Wat een slecht nieuws vandaag Debby: goed dat je hulp krijgt! Had zo gehoopt dat het beter zou gaan met Owen. Wendy: dat is schrikken! Wel fijn dat het allemaal meevalt! Miza: oh nee toch! Doe maar rustig aan (alsof je anders kan), en zorg ervoor dat je beebje nog even goed kan groeien! Marleen: ik ben blij dat het met jou en Luuk zo goed gaat! Ik zie je zoontje al voor me met zijn grote ogen *smelt* Ik wil ook!
jeetje wat balen en schrikken. hoop voor je dat je het vol kan houden tot 37 weken. was jij vanmiddag in het restaurant van het ziekenhuis?? veel sterkte en succes!!!!!
meiden, wat zit het jullie toch allemaal tegen en ik klaag maar over kleine dingetje.. voel me wel een beetje schuldig @wendy, wat zul je idd geschrokken zijn Pff.. @debby sterkte meid! en goed dat er een maatschappelijk werkster komt praten. @miza, hoop dat het met jou ook snel beter gaat!
Nee dat was ik niet. Ik mag alleen mijn bed af om naar het toilet en de doucheruimte te gaan. Opvang voor Ilse is er gelukkig wel, dat scheelt al een hoop stress.
Sensee, 28 oktober is mijn laatste werkdag kijk er echt naar uit! Nog 6 werkdagen te gaan!!! Zondag alweer een feest op school: schoolfeest met optreden van de kinderen, drankjes, Halloweenstalletjes, eten, knutselwerkjes ed... POEH! Alles klaarzetten en achteraf opruimen is nog het ergste, maar daar ga ik proberen voor te passen, toch zoveel mogelijk! Debby, we blijven duimen dat alles voorspoedig verloopt! Ga nu even de kastjes van de kinderkamer uitwassen en kleertjes erin opruimen en dan proberen bij te lezen
hey meiden.. ik kom straks even uitgebreid reageren... was vandaag echt oer sago en heb eigenlijk de hele dag om de bank liggen slapen... nu ben ik weer wat vrolijker.. ga zo even douche dan buikfoto's maken en dan kom ik even lezen en reageren. kus
Marleen: super dat het zo lekker relaxed gaat bij jullie! Dat ritme komt straks vast wel goed, en als je dan idd die mooie grote ogen ziet dan maakt het je ook even niks uit. Geniet ervan meis! Oww en mooie kaart!!! Miza: Balen dat je in het ziekenhuis moet blijven, maar ze houden je daar wel goed in de gaten. Ik hoop dat beebje nog even blijft zitten.
Goedenavond , Marleen ,prima dat Luuk het goed maakt ,geniet er maar van!! Miza ,Meisje toch ,hoelang is dat dan dat je daar moet blijven? Heb je alles bij je of mag je niet meer naar huis om dingetjes te regelen? Wendy ,dat was idd.schrikken ja ,was het dan door de kale banden gebeurd?Maar goed dat je ventje niets heeft ,zou nogal wat geven hij in't zh ofzo en jij hoogzwanger. Nony ,ben aanstekelijk ,is fijn als alles terig op orde is voel ik me dan ook altijd beter Ineke ,veel pleziet nu in orde met uitkuisen en alles erin leggen. Was het nu in orde met de knuffeltjes die je zo graag wilde? Heb wat nevenwerkingen van de Omeprazol teva ,miniscule bloeduitstortingen op mijn billen ,benen ,in mijn gezicht en daarnet zoals bij migraine een gordijn voor mijn ogen. Morgen eens bellen wat en hoe want ik ben echt goed af met dat medicament voor mijn maagzuur anders is eten of na't eten niet te doen.
