sorry heb ff geen puf om bij te lezen.. rotmiddag! hubbie ging om 12.40 uur van huis om te gaan werken.. 15 min later belt ie... ongeluk.....!! natuurlijk gelijk vragen of hij iets had maar dat was niet zo .. (zei die) maar je schrikt toch... was hier vlakbij, hij was met zijn auto uit de bocht gegleden. ikke er naar toe, wel ff vriendin opgehaald, en kom ik daar aan, staat zijn auto gewoon 7 meter later dan de weg! schrik! maar goed.. hij had dus zelf echt niks.. behalve een goed nat pak ik had ook al naar z'n werk gebeld om te zeggen dat ie wat later komt. was een bouwbedrijf in de buurt ( met dezelfde achternaam als van ons) die ff met een sjofel kwam om hem er uit te slepen en dat ging soepel. auto is nog heel, maar we zagen wel dat de voorbandjes aan de binnenkant weer helemaal glad waren. gelukkig is de auto blijven hangen in een paar stevige struiken, als dat niet zo was was hij tegen of rakelings langs een elektriciteitsmast geklapt en vervolgens waarschijnlijk een put in die daar ook nog is.. pffff heb het weer ff gehad! bah! hij is wel gewoon gaan werken maar wel met mijn auto, die van hem mag hij niet meer zo ver mee rijden uiteraard zag hij het juist niet zitten dat IK dan met de onveilige auto ging rijden maar ik heb hem ovetuigd dat ik voorzichtig zou rijden en heeeeel rustig en had bianca nog bij me maar wilde echt niet dat hij zo ver nog met die auto ging rijden en toen mocht het.. eind goed al goed.. het klonk dus allemaal ernstiger dan het was, maar ben er ECHT van geschrokken! is nie goed voor t buuksje... vanavond lees ik weer bij en reageerd ik op iedereen...
Ik krijg vanmiddag iemand van maatschappelijk werk nog vanuit het zkh, want de verpleegkundige vond dat dat wel nodig was, zeker gezien de depressie na een moeilijke periode met Ryan. Dus in ieder geval wat hulp om dit alles te verwerken...
@ Wendy; oei dat is schrikken! Gelukkig is alles goed met je mannetje! Eerst maar even bekomen van de schrik.. @ Debby; jakkes meis! Veel sterkte.. Het houd ook nooit op daar he.. Dikke knuffel. Ik zal het beddengoed voor het kraambed even bij elkaar zoeken. Leg het alvast klaar in de kast hier beneden. Het bed komt pas in huis als het begint... Tot morgen!!
@Wendy, jeetje meis, dat is zeker schrikken zeg! Gelukkig viel het allemaal mee en heeft je mannetje niets, maar kan me goed voorstellen dat je erg geschrokken bent! Even rustig bijkomen maar...
Èven een hele dikke knuffel voor Debby en Wendy... *knuf* Echt rotnieuwe Debby. Dat had ik niet verwacht omdat het eigenlijk langzaamaan wat beter ging met Owen. Sterkte! Hier lekker bezig geweest. Boven de ramen gezeemd en gestofzuigd. Wat in de babykamer gerommeld. Alle spullen zoals boxspeelgoed, Maxi Cosi-hoes en wipstoeltje-hoes van zolder gehaald en alles in het wasmachine gedaan. Nu weer even lekker zitten op mn luie kont en een potje memorie spelen met mn zoontje. Hoef gelukkig niet te koken want we eten bij mn schoonouders.
debby: ach meid dat meen je ppfffff tis je zo gegund om lekker thuis van je mannetje te genieten.................sterkte wijffie!!! wendy: jeetje das schrikken! gelukkig niks met je man aan de hand...maar kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent! rustig aan meid! marleen: leuk kaartje meid!!!!
