November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    nee doe maar niet dat is zo zwaar voor je;)

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ook al zo spannend voor Margootje.

Maar de kans is er natuurlijk dat ik gewoon tot december door ga lopen, dat heft elkaar weer een beetje op.

3. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen lijst open staan, maar het kan best zo zijn als het kouder wordt dat de babies langer binnen blijven zitten.
    Vorig jaar was ik 18 november uitgerekend, nou warm was het toen niet. Ik ben 4 dagen "te laat" bevallen. En ik hoorde toen van de verloskundige dat ze er al 8 hadden die overliepen toen.

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo daar was ik ook eindelijk weer...het internet, telefoon en tv lag eruit hier vanmorgen...klote ziggo

wat hebben jullie veel geschreven...dat kan niet allemaal onthouden hoor

vanmorgen weer vrij veel harde buiken, ik kom net weer van een paar boodschapjes doen maar het lopen gaat niet fijn meer zeg en dan moet ik vanmiddag ook nog naar de verjaardag van mijn zus...(bah)

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Krijg ik wel 2 weken extra verlof, is ook leuk :p
    Maar nee, liever niet. Haha, ik hoop nog steeds op aanstaande zaterdag!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou van mijn dochter heb ik 13 dagen overtijd gelopen en het was lekker warm buiten hoor...33 graden en nog wilde ze er niet uitkomen ;)

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    allereerst: WENDY: wat heb je de site weer super gemaakt! erg lief om de felicitaties te lezen!! TOP!

margootje en babywolkje: nu duurt t vast niet lang meer meiden!!!!!

debby: las dat owen zn hartfilmpje goed was en zn infuus eruit! top meid! hoop dat ie snel goed gaat drinken en dan wie weet voor t wknd lekker thuis met zn 4tjes!!!!!!

luukske: nou meid, de 36wk heb je gered!!!! top! ben benieuwd wanneer de kleine komt!

moedertjeB: suc6 bij de voetreflex....wie weet geeft ze je een zetje....

mrsNuke: wat heb jij veel krampen joh! zal toch geen 3wk meer duren denk!

jootje: hoe ist met je dochter.....lijkt wel hand-mond-voet zeer wat je beschrijft, ik hoop t niet!....sterkte!

sensee: hoe is t meid? en met jaime???

nou meiden, geniet nog even van de wondertjes in jullie buik! je zal t missen! (behalve de kwaaltjes;))

hier gaat t erg goed, we genieten volop van kleine TESS, ze eet goed, wel last van krampjes...zoo zielig! dr armpje is zo goed als over...ze heeft er geen last meer van! dus dat is fijn!
    morgenochtend is mn kraamhulp voor t laatst..erg jammer,.....tis wel fijn, mensen die alles voor je doen:D
    alleen mn bekken willen nog niet erg...dus ben benieuwd hoe t zal gaan straks.....

laatste loodjes meiden, zet m op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi zou best kunnen! Bij mij mag hij gewoon blijven zitten tot die 3e november hoor. Lijkt mij ook raar dat je anders verwacht gepland 3 nov hebt en dan ineens dat het tevoren begint.

Die van mij is trouwens wel heel de ochtend al druk...dat gedraai en geschuif!

9. babyproject

@Sensee: leuk kaartje! Lekker speels!

Wel een dikke korte baby hoor: 3520 gram en maar 45 cm :p

10. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik doe mee;)

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Peertje ik dacht ook voor Jootje dat mond hand voetzeer. Had er eerder nog nooit van gehoord hoor. Hopelijk valt het mee en is het iets anders.

Fijn dat het goed gaat. Oh en die krampjes brrrrr je weet dat het erbij hoort maar zo zielig altijd. Geef je iets aan Tess voor de krampjes?

Met Jaime alles uitstekend!

12. babyproject

Deal!

Ik ben soms wel een beetje bang dat er geen kamer vrij zal zijn in het ziekenhuis... Zeker als iedereen a.s. zaterdag gaat bevallen en met die volle maan enzo..

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja haha idd.
    Ik vond het kaartje zo leuk omdat er wat elementen zijn die lijken op de tekeningen van Rosina Wachtmeister. Vooral die kat!

14. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    nony Thanks buddy :)

Verder nog niks aan de hand, meiden.
    Had gisteren wel wat steekjes en ongipijntjes en dacht wel: "Dit zou misschien wel eens een begin kunnen zijn." Maar in eerste dacht ik gewoon aan wat oefenweeen, die niks doen.

Kreeg zowat de slappe lach toen ze zei dat ik 3cm opening heb en dat ik dus eigenlijk in arbeid ben etc.
    Helemaal omdat vriendlief die termen niet begreep en na duidelijk uitleggen die kop van hem zag hahahaha ge-wel-dig.

Even aan de ctg geweest.
    Hart tonen zijn in orde van de baby en er was weeen activiteit te zien, maar daar voel ik eigenlijk vrij weinig van.

Ze verwachten dat ik in de avond of nacht naar het zkh moet, maar zodra ik ook maar even duidelijke weeen heb, moet ik direct naar het zkh, want ze verwachten dat het erg snel zal gaan, ook omdat zoonlief er in 6 en half uur was.Deze gaat nog sneller, zeggen ze.

Ben benieuwd...ga nog even naar mijn koffer kijken :D

Probeer jullie en/of buddies op de hoogte te houden.

15. babyproject

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  17. babyproject

Spannend BabyWolkje! Heel veel succes alvast!

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemiddag meiden!

Heb een beetje lang geslapen, net een half uur ontbijt achter mijn kiezen. s nachts slaap ik niet zo best maar s ochtends nog redelijk vandaar.

@ Wuppie: Fijn wat van je te horen meid, hoop ook dat jij hier nog voordat alle beebs zijn geboren komt vertellen dat je zwanger bent.

@ Sens: Leuk kaartje! lekker vrolijk.

@ Margootje & Babywolkje: jeetje wat spannend voor jullie zeg! En inderdaad veel oktoberbeebs zo.

@ Luukske: Toch fijn dat je zover bent gekomen meid, nog even de laatste loodjes en hopen dat alles goed blijft gaan tot de kleine er is.

@ Babyproject: Zou wel goed zijn voor het evenwicht haha, maar niet zo lekker voor jezelf hoor. Op die 2 weken extra verlof na dan haha.

@ Coco: Hoe lang moet je nog werken? Werk je door tot 36 weken?

verder weer beetje kwijt, sorry, ga straks even lekker in bad en dan om 14.00 uur naar de vk.

19. babyproject

Genoeg geluierd, tijd om even lang en uitgebreid te douchen :)

Totzo!

20. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hoop t ook niet voor ze! is volgens mij erg besmettelijk!

ja ze krijgt infacol en friso comfort,werkt erg goed trouwens!

oo mooi dat t goed gaat met jaime!

Deel Deze Pagina