Even een berichtje van mij. Bedankt voor jullie felicitaties! We zijn inmiddels weer thuis. Het gewicht van Luuk viel inderdaad erg mee en helemaal dat hij niet in de couveuse hoefde. We waren daar wel op voorbereid. De bevalling was erg heftig door het inleiden. De weeen waren ontzettend krachtig. Ik ben in een kwartier van 6 naar 10 cm gegaan. De weeen begonnen om half 9. Ze waren eerst vrij rustig, maar als snel werden ze steeds heftiger en uiteindelijk zat er maar een halve minuut tussen. Luuk is geboren om iets voor 11 uur en ik heb er dus in totaal minder dan 2,5 uur over gedaan. Het persen ging helemaal supersnel. Met 2 keer persen was hij er in nog geen 5 minuten. Nu is het echt genieten. Het is een heerlijk manneke. Hij drinkt goed en is erg tevreden.
Het humeur vandaag is een stuk beter gelukkig! Verder hobbelen we maar een beetje door. Gisteren was ik ook de hele dag alleen met Mathijn en ik merk dat dat mij moeilijker afgaat. Het is ook de hele dag "Mama, wat wil je nu met mij spelen?" Lief hoor, maar mama trekt het niet meer zo Hubbie is op dinsdag en donderdag thuis, heeft nu ook de woensdag vrij genomen en donderdag op vrijdag mag Mathijn bij opa en oma logeren. Dus ik heb wat rust. (Oud wijf ) Doe jij ook een beetje normaal? Je gaat nu toch niet met je dikke buik drank inslaan!? Dat moet je echt je man laten doen hoor!! Niet vreemd dat je dan harde buiken krijgt. Wel een beetje op jezelf letten hè!! Is de bij er trouwens al uit of heb je er nog steeds last van??
*stoom uit mn oren.. * de website is klaar maar krijg hem niet geupload.. :x heb nu enorme ruzie.. met mn server... maarrrrr de felicitatieboeken doen het al! dus.... ga jullie gang...... : Wilma & Mayra Peertje & Tess Mercedes & Valentino Mammie69 & Aafke Meeks & de tweeling Marleen & Luuk Debby & Owen
Hey meiden, ik ben na mijn controle vanmiddag door gestuurd voor een ctg, urine en bloedonderzoek. Mijn bloeddruk was te hoog en dat is ie nu nog steeds. Ik ben opgenomen in het ziekenhuis en moet zeker tot donderdag blijven. Moet 24 uur urine opvangen en heb medicatie gekregen voor de bloeddruk. Had ook eiwitten in de urine. Wel internet hier aan bed, dus ik blijf en houd jullie op de hoogte. Knuf voor iedereen.
@Miza. Jeetje dat was dan even schrikken zeker! Laat die kleine nog maar even zitten hoor! Hopelijk werken de meds snel en kun je snel weer naar huis. Sterkte in ieder geval!!
@ Debby: Wat shit zeg dat Owen waarschijnlijk nog niet snel naar huis mag omdat ze een ruisje hebben gevonden. @ Miza: Nee he... Balen zeg. Doe rustig aan en hopelijk snel naar huis. @ Wendy: Jeetje, verveel jij je ofzo? Wat een werk haal jij je op de hals zeg! Respect voor jou. Heb jij eventueel ook iemand die je kan helpen met de site up to date houden als jij er straks zelf even niet bent? @ marleen: Fijn dat het zo goed gaat. Na al die stress van de afgelopen tijd of beebje wel goed groeide is het allemaal gelukkig heel goed afgelopen voor jullie. Lekker genieten nu he!
Hey dames! @miza, Dat is schrikken meid! doe lekker rustig aan en denk vooral aan jezelf. ik hoop dat alles goed komt! @hier, zo heb even alle nieuwe mama's gefeliciteerd. wie is de volgende?? @wendy, meid wat ziet dat er goed uit! Helaas ben ik niet zo handig in dat soort dingen anders had ik je graag geholpen!
Hey meiden Ik ga denk ik stoppen voor vanaaf ben heel moe tril van de kou en ben nu ook nog eens aan de diarree wat een drama zeg pfff Voel me echt als een dweil bleghh Slaaplekker meiden tot morgen ofzo
Miza; meid! Sterkte daar in het ziekenhuis.... Marleen; mooi wat van je te horen! Wat super dat jullie alweer thuis zijn. En snelle bevalling zeg! Maar je bent er van af! Geniet ervan! Wendy; super meid! Snel gedaan! Moontje; ik hoop dat je vannacht beter slaapt met je rennies! Ik hoop trouwens dat iedereen vannacht beter slaapt dan afgelopen nacht! Zwaaai!!!
@ MrsNuke: Welterusten. Hopelijk kan je een beetje slapen en hoef je niet heel de nacht heen en weer naar de wc. @ Wendy: Great Itohan Iwinosa en Emily Irene Osavbie Heb even opgezocht hoe de meisjes van Meeks heten, kan je dat ook eventueel aanvullen in de lijst. Verder wil ik je nogmaals mijn complimentjes geven. Ziet er echt super uit, ook wat overzichtelijker vind ik, die nieuwe kleurtjes.
hey.. ja die namen he.. die wist ik natuurlijk wel.. maar ze zijn zo lang! iemand enig idee wat de roepnamen zijn ???
aaaaah *smelt*.. Ik wil ook!!! Haha, wat een mooi mannetje marleen. daar kun je zeker trots op zijn! Geniet ervan!!!! liefs, simone