Ja dat vind ik ook heel erg. Ik weet zeker...die van mij is zo bijdehand. En op de een of andere manier worden die kids rond deze tijd volgens mij automatisch aangetrokken tot dingen met lange witte baarden en lange rode capes en een muts.... Ik moet er niet aan denken als ik langs zo'n poster rij met zo'n bebloede sint! Ze gaat het zien en toch vragen stellen..
Ik dacht dat als ie vastzit nog wel kan draaien. Maar dan niet meer bv met kont van boven naar de zijkant zeg maar. Maar wel 'om zn as' zeg maar...dus benen dan weer links en dan weer rechts.haha. Maar ik weet het eigenlijk ook niet goed..haha.
@jootje, gelukkig is het niet besmettelijk voor de beeb, maar nu op het laatst lopen, en dan ook nog een zieke kleuter erbij is best moeilijk!
Kan je dat niet weghalen dan? Is er lekkage ofzo? Klinkt idd niet gezond voor een kleintje hoor, pas maar op!
luukske: Is idd lastig. Ze neemt zoveel energie van me op het moment. Aan het eind van de dag ben ik echt op!
Sorry voor mij gezeur hoor.. maar ineens heb ik zo'n raar gevoel dat de bevalling nog mijlen ver weg is bij mij.. iedereen die ik spreek (vrienden en bekenden) die zeggen allemaal oh dat kan goed nog een week 0f 6 duren..
ik had bij mijn dochter het gevoel dat ze eerder zou komen en ze bleef lekker 13 dagen extra zitten, dus je gevoel zegt ook niet alles het kan zijn dat het nog 6 weken duurt maar het kan ook maar 3 weekjes zijn meid!
Oh ja, dat denk ik ook! Die van mij zit al tijden vast in mijn bekken, maar soms zit haar kont toch net een stukje verder naar links en voel ik dr voetjes opeens aan de andere kant! Ik zie altijd zo'n kleine break dancer voor me die een head spin (of hoe dat ook moge heten) aan het doen is
Hmm en iets bedenken wat je leuk vindt om te doen op een dag? Mss schilderen? Of een website maken . Nee maar zonder meer iets bedenken wat je leuk vindt en dat op de dag doen helpt mss wel?
@Moontjee: wat weten zij er nu van?! Misschien willen ze je gewoon geruststellen zodat je er minder op aan het wachten bent en de tijd iets sneller gaat. Hier vragen net iets teveel mensen of het al zo ver is... Als iedereen het al (zo vroeg) verwacht, wil ik zelf ook zoveel meer! Maar meis, het komt wel goed! Niet van het ergste uitgaan en probeer jezelf bezig te houden met leuke dingetjes!
Het blijft toch maf heh. Ik vraag mij ook altijd af hoe dat hoofd dan op het lifjje zit want als ik dat voel lijkt het net of dat heeft helemaal kromgebogen op zn lijf zit ...
Irritant dat ze dat vragen!!! Wat zeg je dan? Hier soms de vraag maar ik kan nogal erg bot uit de hoek komen dus na een keer vragen wagen ze zich er niet meer aan . Ik ga nu echt even die traktaties doen...het is al half drie
debby: *knuffel* tis ook niet leuk allemaal! maar t komt goed met je mannetje! echt waar!!!!!!! en het kan ineens snel gaan met drinken heh!!!! kitty: had 45 uur... je hebt ook wel lang geslapen gister! hahaha tot half 7! kan me voorstellen dat de nacht dan niet geweldig was! jootje: toch wel....vervelend hoor! voor jou en je meisje!!!! sterkte!!!!! moontjee: ach meid....je beebje komt echt! voor je t weet is t zover!!!!! ik kan me nu al niet meer voorstellen dat ik vorige week nog met een dikke buik liep....*knuffel*
meteropnamemeneer is geweest, blijkbaar hebben we minder verbuikt, nog goed nieuws Hij had natuurlijk ook iets te zeggen over mijn buik maar in tegenstelling tot iedereen vond hij dat het nu wel dichtbij moest zijn @ kitty2: jammer dat jij geen goede nacht had! Ik wens iedereen hier nog eens een zalige nacht toe! @ babyproject: leuk zo'n postzegels!! Wist zelfs niet dat dit kon! Ga niet op iedereen reageren, jullie praten zo veel! @ ongikrampjes: hier ook weer, ga een beetje afwassen, hopelijk wordt het niet erger door teveel recht te staan.
Een stap vooruit, drie stappen achteruit . Zo ligt Owen bij mij op de kamer, zo ligt hij weer op de couveuse afdeling en moet de kinderarts weer naar hem kijken...het gaat niet goed, dat is overduidelijk. Hij is moe, slaapt veel, is nauwelijks wakker en krijgt zijn flessen niet leeg, hij valt halverwege weer in slaap. De verpleegkundige denkt dat zijn bloed weer onderzocht gaat worden op een eventuele infectie, ik wacht weer af op verdere berichten