@Debby. Je hebt gelijk hoor. Doe lekker rustig aan en probeer maar te genieten van het wondertje in je buik. @Fem. Het is vandaag ook een gekkenhuis hier!! Ik hou het ook niet bij... We hebben sinds gisteravond laat al 22 pagina's vol....da's niet normaal meer hoor!! Volgens mij houdt niemand het bij!
Hahaha, volgens mij zijn wij ook één van de weinigen die al zo snel zoveel pagina's hebben volgekletst . Marleen, oh dat vind ik wel rot voor je, ik hoop dat het je deze keer beter gaat bevallen hoor!!! Maar idd de gebroken nachten en het wennen aan nieuwe schema's, ik zit soms te spieken bij voedingen en dan denk ik; ohja, hoe was het ook alweer??? Vergeet je dat toch snel zeg...
Debby, Lief sterkte!!! Wat een GEKKENHUIS hier zeg sorry als ik dingen over het hoofd zie! Vraagje: tijdens mijn buik-film-pogingen (nog altijd niet gelukt trouwens) merkte ik op dat ik toch wel erg donkere haartjes krijg rond m'n navel! Brr gaan die achteraf weer weg?
Hm, volgens mij wel Ineke (ik weet het niet meer), bij mij was het ook zo erg, Femman vond het vreselijk (wat een zeur he ), die heeft ze er met een pincet uitgetrokken (erg pijnlijk) en ze zijn niet meer teruggekomen en dat is al een tijdje geleden.....
Ik dacht in het kader van "Nog meer berichtjes" laat ik het eens even nakijken....en ja hoor! Sinds de crash van gisteren zijn allemaal nieuwe topics gemaakt en wij staan met stip bovenaan. We hebben zelfs meer berichten dan de oktober mama's Schrijven schrijven schrijven..... Alles inhalen van gisteren en eergisteren.... snel snel snel..... Oké ik ga lekker frietjes eten, en zal het forum even met rust laten!
Oh goed nieuws dus! Ik durfde ze eigenlijk niet uittrekken uit vrees dat ze dan net WEL hevig terug zouden keren... Heb sowieso al redelijk veel beharing... ben donker blond maar dat telt hier niet! Dus bovenlip waxen, soms haartjes op m'n kin, vaak benen-oksels-bikini scheren... blijkbaar een hormonaal probleem, m'n moeder heeft het ook altijd gehad! Heb het goed onder controle (mannetje weet zelfs niets af hiervan dus valt niet op) maar op m'n buik... dacht meteen OH NEE!!! Wel, na de bevalling vliegen ze er gelijk af
Het komt vast wel goed hoor. De vorige keer had ik er denk ik te hoge verwachtingen van en dacht ik dat het allemaal GEWELDIG zou zijn. Natuurlijk is het ook heel bijzonder om een kind te krijgen, maar ik was niet zo goed voorbereid op het totaal andere leven dat je krijgt. Niet meer zomaar ergens heen e.d. Nu zitten we met één kind in een prima ritme en dat wordt straks weer even helemaal anders. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
hey meiden, @lief09, ik heb in het begin van de zwangerschap ook nierbekkenontsteking gehad dus weet hoe het is.. doe maar rustig aan want je gaat natuurlijk door de grond van de pijn beterschap meid
@ marleen; Ja, dat heb ik ook wel een beetje, meer in de vborm van; we hebben nu een prima ritme met zn drietjes, hoe gaat dat straks met zn vieren!?? Maar dat zal vast wel goedkomen. En ja, het is geweldig om mama te worden maar man, wat komt er veel op je af zeg!!! (Ik had bv niet ingecalculeerd dat je bijna de hele dag bezig bent met voedingen, zeker bij bv!) @ Ineke; Hier donker haar maar dezelfde beharingsproblemen hoor (zelfde 'gebieden' zeg maar hahahahaha). Femman heeft net ff gecontroleerd voor je en van de -laat ik zeggen- 10 haartjes die er zaten, zijn er ca. 3 teruggekomen... dus hopelijk geeft je dat een beetje hoop @ Irene; Eet ze, ik kreeg net lekker een kopje soep met stokbroodje, hmmmmm
Aan de meiden die pannikeren kwa drukte ,het zal zo niet iedere dag zijn hoor en als je niet op iedereen wat kunt zeggen is normaal (vind ik toch). Ineke ,als je via deze de omzetting doet + 1 pond erbij heb je alles tesamen ,dus je kunt in je beha kijken voor de UK maat ik heb bv.90 H en dan moet ik 40 H/J nemen. Google Net kijkers gehad en weer met veel interesse ,denk dan ja de zoveelste maar deze wilden ook de lijsten van alle onkosten en vergaderingen hebben wat er nog te wachten staat. Daar heb ik geen schrik voor want we hebben voldoende reserve kapitaal en op de spaarrekening. Nog tem 12/11 loopt het contract met het immokantoor.
jeetje meiden wat een pagina's ga straks een poging doen tot lezen eerst even manlief zijn haren knippen zo
hey meiden, net even al jullie geklets bijgelezen... vanmiddag bij de gyn geweest, en mag bij elke controle aangeven wat we willen...inleiden dmv meedoen aan het onderzoek, of nog even uitzingen, MAAR 1 ding is zeker: ik word uiterlijk met 37 weken ingeleid! dus hier wordt het echt een okt beeb!! verder is de beeb aan het indalen, heb ontzettende druk aan mijn schaambot, en de beeb is wederom gedraaid, lag nu met zijn rug links, en dinsdag nog rechts....
@Luukske: Fijn dat je zelf toch enigszins de regie in handen hebt en zelf aan kan geven wanneer je ingeleid wilt worden. Geeft vast iets meer rust.
Goedenavond , Wow Luukske over minder dan 2,5 week opnieuw mama van zo'n klein boeleke! Net zoals jij merk ik dat poep nu links ligt ipv.rechts op en af als ik harde buiken heb echt komisch zicht. Mijn borsten beginnen ook meer en meer te jeuken en melk af te scheiden. Groetjes
**buddynieuws** berichtje van lief09: "lig in t zh, pijn is nog steeds hevig en ben door de ha doorgestuurd naar de gyn. Aan het ctg bleek ook dat t flink aan t rommelen is en daarom moet ik blijven om te zien hoe de nacht verloopt! morgenochtend hoor ik of ik naar huis mag." aldus lief09.... **einde buddynieuws** meid, sterkte heh....hoop dat je snel van de pijn af bent! -x-
Oh wauw Luukske, spannend wordt het nu voor jou, wel fijn om te weten waar je nu aan toe bent!!! @ Peertje; bedankt voor je update!!! @ Lief; oh jeetje joh, wat spannend voor jou, hou je taai he! Ik denk aan je!
Thx voor de update peertje van Lief! Lief succes! Eigenlijk heb ik een vraag is het normaal in NL dat je zo op en af het zh in kunt gaan en dan ook direct weg want in BE is dat dus niet het geval ,hier wordt je zowieso 2 dagen opgenomen indien ernstige zaken voordoen (en dan nog is het meestal zo 2 dagen). Bedoel dat niet slecht maar als het zo ernstig is zou ik liever wel goed zitten om geholpen te worden terwijl ik ook niet echt zh of doktersgezind ben Ga tv zien Poltergeist heb pijn aan stuitje kan ik platliggen. SLAAPWEL !!! xxxxXXxxxx