Graag gedaan ,vind het al zo lief dat iedereen meeleeft met haar en zij ook natuurlijk! Ze moest als ze nog harde buiken had binnen het uur na thuiskomst denk ik terug gaan en dat zal wel ok zijn geweest mits ik niets meer heb vernomen. Ze zal nu wel goed aan't rusten zijn ,want toen onze mini-meeting doorging hier in BE had ze ook wat voor (bijna autoongeluk)door iemand die vuilniszakken uit de achteraanhangwagen was verloren en de jeep voor haar stopte prompt is zij en nog ieamdn aan elke kant moeten uitwijken. Ik zeg u zo'n dingen zijn echt niet goed voor een hoogzwanger persoon om mee te maken.
Bij ons kan het wel redelijk lang duren eer je aan de beurt bent als het druk is op de kraamafdeling... En naar mijn weten is oktober/november bij ons DE maand buiten de zomerperiode om te bevallen.
Wendy mooie gemaakt je gipsbuik! Fijn dat alles goed is met Ineke! Hier ook redelijk goed geslapen heerlijk! Zometeen even op de koffie op mijn werk en vanmiddag maar eens aan de schoonmaak. Mijn schoonmoeder woont in oostenrijk en komt vanmiddag hier aan voor een week wel lang maar voor Tygo erg leuk en overdag staat ze op de beurs dus dat scheelt.
goeiemorgen meiden, hier een shit dag gehad gisteren...bloeddruk is weer aan het schommelen, ondanks de meds, toen hubbie thuis kwam,ben ik even naar de winkel geweest....werd me daar toch kotsmisselijk....was blij dat thuis was, ben ook mijn bedje maar ingekropen, met een emmer naast mijn bedje....heb gewoon amper geslapen van de misselijkheid.... mijn ma komt Luka dadelijk halen, dus dan nog even een uurtje rusten, we moeten vanmiddag om 15.15 uur in het ziekenhuis zijn, en dan ga ik het ook echt aangeven dat ik het helemaal heb gehad....bleh...hubbie gaf ook aan dat het zo niet langer gaat, en dat ik maar moet aangeven dat het niet veel langer zo gaat.... @miza, sterkte meid, hopelijk red je de 37 weken, of op zijn minst de 36 weken... @debby, heb je vanochtend nog een sms gestuurd, was gisteren dus echt ziek... beterschap met Owen, dit is gewoon niet fair, heb je zo'n shit zwangerschap, en krijg je dit erbij! @wendy, jeetje schrikken zeg van hubbie....gelukkig alles goed....ook vanochtend nergens last van? en wat een gaaf gipsafdruk met dat mozaiek... @ineke, doe je rustig aan!! je hebt ons goed laten schrikken.... @moedertjeb, fijn dat de massage zo ontspannend was, kon ik ook nog wel gebruiken... @mrsnuke, succes met de wc! @marleen, gaaf kaartje! @nony, heb laatst nog leuke koopjes op je man's site gekocht...heerlijk.... @lila, fijn dat dochterlief al een aantal daagjes droog is... en jammer dat zoonlief zo hyper was....idd even op de frisse lucht doet wonderen.... @all, heb alles vanaf gisteren bijgelezen, maar al een hoop dingen kwijt...sorry.... ga nu even douchen, misschien helpt dat wat!
Goedenmorgen allemaal , @ Margootje; Ja, das ook wel waar, ik loop ook al weken met 1cm zonder er wat voor te doen. Zou toch mooi zijn he als we zo de 10 cm halen , hahaha. @ Nony; Ja, dat heb ik dus ook he, 'goh, hoe zal het straks met 2 kindjes zijn' ben ook wel benieuwd hoe dat gaat lopen . Fijn dat je redelijk geslapen hebt! @ MoedertjeB; Geen weeën die doorgezet zijn dankzij de voetreflexmassage?? Fijn dat je zo heerlijk geslapen hebt zeg! Oh getver, ben je blij mee met de bosjes pakken, niks aan overgehouden neem ik aan? Met de auto ook alles okay? @ Liesje76; Heb je nog even kunnen slapen?? Balen dat je nachtrust zo vervelend was.. en dan nog al die krampjes etc . @ Wendy; Doe rustig aan dan vandaag als je zo'n buikpijn hebt he... Oh wat gaaf zeg je gipsbuik, vind hem al helemaal prachtig, hoe doe je nou de steentjes erop plakken? Gewoon met lijm ofzo....???? Oei, dat is idd niet zo'n beste parkeerplek voor de auto... Gelukkig is hij er met de schrik vanaf gekomen zeg, pfffffffffft. @ Kitty; Wat een lange reactie weer, respect hoor voor jou, ik heb er niet altijd puf voor. Hoe is het trouwens met je nichtje? Succes met je drukke dag, niet TEveel doen he... @ MrsNuke; Ben benieuwd of de toiletbak gerepareerd kan worden zou mooi zijn als je een nieuwe krijgt he... @ Lilalien; Bedankt voor je update, pffff, ben blij dat alles goed gaat met dr! Wat knap trouwens van je dochter!!! @ Lot23; Fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Veel plezier met je schoonmama!! @ Luuks; He bah, daar zit je niet op te wachten een schommelende bloeddruk... Ik ben benieuwd wat ze vanmiddag zeggen hoor, ik zal duimen dat ze zeggen dat ze jullie beeb gaan halen!!! @ All; Hier ook een redelijke nacht gehad, enorme krampen in mn been gehad, baal ik zo van he . Ik merk dat naarmate ik langer zwanger ben uk steeds minder hard voel. Ik voel hem wel hoor, maar niet meer van die golvende bewegingen in mn buik, was normaal volgens vk, dus ik probeer me er niet al te druk over te maken. Heb ook enorm last van afscheiding weer . Is geen slijmprop want daar zit meestal wat bloed tussen toch? En dit is echt wit en plakkerig (sorry voor de ranzige details in de vroege ochtend ). Fijne dag allemaal!!!! xxx
nee lila.., zulke dingen zijn echt niet goed om me te maken als je zo ontzettend zwanger bent.. hopelijk gaat het de rest van onze zwangerschappen met IEDREEN wat beter en soepeler....
