November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb bij mijn 1e het helemaal niet gemerkt dat ik de slijmprop verloren ben ;)

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik zal vandaag of morgen toch ook echt die tas eens in moeten pakken zeg

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Tas staat helemaal klaar nu, ja okay, moet de oplader er nog ff indoen, maargoed. In theorie kan ik gaan bevallen in het zkh. Ik gok zelf op volgende week donderdag of vrijdag... :) ben benieuwd. Vind het nu wel heeeeeeeel spannend worden weer hoor.....

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen,

net lekker rustig ontbijtje gedaan nadat we op bed gezellig Z@ppelin hebben liggen kijken. Ook ik lees Nony ook! Is leuk hé.
    Vind het idd ook een raar idee dat ik straks met 2 kids zit te kijken.

liesje: weer last van je buik meis..bah niks aan!!
    Heb trouwens ook dat ik de baby gewoon helemaal kan voelen vanaf de buitenkant. Kan precies voelen waar voetjes/heupje etc ligt.

Ongikrampjes verdwijnen hier weer een beetje. Buik hangt nu alwel een heel stuk lager, en heb al 2 nachten geen last van maagzur meer gehad! :)
    Dromen jullie trouwens ook zo raar?? ik de laatste tijd echt heel veel.

Kitty: doe je wel een beetje rustig aan vandaag??

Wendy: Hij word leuk die gipsbuik!! :)

Gellukkig alles goed met Ineke! wat een opluchting.

Luukske: ach jee meis, bloeddruk weer aan het schommelen en misselijk zijn...het zit je niet mee! succes in het ziekenhuis en hopelijk komen ze nu ens met een oplossing.

Fem: hier ook minder bewegingen van beebje. Meer schuifbewegingen zeg maar en minder vaak. Ook meer afscheiding hier. Voel me soms echt vies!
    grappig dat we hetzelfde hebben en ook nog eens even ver zijn.

Nazli : beterschap met Isa. Niks aan als je kindje ziek is.

slijmprop: geen idee...heb bij Denise wel wat slijm met bloed verloren..maar niet een hele klodder zeg maar.
    denk dat ik hem in etappes ben verloren toen. Heb nu soms wel dikke witte stukjes zien drijven in de pot ;) mar denk niet dat dat slijmprop is ofzo.

Nony: ja herkenbaar. Volgens mij werkt ijn blaas soms als zo'n soor van stressballetje voor de baby.

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ baby voelen...ik kan wel voelen waar het ruggetje ligt en voel duidelijk de voetjes als ze aan het trappen is...(man voelde het gister voor het eerst echt heel duidelijk) maar voor de rest niet...

heb ook extreem veel vruchtwater...:)

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    normaal is mijn buik zo soepel dat je niet goed kan voelen waar wat ligt, daarom konden ze voor 2 weken geleden ook niet goed voelen waar het hoofdje lag en ze dus twijfelden over de ligging ;)

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nouja Jootje, weet ik in ieder geval dat het normaal is ;).

Zit ik net te zeuren dat ik de kleine man zo weinig voel is ie nu enorm druk aan het doen.... doet ook een beetje pijn, krampen? Steken? Echt geeeeeeen idee. Darmen zijn al leeg *ahem*.

8. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Fem; haha, respect terug hoor. Was ook een lange reactie van jou!

@ Fem en Jootje; ja hoor, ik doe rustig aan. Ben vanaf half 7 op en heb alleen nog maar onder de douche gestaan en zp-en... Maar nu ga ik boodschappen halen!

@ Wendy; heeft de auto verder ook helemaal geen schade? Hij is een best end van de weg geraakt zeg! En mooie gipsbuik! Ben soms wel jaloers op dat creatieve brein van jou!

Zo en nu ga ik boodschappen... Moet naar een ander dorp, want de winkel waar ik altijd heen ga, is gesloten vanwege een verbouwing. Vind niks aan een onbekende supermarkt, dan vergeet ik de helft.

Doeiii!

9. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Klinkt trouwens heel vies die slijmprop. Ik ben best wel nieuwsgierig, maar luister naar jullie raad en ga absoluut niet googlen!!
    Vorige keer heb ik em niet gezien.. :)

zwaai!

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nee is geen aanrader Kitty ;). Succes met het doen van de boodschappen!!!

11. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Ja dat was een goede tip, ze werken echt..

12. babyproject

babyproject Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Hier een redelijke nacht, maar wat had ik een pijn/krampen voordat ik in slaap viel. Pffff... Was even bang dat het weeën zouden zijn.

Onze kleintje is juist superactief! Er mag dan geen ruimte meer zijn in mijn buik, het kan haar niks schelen, ze zorgt wel voor extra ruimte! :$

Van boven schoppen en dan van beneden een kopstoot geven ofzo??! Oh wat kan dat pijn doen zeg als er weer een ledemaat super ver uit mijn buik komt zetten.... En daar beneden... Zo heftig dat ik echt lucht moet happen en mijn handen automatisch daarheen gaan om te proberen het iets te verlichten...

Maar ben in slaap gevallen en daarna niks meer dan de gewone harde pijnlijke buiken...

Sorry voor ego-bericht. Heb wel bijgelezen, maar moet me maar eens aankleden en naar het thermaalbad gaan ;)

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Slijmprop: Kan me van de vorige keer niet herinneren dat ik hem verloren ben. En dus ook geen idee hoe het eruit ziet.