grietje77 ... meter op nemen 1 keer in de vier jaar ?? hier ieder jaar hoor! ben je nog door je strijk heen gekomen?? en enveloppen geschreven??? Debby.... wat fijn dat owen even bij je mocht liggen! he bah lees nu ook het nare bericht dat hij weer op de couveuse afdeling ligt... nu ben ik weer verdrietig... *knuffel* .... ahum... je bent alleen nog steeds geen zeur... (alleen een beetje omdat je zo vaak denkt een zeur te zijn..) maar over je zwangerschap en de gezondheid van owen heb je alle reden om over te 'klagen' want het is niet soepel verlopen bij je... daar kan je niks aan doen maar je kan het wel vertellen en dat heet geen zeuren.. punt uit! Fem... Leuk op kraamvisite!!! veel plezier zou ik gezegd hebben als ik daar op tijd mee was geweest maar neem aan dat je inmiddels wel terug bent.. kitty... goed plan! ik ben ook vaak moe 'smiddags maar ga dan het liefst ook niet meer slapen of maar heel kort anders lukt het 's avonds weer niet en krijg ik gegarandeerd een pieeeeeeeeeeeepnacht babyproject... hmmm mijn gyn zei 'beebje is al ingedaald DUS zit nu vast in het bekken waardoor het niet lukt' ... fijn he dat ze overal wat anders zeggen.. dat was bij ons bij de vk praktijk ook al zo... zitten er 5 en ze zeggen vaak heel verschillende dingen... gipsbuik: ja ben ook heel blij dat dat gelukt is! vandaag nog even voegmiddel gekocht voor tussen de steentjes.. ga m straks verder beplakken en misschien ook al voegen maar weet niet of ik daar nog aan toe kom... jootje24.. gelukkig is het iets onschuldigs! maar wel vervelend nog .. hopelijk is ze er snelv anaf! moontje... 3 wkn kan.. 6 wkn kan.. iets er tussenin kan.... je weet het helaas niet.. maar trek je niets aan van alles wat je niet wil horen... enneh.. ook jij bent GEEN ZEUR!!! sensee... die hagel was toen bij ons al geweest en dat heeft mn man dus bijna z'n auto gekost.. hier zag ook alles wit! moontje.... ik kan bevestigen dat creatief zijn echt heel erg helpt! enneh..als je voor de websites maken gaat, laat het ff weten dan .. dan kan ik met een gerust hart naar het zh gaan als het zover is.... (mochten we niet bijna tegelijk zover zijn) marleen ... wat een leuk kaartje!!! leuke foto's ook die er op staan! tjilpje.... we hebben een oilily verkoopster (-er eigenlijk, haar man) hier in het topic! niet leuk van je baaldagen zeg.. kan me voorstellen dat je dat ff helemaal niet ziet zitten nu... aapje79... fijn dat de gyn tevreden was! ireneH.... leuk zo'n dagje eruit hoor! marleen... ohhhh wat fijn dat je zo kunt genieten!!!! uhmm... je banner zegt alleen nog dat je zwanger bent... huh?? miza... ahh meissie toch! dat is niet leuk voor je.. maar je ligt iig daar waar je in de gaten gehouden kan worden... en ego berichten is nie erg hoor! zal ook vast niet fijn zijn om veel te typen op zo'n ding.. link ryan roge : heb de link van deze site ook ff bij debby in de mamalijst gezet... zijn er nog meer met een eigen babysite oid die hun link daarbij willen hebben ??? margootje... hoe is het met haar ?????? moontje heb je nog wat van d'r vernomen ???? lilalien.... oooeeee daar moet ik niet aan denken zeg! dan zouden ze mij ook gelijk op kunnen nemen... .. nee die gladde banden zijn denk ik niet de oorzaak geweest (buitenkant van de banden zit nog harstikke goed profiel op alleen binnenste rand niet) maar er zijn in ene half uur tijd op die weg 3 mensen van de weg geraakt.. zou met mijn auto waarschijnlijk ook wel gebeurd zijn. was gewoon echt SPIE-GEL glad daar. en hij reedt echt heel langzaam.. daarom gleed hij ook heel 'relaxed' naar beneden toe zei hij... hihi gekkie istie... maar hij zei wel dat hij gelijk aan mij en onze beeb moest denken tijdens dat naar beneden glijden ...
** Krijg net smsje van Ineke ,ze is ddaarjuist flink gevzllen op haar buik ,haar man is onderweg naar thuis en dan gaan ze naar het ziekenhuis ter controle **
Krijg al op men donder van men ventje dat ik vandaag teveel heb gedaan en hij me liever rustiger aan ziet doen en hem commandeer dan ocharm zoiets aan de hand te krijgen zoals Ineke **Ben er even niet goed van ,ze heeft haar val kunnen breken met de handen (doen zeer)en heeft aan de zijkant van haar buik pijn en harde buiken ,dus op aanraden van de vv opweg naar het ziekenhuis**
Ik weet wel maar mijn man is zo ene als ik die IETS vraag... ZUCHT KREUN HOORT HET NIET (selectief doof) .... dan denk ik doe het zelf wel even maar wat hij nu zei had beter het kunnen opnemen met de bandrecorder
Ben aan't zien om een mutsje en t-shirtjes te laten maken met wat leuks op gedrukt via een site wilde ik al even maar toen was ons kraamgeld nog niet gestort
*Ineke* Nee wat eng zeg, hoop dat het allemaal meevalt. *Miza* wat een domper dan he sterkte in het ZH. Was het niet Nony? met die site? weet het niet meer. Maar ik heb nu inderdaad op www.olliewood.nl DE slofjes gevonden. Ben wel jaloers, je zal maar zo gave site hebben Was er steeds al aan het kijken maar uitverkocht, maar vanavond zag ik weer een paar beschikbaar dus maar gekocht. Vond wel dat ik dat verdiend had. PS ik heb nog geen buddy is er nog iemand die er 1tje zoekt?