..
Zo hier weer controle gehad, mijn bloeddruk was wel wat hoger normaal 60 of 65 onderdruk nu 75. Maar goed, dat mag.... De verloskundige heeft zoiets, ga deze week maar bevallen Ze zei al, als ik je nu een nieuwe kaart geef ga je dan deze week bevallen? Nou graag! Ik teken er voor.
Hoi , Marleen ,ben benieuwd hoelang het zal duren en hoe de baby zal heten! Ineke ,klopt zoals je zegt (iedereen trouwens ivm.sch.moeder verhaal)en heb gelezen dat je oma de bunker heeft gesponserd ,is wel ERG lief è! Wendy ,mooie avatar! Ruby ,hier ook zo'n gevoel en je kunt je ook niet zomaar neerleggen als je zou willen met al 3 kindjes *knuffel* Melk is aanwezig maar niet dat het eruit spuit zoals echt bij de bv. Moest ff lachen met je omschrijving van bikini en tatoes ,maar zoals je zegt waarom die voortrekkerij de kindjes hebben er last van. Sense ,jee jij ook al zo'n sch.moeder ,neen idd.ik dacht het zal wel overwaaien en ik heb hun eens een brief geschreven daarover hoe ik me voelde daarin maar daarin wimpelde ze volledig alles van de kaart ,was ze zelfs pisnijdig om omdat ik het aankaarte van der overleden dochtertje en dan denk ik is maar normaal dat je ook met emoties zit zoiets vergeet je nooit mja hun idee ,gedacht en doen... Gezwollen handen ,vindeger ,benen JEP check check chek....en doe dan maar eens moeite om je zelf vanondere af te vegen of de kindjes te helpen met kleine knoopjes in kledingstukken BabyP.ben ook wel emotioneler dan voorheen dus ik ken je gevoel als je zo'n dingen ziet of hoort. Peertje ,lief van je om te komen posten ,ik hoop toch dat je snel van je naweeën bent verlost ,loopt de voeding ok enz? Luukske ,anders wat bewerken de foto? Ik zie ook graag foto's met wat (beperkt en niet te verhullend naakt) zoals Mrs.nuke had echt chapeau hoe men zoiets kan maken ,heb zelf niet zo'n mooi lichaam daarvoor helaas Terug van de HA,omdat de kleine zo hoog altijd duwt heeft mama last van maagzuur/brand en zeer geirriteerde Keel/slokdarm/maag/darmen en medicatie gekregen. Ventje heeft ook ziekenverlof gekregen tem as.vrijdag en is nu naar de controle arts hier in de gemeente ,erna ff naar de zeeman om grote slips ,die van mij scheuren in de naad en ik ga echt geen dure meer kopen voor die laatste maand. Zonet meer geld op paypal overgezet van de bankrekening kwestie eens die beha goed meevald ik de rest ook nog kan bestellen. Manlief al euh hoeveel moet je er nog??????? Ik zo eum zeker nog 3 en voor 90 in totaal ga ik echt mijn hand niet omdraaien tov.hier 180 neer te tellen hoor! De vorige zijn echt versleten na 15,5 maand bv.gegeven te hebben ,vooral die zonder beugel die zijn echt uitgeleurd op bepaalde plaatsen. Liefs Lila x