November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohnee, dat durf ik echt niet :D heb nu echt een onderkin, baaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!

2. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh jammer! Maar als je je er echt niet goed bij voelt, moet je het ook niet doen he :)

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    margootje toch!!!!!
    uitstel is afstel en das nie praktisch nie voor een zwangere die moe gaan bevallen....

dus meteen doen morgen!

wat raar dat je daar zelf jhandoeken mee moet nemen??
    mijn moeder heb ook paar dagen in BE gelegen maar die hoefde dat niet eigenlijk...

hubbie is weer bijna thuis.. deze keer hopelijk op een veiligere manier.. :) zal blij zijn als ik m zie..

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Buikfoto vind ik niet zo erg hoor ;)

Zo zeg, ik ben enorm verkouden en ik moet dan zo hard niesen, zat net te denken; mn vliezen scheuren er nog van... zou dat uberhaupt kunnen???? Hahahahaaha

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@wendy: je site ziet er mooi uit!!! puik werk:D

@marleen: wat een droppie :D mooi manneke
    mooi kaartje!

@jootje: arm kindje hoe gaat het ondertussen? wat zei de ha..
    gerommel is goed he.. einde in zicht?
    oh lees net dat je wel weet wat het is vervelend zeg.. gelukkig is het niet schadelijk voor jullie kleine spruit! succes ermee!

@fem: vervelend dat je maar zo lang moet wachten bleeghhh.. wel fijn dat je met 40 wordt ingeleid.. had het er hier met de vk over van hoelang ze je laten doorlopen en pas bij 42 weken gaan ze inleiden:( mag toch niet hopen dat dat zo lang gaat duren hier..
    hoe is het met je mannetje?
    komt allemaal goed meis... hier zit ik ook af en toe tejanken hoor.. zullen we samen gaan huilen:D

@sensee: ahhh wat schattig van je kleine meid..
    mooi kaartje!

@film sinterklaas: tjah het is eigenlijk de waarheid :) maar snap best dat je er niet echt op zit te wachten als je met je kleintje naar de bios gaat zo'n poster ziet.. maar hele enge horror films zijn ook niet oke voor een kind.. de posters dan..

@moedertjeb: nog lekker naar de kapper geweest? en kan ik ook een afspraak gaan maken voor voetreflex masage :D?
    goed te horen van de hypotheker weer een zorg minder!

@babywolkje: oooeeehhh wat spannend 3 cm al zonder dat je het weet hoop dat die andere 7 ook zo makkelijk gaan

@coco: ja wat een weer verschrikkelijk het zijn flinke hagelstenen zo af en toe:$

@peertje: hoop het ook niet :)
    goed te horen dat het zo goed gaat met jullie kleine meid.. hoop dat je bekken snel beter worden..

@wendy: ben benieuwt naar het eind resultaat van je gipsbuik!:D
    jeetje wat is dat schrikken zeg pfff geukkig had je mannetje niets!

@debby: heb zo tedoen met jullie het zit allemaal tegen.. ik ga geluk naar jullie toesturen dit verdienen jullie zooooo niet:(
    en je zeurt niet hoor!

@miza: heel veel sterkte!

@ineke: jeetje wat schrikken :$ hoop dat alles afloopt met een sisser

@nony: zal maandag even koekeloeren naar rtl:D
    en succes met je kaartjes:D daarom hebben wij dat niet gedaan hiihi ik zag dat helemaaaaal niet zitten

6. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Wendy: erg he, dat uitstellen! Ik schaam me wel een beetje :) Ik zal morgen de rest ook klaarzetten. Hoewel ik sommige dingetjes nog wel nodig heb zoals makeup enzo dus die kan ik pas op het laatste moment pakken.
    Idd wel stom dat je in belgie je eigen handdoeken moet meenemen hoewel ik dat wel zeker ben dat ze schoon zijn ;)
    Je mannetje moet voortaan wel extra opletten hoor! Je zou het voor minder aan je hart krijgen!

@ Fem: dat van dat niezen heb ik mezelf ook al wel eens afgevraagd. Volgens mij is het best mogelijk als je al ontsluiting hebt ofzo maar ik ben niet zeker. Ik maak me tijdens het niezen eerder zorgen dat ik in mn broek ga plassen :D

7. LittleMonsters

zooo pfff een uur verder en weer bij...

hier net even foto's gemaakt we hebben een lol gehad we wouden samen op de foto dus afstandbedieninkje erbij gepakt.. ze zijn leuk geworden ook een paar gekke maar dat moet kunnen:D

morgen komt er iemand onze wc maken hij loopt de heletijd door dus hij blijft maar water in de bak gooien.. ze konden eerst pas over 2 weken komen en dan moest ik maar het kraantje gaan dicht draaien en weer open draaien als ik moest.. nou wat denk je zelf.. uiteindelijk kpon het toch morgen gek he...
    hier nog even een foto van me buik...
    morgen zet ik er wel eentje van ons samen op peet had niet zo zin om hem nog tebewerken:(

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @ MrsNuke; Oh wauw, mooi geworden hoor, prachtig buikje heb je :) en ja, laten we lekker samen gaan huilen, gedeelde smart is halve smart ofzoiets toch??? Femman had vandaag een goede dag, gelukkig maar, vind het maar niks mijn ventje zo te zien (is een hele grote stoere vent). Gelukkig gaat het weer goed.