Vluchttas: Nog steeds niet gepakt. Ben er ook heilig van overtuigd dat ik thuis ga bevallen dus maak er niet zo'n haast mee. Maar zal toch eens de belangrijkste dingen moeten gaan pakken onderhand...

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @ Babyproject; Heeeeeeeeel veel plezier vandaag, even lekker niks aan je hoofd en saampjes ontspannen ;). Lekker hoor. Geniet ervan!!!

@ Coco; Ikz ie nu pas dat wij vlakbij elkaar wonen (of hebben we het daar nou al eens over gehad? Hahahahaha). Voor de zekerheid een tasje klaarzetten kan geen kwaad natuurlijk. Ik heb het ook pas met 37 weken gedaan ofzo :)

@ Hier; wij gaan naar de HA, die wilt ook even het tumor-verhaal aanhoren van mn man... *rolt met ogen*. Dus ik ben er later weer!

15. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden,
    ik heb steeds vaker dat als ik moet niezen dat ik in mijn broek plas:(:)*Schaam Schaam*
    Gistere avond kreeg ik ineens super erge kramp in mijn buik, dus ik naar de wc, nou het was fouteboel.. snap niet waar dat vandaan kwam.. Sorry voor dit vieze onderwerp..
    Bah!:)

@Dromen, ik droomde vannacht dat ik ging bevallen:$:)
    @Kitty, wat vervelend dat je naar een ander dorp moet om boodschappen te halen..
    @Jootje, wat fijn dat je geen maagzuur meer hebt gehad..
    @Fem, Fijn dat je Tas startklaar staat.. hier moet er nog het 1 en ander in maar verwacht toch niet heel binnenkort te gaan bevallen, dus tijd zat;)

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Moontjee; geeft toch niks, kan gebeuren!! *Dikke knuffel* Hier ook last van mn urine bij het niezen hoor...!

17. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    @Fem, Lastig is dat he? Bah.
    Moet eigenlijk een berg afwas doen.. gistere eters gehad. Bleeeh! had geen zin meer om af te wassen gistere avond.
    EN,
    Heb iets gevonden voor de vermaak.
    ben begonnen aan m'n spelletje "de sims op een onbewoond eiland"
    Haha Tja dat vind ik nou leuk.. Misschien kinderachtig maja dat houd je innerlijk jong;)(ben ook pas 21;))

18. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Goedemorgen!

@ vliezen breken door te niezen: ken iemand bij wie dit gebeurde. Zal bij mij niet het geval zijn denk ik, ik nies voortdurend (allergie). Iemand anders begon bij 40 weken trampoline te springen omdat er niets gebeurde, heeft geen effect gehad...

@ dromen: droom ook vreemd ja!

@ bewegingen: ik zie het bijna altijd aan mijn buik als onze pruts beweegt. Je ziet dan gewoon uitstulpingen (soms doen die echt pijn ja). Soms blijft ie dan zo zitten, dan heb ik zo'n schuine buik :p

@ pijntjes: wakker geworden van pijn in mijn bekken, auwie!

@ slijmprop: geen idee, heb veel afscheiding, dat wel

@ stress bij het mannetje: de mijne heeft geen haast, nog zeker 3 weken, zegt ie. En gisteren: "je doet nog alles, dan ga je toch niet binnenkort bevallen?" Die ziet natuurlijk niet dat ik daarbij wel last heb van rugpijn. Die zou écht schrikken moest het binnen de week gebeuren. Ook mijn ouders denken dat ik eerder over tijd ga.

@ borsten: weer wakker geworden in de nattigheid... :s

zo, ik reageer maar zo want vergeet elke keer wei wat gezegd heeft ;)

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh ja de Sims! Dat is een leuk spel! Goed dat je wat gevonden hebt nu!

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Bah meiden wat een vieze praat zo vroeg op de ochtend...:$ Ik ben er dan dus zo een die te nieuwsgierig is en wel gaat googlen...BAH!

Wat een schrik van Ineke en Miza ook!

Urine bij niezen, hier niet gelukkig, ondanks dat vervelende bekken.

Babyproject au dat is idd pijnlijk! Hier zit ie volgens mij zo nu en dan met zn handen helemaal beneden en dat voelt ook uitermate irritant!

Kitty oh irritant onbekende supermarkt, of verbouwde supermarkt...lastig alles vinden! En dan ben je ook nog hoogzwanger..haha. Je komt straks thuis met niks...hihi;)

Liesje maken ze geen liggingsecho dan?

Jootje fijn dat je minder last hebt van dat maagzuur! En die dromen hier ook, kan mij ze ook niet goed herinneren maar weet dat ik er 's nachts als ik wakker ben van sta te kijken..

Fem volgende week donderdag is ook een mooie dag om te bevallen..hihi.

Ik was er al vroeg uit vanochtend. Jaime ging trakteren op het kdv. Echt schattig die kleintjes. Ze was natuurlijk even niet geweest omdat ze niet mocht en zag nu haar twee vriendinnen weer. Ah die hadden haar gemist en zij hun ook. Ze vlogen elkaar zo in de armen. Echt heel lief.

Hier verder alles ok. De baby blijft druk! Net als Jootje voel ik duidelijk hoe hij ligt, zn heupje, kontje en voeten. En die handen die dus aan het 'graaien' zijn van onderen...naar gevoel.

Ik ga even wat eten, nog niets gegeten vandaag :)

Deel Deze Pagina