November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

kan mijn ogen niet open houden...ga even op de bank plat....
    Luka is lekker TV aan het kijken....

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Ben ook nog niet zo lang wakker. Maar ik zou gek worden anders, want ik moet er 8 keer per nacht uit (ook pijnlijke harde buiken) en alleen 's ochtends slaap ik een beetje vast. Voordeel van een eerste zwangerschap denk ik.

Vanmiddag maar eens met onze katten naar de dierenarts. Tijd voor vaccinaties. En meteen even laten kijken naar onze poes. Ze eet al een tijdje heel slecht, is lusteloos, slaapt veel. Is ook best wel aan vermageren :(

@ruby: nog een paar uurtjes..!

@stoelgang: vervelend zeg voor jullie, die diarree. Extra zacht wc-papier kopen! :p

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    helaas.. volgens mij is het toch niet gebeurd... voel het hoofdje weer/nog bovenin.. :(

zijn net even weg geweest; hubbie wilde nog ff gaan joggen en ik rij dan wel eens mee met de auto en de hond... kan ik die gelijk ff uitlaten..
    nou waren tara en ik dus ff uit de auto.. tara los.. komt hubbie van een afstandje aangejogged... tara rent naar hem toe en en met hem mee... ik roepen. .niks... dus ze rennen mij voorbij met z'n 2-en en ik dacht .. nou dat ziet er ook wel leuk uit.. auto gepakt en stukje achter ze aangereden.. en tara bleef goed bij hubbie! dat zijn we niet gewend van d'r! dus was heel erg fijn!
    maar toen naderden we een bocht en wilde ff vooruit gaan kijken of er geen andere honden waren (dat zou wel fout gaan) maar dat vond ze niet zo geslaagd.. toen rende ze als een gek achter de auto aan..
    ze is dit rennen ook niet meer gewend en al 10 jaar dus heb ze daarna maar weer terug in de auto gedaan voor ze het nog aan haar hartje krijgt...
    donderdag gaan we kijken of we het weer zo kunnen doen!
    :):)

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    had je mij trouwens al op de lijst gezet voor 21 nov? ;)

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zoooo ik heb weer een paar uurtjes geslapen pfffff

wie van jullie zitten er op hyves? mijne is www.zwanger01.hyves.nl

nog 2 en half uur ken ik gaan bellen.

en manlief wil voor een bank gaan kijken bij www.meubella.nl maar ik heb echt ff de puf niet en hem alleen sturen durf ik niet weet niet waar die mee aankomt brrr;)

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik dacht eigenlijk van wel maar zie je er niet bij staan dus blijkbaar heb ik dat niet goed gedaan... :)

ga ik vanmiddag als nog even doen.. ;)

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    mijn tante heeft COPD en laat de hond altijd zo uit, vind de hond helemaal geweldig. wat voor hond is tara? 10 is best een flinke leeftijd.

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ikke nog niet maar heb je net toegevoegd om vriendjes te worden.. ;)

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    tara is een american staffordshire terrier....

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje..je had gisteren al wel mijn afspraak erbij gezet zag ik

11. lizz20

lizz20 Lid

12 mrt 2010
    24
    0
    0
    momenteel werkzoekende
    in limburg
    Hai dames,
    Ben al een hele tijd niet meer op de site geweest maar zou graag willen mee kletsen in deze topic.:)
    Groetjes liz

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ooooohhh ik hou van staffords maar die worden normaal ook niet zo heel oud he. super dat ie nou dan no zo fit is

13. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ben net terug van mijn moeder, even lekker verwend door haar koppie thee en gewoon kletsen en ik zeuren...;)

Vanmorgen bij gyn geweest alles zag er keurig uit, nog niet goed ingedaald maar wel nog steeds met koppie naar beneden en placenta lag ook goed...
    Ze verwacht een 7 ponds kindje, hoef pas over 2 weken terug te komen, ze vond het een voorbeeldige zwangerschap...

Nu snel een broodje eten en dan lekker naar mijn bedje, beetje bij slapen....laterzzzz!!!!!

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Even snel een berichtje vanuit het zkh. Owen gaat vooruit, maar het zijn kleine stapjes. Hij is in ieder geval van de ab af, het was geen infectie gelukkig, waarschijnlijk een moeilijke start door mijn zw.schapssuiker. Hij moet nu leren zijn flessen leeg te drinken en dat gaat soms nog erg moeizaam. Ik moet donderdag in ieder geval naar huis, dan houdt mijn verzekering op met betalen. We hopen dat Owen vrijdag naar huis mag, maar het is met de dag bekijken hoe het gaat....Hopelijk gaat het met iedereen goed!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

Ik verwaarloos jullie ook een beetje sorry. Maar merk dat ik toch wel veel doe tijdens mijn verlof.

Meeks: mooie meiden zeg en mooie namen!

Marleen: Van harte met jullie zoon Luuk!

Debby: Sterkte met alles, ik hoop dat jullie kleine man vrijdag ook lekker mee naar huis mag.

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, ik ook weer hier, femman voelt zich niet zo lekker dus dies terug in bed gekropen en dus ga ik de deur ook niet uit... dus ik ga hier maar wat rondhangen...

Debby; wat een heftig verhaal meis... Gelukkig was het geen infectie en mag hij van de ab af, weer een zorg minder, ik hoop zo dat het snel dusdanig goed met hem gaat dat hij lekker naar huis mag! *knuffel voor jou*

17. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    het lijkt heel erg op wat mijn oudste ook had, hij had ook verder niks. ze zeiden toen ze niks konden vinden dat hij het gedrag vertoonde van een prematur, terwijl hij maar 8 dagen te vroeg is geboren. flessen leegdrinken was ook een drama, hij viel steeds in slaap was te vermoeiend voor hem. hij mocht wel naar 8 dagen naar huis en toen ging het gelukkig steeds beter. ik hoop voor je dat owen ook lekker snel naar huis mag, dan kunnen jullie pas echt gaan genieten.

18. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Debby; mooi weer wat van jou te horen! Hopelijk mag jullie mannetje snel mee naar huis! Hoe is het verder met jou??

19. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Welkom terug!

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Debby: Hopelijk mag Owen snel met jullie mee naar huis. Jij thuis en je kidnje in het ziekenhuis lijkt me echt verschrikkelijk.

Deel Deze Pagina