Hier een slechte nacht gehad.. Isa heeft wakker gelegen en ik ook natuurlijk.. Hij heeft koorts en ik ga straks naar de kinderarts met hem.. Ik voel me ook niet helemaal lekker.. Ineke, fijn dat alles nog goed gekomen is..
Hm, dus misschien zijn het al delen slijmprop? Echt geen idee... Ben de eerste keer ongetwijfeld de slijmprop verloren, heb het alleen niet meegekregen... Nouja, zegt toch weinig. We gaan dus maar weer wachten hahahahahahaa
@ fem bij was slijmprop vorige x ook geen bloed bij, maar wel echt 'slijm'... @ wendy jij zal wel geschrokken zijn om je man zo aan te treffen... @ineke fijn dat je weer thuis bent... hier vandaag beetje ongi buikpijn, volgens mij is ze nog meer aan het indalen.. hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je bij je blaas handjes voelt..
@fem, hier ook hele dikke vlokken wit verloren, zonder bloed....maar kan niet zeggen dat het een slijmprop was....heb dat bij Luka nooit gehad....
Ik heb het idee dat uk mijn blaas als een soort knijpspeeltje gebruikt soms hahahahaha. Mbt slijmprop; dat zijn ook dingen die je niet 's morgens vroeg moet googelen (uberhaupt niet)
Fijn dat ineke weer thuis is.. ga nu even mijn hondjes uitlaten en eten en dan kom ik uitgebreid reageren.. xxx
nee is niet fijn nee....er zit nu geen regelmaat in maar ik krijg wel elke keer nu vanmorgen een harde buik
@fem: hier zat er ook geen bloed bij.. en ja gadsie wat een vieze praatjes heb jij zo op de vroege morgen hahahah.. blij te lezen dat alles oke is met ineke! @luukske: niet leuk allemaal dikke knuffel voor jou.. en zou gewoon even flink tekeer gaan daar.. en anders ga je maar even al deze berichten laten lezen.. of we sturen een dreigmail sorry even grapje tussendoor.. hoop dat je zo af en toe ook nog een beetje kunt lachen tussen al deze nare dingen heen.. ga voor je duimen dat ze je gaan helpen!! @nazli: al die arme kindjes die zo ziek zijn.. er gaat een virusje rond denk ik.. veel succes en beterschap!! @nony: ja soms voel je hem echt even wroeten met die handen.. naar gevoel is dat en kan hier ook leiden tot een natte broek thanks voor de foto! zit hier gezellie in me eentje mannetje ligt nog op bed.. hier een vervelende nacht gehad zal verder niet in details gaan treden maar heb ze beter gehad.. wat een weertje weer zeg pfff daar wordt je toch gewoon depri van!! het waait echt heel hard hier en met stortbuien er nog bij ook.. moet vandaag eigenlijk weer de konijnenhokken schoonmaken maar heb er niet veel zin in... zit toch liever lekker voor het kacheltje ga vandaag de laatste dingen in me tas doen.. moet toch klaar zijn voor het weekend
ik ben wat dat betreft een hele rare, ik zet de auto er zo voor en als het moet zet ik de moter af en wacht gerust
hahaha nee zeker niet gaan google geweldig.. ik heb het maandag gedaan.. en manlief vroeg nog hoe ziet zoiets eruit dan.. nou heb het maar niet laten zien denk dat ie over ze nek gaat hahaha
nee ik heb verder niet meer kunnen slapen maar wel lekker gewoon een uurtje kunnen liggen in bed voordat mevrouw uit bed kwam