morgen meiden hier een goede nacht gehad nog steeds vage krampjes:x moet even aan de gang in het huisje.. me stiefzus komt zo lang met me schatige neefje!! zal vanaaf even vragen aan vk wat al die rare krampen/ diaree betekeken.. tot straks nog meiden ps:rustig aan allemaal he.. meschien moeten we een rust uurtje inplannen dat iedereen dan gaat rusten dan mis je ook niet zoveel op het forum (grapje hoor )
kitty: infoavond was heel interessant en geruststellend. Vole me nu toch een beetje "voorbereid". Vriend is helemaal bezorgd om mij naar zijn werk vertrokken . Prutske heeft hier alweer de hik en ik ben heel even terug onder de dons gekropen.
Wat zouden jullie doen? Ik heb op zich een goede wandelwagen. Deze had ik uitgeleend aan iemand. Ok alleen onderstel en maxicosi. Nu heeft deze persoon mij zoveel pijn gedaan. Heel verhaal laat ik allemaal in het midden. Maxicosi hebben we nieuw gekocht om het gevoel weg te krijgen. Er had een kind van HAAR ingelegen. (niet om het kind hoor dat terzijde). Maar het voelt niet lekker om die wagen te gebruiken ookal hebben we er nieuwe maxi op gekocht. Hoe krijg ik dat gevoel weg? stel me vreselijk aan Maar het staat me ontzettend tegen. Maar ja om er nu weer een bak geld tegenaan te gooien?
Mogguh, Hier ook een slechte nacht gehad maar dochter werd om tien voor half negen pas wakker...vanaf 7 heb ik wat vaster geslapen tussen 3 en 6 was het K*T. ineke wat belachelijk zeg! Mensen hebben echt geen manieren meer heh. Wat is dat nou voor moeite om even te vragen of een zwangere wil zitten.. Meiden met diarree: hier ook vanochtend. Maar verder geen gevoel pijntje of niks. Wel een drukke baby maar dat is niets nieuws. Zo met dochter naar de controle van haar hartje in het wkz. Duimen jullie dat dat ding nog op zn plek zit en het allemaal goed is? Eerste half jaar veel controles maar deze is toch wel spannend. Ik hoop dat hij zegt dat ze weer mag rennen en springen want die is echt niet rustig te houden. Tot later!
Hmm lastig want ik zou dat gevoel niet hebben. Het is toch jouw wagen en niet die van haar. Zou zeker geen nieuwe kopen. Het kost alelmaal al zoveel al die baby spullen.
Tjilpje: deze verkopen en een 2e hands daarvoor in plaats doen?? mp staat vol goede leuke 2e hands kinderwagens.
Hier nog steeds een gevoelige onderbuik en een beebje wat juist minder beweegt. Is zo nu en dan even aanwezig, maar niet meer zo druk als het geweest is. Zal dus wel wat indelingspijn zijn denk ik, aangezien ze dan ook minder gaan bewegen.
hey meiden, ga zo met mijn moeder even de laatste dingen halen.. en Rennie's (Bedankt kitty!!) verder niet zo goed geslapen.. liefs, simone
@tjilp, het is idd jullie wagen....moeilijk... ik zelf hecht niet zoveel waarde aan een wagen, dus zou net zo makkelijk een andere gebruiken(dus de jouwe verkopen), maar ik zou hem net zo goed gewoon kunnen gebruiken..... @stoelgang....heb eerder te vaste ontlasting, nog geen obstipatie...
Wat kletsen jullie veel op op de vroege ochtend, ik ben gewoon net pas wakker (ahum, sorry meiden). Heb een hectische dag voor de boeg dus ik hoop later uitgebreid te kunnen reageren... @ Ruby; ik hoop op een goede uitslag vanmiddag voor je... @ Mercedes; doe niet zo gek, natuurlijk ben je met je aandacht bij Valentino! Nu ff kop koffie aankleden en de deur uit! xxx voor jullie en extra knuffel voor de slechte slapers (word een behoorlijke groepshug )
wou dat ik zo lang kon uitslapen zeg...de nachten breken me echt op hoor lekker slapen doe ik niet meer... en zoals gezegd ook flink aan de diarree hier..echt niet leuk
stoelgang: dat jullie zo aan de diarree zijn...Ik ben al blij dat ik eindelijk eens gewoon heen kan..dat ik nog geen aambeien heb snap ik niet!
Goeiemorgen, Hier nog eentje die niet zo goed geslapen heeft vannacht. Had veel buikkrampen maar volgens mij zijn het gewoon mijn darmen. Dat komt ervan als je zo veel pepernoten eet Beeb zit dus ook nog altijd lekker knus in m'n buik. Helaas! @ Ineke: Jee, echt belachelijk dat die man je niet even wilde voorlaten. Sommige mensen hebben gewoon echt geen fatsoen! :x @ Wendy: Zou fijn zijn als je beeb zich vanzelf gedraaid heeft. Ik zal voor je duimen! @ Tjilpje: Als er echt zo'n slecht gevoel bij hebt, is het inderdaad wel een idee om deze te verkopen en een nieuwe/2e handse te kopen. Nou, ik ga mezelf maar eens aankleden
Ik heb ook veel mazzel dat mijn man -door omstandigheden- thuis is en eruit gaat met onze dochter, daarom kan ik ook even blijven liggen... anders had ik dat ook niet gehad moet ik eerlijk toegeven....
mijn mannetje moet helaas gewoon 's morgens om half 8 de deur uit en dat is ook precies de tijd dat mijn dochter wakker wordt..nou ja ben in ieder geval blij dat ze niet om 6 uur wakker is
Normaal zou mijn man ook rond half 8 / kwart voor 8 de deur uitgaan hoor. Hij is 6 sept geopereerd aan een tumor in zijn hoofd (geen hersentumor, dat is iets heel anders) en is ongeveer een half jaar uit de roulatie.... dus vandaar