Jee wat is de link naar de belangrijkste nieuwtjes? heb nog niet alles terug kunnen lezen Hier even rot allemaal ging ook allemaal tegoed he. Voor mijn gevoel heb ik nog helemaal niet kunnen genieten door de contstante drukte. Mijn hormonen zijn op hol geslagen moet nog zoveel in mijn hoofd. Ben steeds erg verdrietig zo stom. Heb mijn partner vanmiddag een hysterische sms gestuurd die heeft nu de rest van de week vrij. Gaan we nu echt alles afmaken. Krijg gewoon geen rust in mijn hoofd. Wil nog lang niet bevallen wil nog genieten. Tot overmaat van ramp is het giga in mijn bekken geslagen dus waggel nu ipv normaal lopen Heb weinig tot geen hulp voor mijn andere kinderen dus moet maar doorzetten. Ben nu zo moe Ohja man kwam net met proefdruk van geboortekaartje thuis nou dat ziet er ook niet uit Heb gewoon even een paar baaldagen, weet ook niet wat er is. Ps heeft iemand enig idee waar il nog leuke oililyslofjes online kan krijgen? Heb dit in mijn hoofd en wil DEZE nog hebben Nou ik ga even verder teruglezen. Lig nu lekker op bed met laptop.
ik ben helemaal gesloopt door een dagje ziekenhuis. ik had om half 12 een echo en om 14.10 afspraak bij de gyn wat natuurlijk weer uitliep. tussendoor maar in het restaurant zitten wachten. de echo was weer goed, ze ligt nog steeds goed, nog niet ingedaald en echo gaf maten aan tussen 38 en 39 weken. de gyn was helemaal tevreden, ze weegt nu zo'n 3300 gram en daar zal per week ongeveer 100 gram bijkomen en ze heeft lange benen. de harde buiken en ongesteldheidskrampen schijnen normaal te zijn. baarmoeder is zich aan het voorbereiden op een bevalling. omdat ik zo slecht slaap mag ik als ik wil een nacht in het ziekenhuis slapen met een slaapmiddel en pijnstilling. ik weet niet of ik dat wel wil. zo ben weer even mijn ei kwijt. iemand nog iets van miza gehoord trouwens, wij staan onder behandeling in hetzelfde ziekenhuis.
Even een hart onder de riem voor Debby en Wendy! Ik hoop voor Debby dat het snel beter gaat met Owen. Je laat het wel weer weten als er nieuws is hè! En Wendy....meid wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig heeft hubbie niets, dat is het belangrijkste!! Wij zijn een dagje weg geweest met z'n vieren (of eigenlijk 5 haha). Mathijn had zijn nichtje van ook vier jaar meegevraagd en we zijn lekker een pannenkoek wezen eten in Utrecht en daarna de rondvaartboot gepakt. Was gezellig hoor!!
Jee Debby het zit jullie ook niet mee zeg. Ik denk dat maatschappelijkwerk wel een goede stap is. Sterkte met je ventje en de rest van je gezin. *knuffel* Wendy wat een schrik maar even rustig aan. Fijn dat het goed is afgelopen.
@Debby: Wat een tegenvallers toch allemaal. Echt supervervelend voor jullie. Waarom ligt Owen in de couveuse? Ik kan het even niet terugvinden. @Wendy: Schrikken zeg! Hier gaat alles zn gangetje. Luuk doet t super! Het is echt enorm genieten. Ik merk dat ik veel meer geniet dan bij de geboorte van de eerste. Het gaat allemaal zo relaxed. Luuk heeft nog wel een omgekeerd ritme. Overdag heel veel slapen en 's nachts wakker en dan ligt ie me met grote ogen aan te kijken. Als ie bij me ligt is het goed, maar in zn bedje vindt hij het dan minder. Hierdoor slaap ik niet veel, maar dat maakt niet uit.
Mizaupdate: Vandaag te horen gekregen, dat ik hier waarschijnlijk lig totdat de baby geboren is. De beeb maakt het nog goed, maar mijn bloeduitslagen zijn dat niet. Vooral de lever laat afwijkende waardes zien. Ook heb ik behoorlijk wat eiwitten in de urine. De medicatie doet hun werk wel iets, maar toch nog steeds een onderdruk van 90. Ik heb nu verplichte bedrust. Ze hopen de bevalling te kunnen rekken totdat ik 37 wk ver ben, en anders in ieder geval tot de 36 wk. Het worden hier dus spannende dagen met veel ctg's en bloedafnames. Ik lees alles zoveel mogelijk bij, maar reageren is bijna geen doen hier op dit toutchscreenscherm boven mijn hoofd.. Dus sorry voor mijn egoberichten Ik denk wel aan iedereen. Knuf knuf.
@Miza: Jeetje... Wat rot dat je nu in het ziekenhuis moet blijven. Heb je wel goede opvang voor je dochter? Heel veel sterkte!