@ Margootje; hihi, daar maak ik me al niet eens meer druk om, dat gebeurd om de haverklap, erg he.... *schaam*. Zou wel wat zijn als je ontsluiting hebt en nog 3 cm moet ofzo, ff lekker 3 keer niezen en persen maar!!!! :D!

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hmmm nog geen nieuws van Ineke...
    naja ik zoek mijn bedje op, waait zo heerlijk buiten dus dat slaapt vast heerlijk!

Heb de enveloppen nog even voorzien van postzegels. Is dat ook maar weer klaar :)

trusten allemaal!

10. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ MrsNuke: Oooh, echt een super mooie foto en buik! Ik wou dat ik zelf ook zo handig was in het bewerken van foto's.
    Fijn dat ze morgen al naar jullie wc kunnen komen kijken. Schiet niet echt op als je 2 weken lang telkens het kraantje moet dicht draaien!

@ Fem: Ik denk dat iedereen wel op die manier wil bevallen! Gewoon een paar keer niezen en huppakee. Klaar is kees :p Helaas is ons dat niet gegund ;)

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Neuh, dat denk ik ook niet (helaas)... Aan de andere kant; de bevalling van onze dochter ging echt als een sneltrein hoor, dus dat kan best bij een 1e (en dat zonder te niezen ;)).

Ik ga ook mn bed maar eens opzoeken, ben nog niet zo erg moe, maar Femman gaat erin en ik ga gezelllig mee, lekker kroelen, val ik wrs zo in slaap, hmmmm........

Tot morgen!!!

xxx

12. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjah, ik heb ook al 2 cm ontsluiting zonder dat het me moeite of pijn heeft gekost. Hopelijk gaan de overige 8 ook zo vlot :p

Trusten!

13. LittleMonsters

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    trusten allemaal!!!!!!

15. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    goedemorgen allemaal!
    hier om 6.20 alweer wakker, maar wel redelijk geslapen...
    zit nu op de bank met kleine mannetje zappelin te kijken, vind
    het xo'n gek idee dat ik hier straks met 2 kindjes zit....:D

no geen nieuws van ineke? hoop dat alles goed is...

ga even een koppie thee maken...kom straks terug

16. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ik zie dat er niet echt veel nieuws is nog.

Ik heb vannacht echt zo lekker geslapen, thnx to de voetreflex? Ik heb ook geen seconde maagzuur gehad. Ik werd om 6.00 uur wakker alsof ik tot 11.00 uur had door geslapen. Aanrader dus.

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen,

wat een rotnacht zeg...last van mijn buik en krampjes en steken. Gisteravond wat ongi gevoel onderin maar toen ben ik op de bank in slaap gevallen en toen ik wakker werd was die ongi pijn weer weg.

Nou ja hopen dat de dochter nog even blijft slapen..ben weer even in bed gekropen na vetrek van mannetje.

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    morgen dames.
    hier een redelijke nacht..
    zal eens gaan informeren voor voerreflex.. ;)

hb wel buikpijn nu weer.. :(

fijne dag allen

19. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Coco; goed bezig geweest gisteren!!

@ Marleen; had ik al gezegd dat ik je kaartje super vind?
    Mooi dat je zo aan het genieten bent!

@ Tjilpje; he jakkes, moet je nog zoveel doen? Ik hoop dat jullie deze week alles klaar krijgen. En dan lekker genieten meid!

@ Aapje; tja, een nachtje in het ziekenhuis kan wel eens goed zijn. Maar persoonlijk zou ik het niet weten hoor.. Vind het maar niks, in het ziekenhuis slapen.. Mooi dat beebje het zo goed doet!

@ Irene; klinkt als een gezellig dagje hoor! Leuk!

@ Miza; veel sterkte meid! Dikke knuffel.

@ Moontje; helpen de rennies wat? En klagen mag hier hoor! We zijn er voor elkaar!

@ Ineke; respect voor jou hoor! Nog 6 dagen werken. Het einde is in zicht...
    Oei ik lees nu het buddynieuws van Lilalien! Hopelijk alles goed meid?

@ Nony; is het nog gelukt ondertussen met de kaartjes? En wat leuk dat je man op RTL Boulevard komt. Gaan we even kijken!

@ Margootje; spannend hoor! Ben je er nu helemaal klaar voor?
    Wat een mooi kaartje! Helemaal mijn smaak! Hopelijk komt het hele gedicht er wel op als je de "echte" kaartjes aanvraagd??
    Haha, wat een schattig mannetje heb je. Stresskip haha!

@ Fem; dikke knuffel. Nog even en je hebt de beeb in je armen in plaats van in je buik..

@ Wendy; ik ben zeer benieuwd naar je gipsbuik!

@ Film sinterklaas; ????

@ Mrsnuke; mooie foto! Wat een verschil krijg je he, als je even doorzet. Nu komen ze dus morgen al ipv over 2 weken haha! Goedzo!

@ Liesje; en?? Nog even lekker geslapen?

Zo, alles bijgelezen. Helaas niks weer gelezen van of over Ineke. Jakkes, wel een beetje eng hoor..
    Jakkes, vandaag een druk dagje. Tenminste als ik alles ga doen wat ik vandaag eigenlijk MOET doen. Maar heb er zo geen zin in.

Fijne dag allemaal!

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    @Kitty, ik lig lekker even in bed te internetten op mijn gsm..het is nog steeds stil in de andere slaapkamer hihi

Deel Deze Pagina