November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    middag

we zijn er weeeeerrr..zo heeft lang geduurd dit keer voor we weer op zwp konden.

Lief: fijn dat je weer thuis bent. Gelukkig neemt de pijn wat af. Rustig aan doen hoor!

Kitty": wat naar dat je nichtje moet worden geholpen aan haar heupje. Zijn ze idd dan wel laat achter gekomen. Ze moet ook best lang in het zh blijven zeg..bah! best heftig! *knuf*

rare buik: heb ik ook al 3 dagen last van. Erg vervelend. Snel last van harde buiken die niet altijd prettig aanvoelen.

Brood bakken: Je brengt me op ideeën. Heb zo'n broodbakmachine, zal nog even mix halen :)

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    heeeeey we zijn weer online!! :)

wat een gedoe allemaal

fijn dat lief weer thuis is...
    hopelijk gaat het de komende dagen/weken ff wat beter..

peertje: fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdt! wederom bedankt!
    hoe gaat het met jou ondertussen??

ik ga zo ff naar ikea... in barendrecht denk ik dan maar..
    dan kan ik op de terugweg even langs mijn man z'n werk en ff bakkie mee drinken met hem en z'n collega's.. :)

tot later!

lief.. doe je wel echt rustig aan nu! *knuffel*

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo jullie ouwehoeren veel!

Wendy ah beter toch nieuw badje! Ik zou badje ook niet zo snel van iemand overnemen eigenlijk. Weet niet waarom. Wat heb je nog meer geshopt?

Nony ligt ze nog in stuit? Als ze draait kan je daar volgen smij best last van hebben..

Moontje irri van die harde buiken en het vocht! Heb je echt heel de tijd die harde buiken?
    Hier eigenlijk weinig harde buiken, alleen als ik in de auto ga zitten. Maar goed heb een 307cc met van die lage stoelen dus nogal lastig heh...Het is wel leer dus ik 'glij' wel makkelijk erin en eruit, maar zo laag heh. DAt vocht wel herkenbaar, mn vingers lijken wel worstjes!

fijn dat lief weer thuis is!

Peerjtte hoe is het bij jou? Nog geen tekenen? Alvast feli met je man!

Ineke wat lief dat je hem daarmee helpt! Was je dag met vriendinnen leuk?

Mrs nuke niet meer aan denken hoor dat is niet goed voor je! Eerst een lieve mooie baby en de rest komt daarna wel heh.

Kreeg vandaa gnog geboortekaartje van een collega. ZE heeft een dochter gekregen. Zo wat is zij op de proef gesteld zeg. Eerst 5 jaar bezig om zwanger te worden en dan ook nog eens 2 wkn overtijd lopen..niet zo leuk. Ze is nu 41 dus ws haar enige kindje.

Wij hadden open huis vandaag. er zijn 4 stellen komen kijken.
    Al slaat dan de twijfel me om het hart van moeten we wel verhuizen....Ik wil graag dichterbij mijn werk wonen maar we wonen hier wel heel leuk. Dichtbij het centrum veel eettentjes....
    Leuke mensen in de wijk...zucht. Zo raar om dan die mensen in ons huis rond te leiden. Maar goed misschien zijn het de hormonen...

Fijne avond!

4. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ senseemilia Ik denk dat het de hormonen zijn..;)of hebben jullie het pas besloten om te verhuizen?

Tja ik weet niet of ze nu nog in stuit ligt, maandag toen ik dit ook had lag ze opeens in stuit...dus misschien nu aan het draaien.
    Ik kijk morgen nog even aan, misschien is het dan wel weer over...:)

5. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Heeft de site er vandaag weer afgelegen? Of hebben jullie gewoon niet veel gekletst?

Bedankt voor jullie reacties op het verhaal van mijn nichtje.
    Tis inderdaad een hele rotleeftijd. Ze kruipt nu de hele dag en begint overal tegenop te klimmen. Maar straks in het ziekenhuis wordt ze gewoon 24 uur per dag vastgemaakt. Dan mag ze echt helemaal niks meer. De beentjes worden omhoog getrokken en vastgezet. En dat eerst voor 2 weken. Mocht het helpen, dan nog langer... Als ik er nu weer aan denk, komen de tranen weer boven.
    Één ding weet ik zeker; de heupjes van ons toekomstig babytje worden goed onderzocht! Zoiets wordt gewoonweg ontdekt en behandeld als ze tussen de 4 en de 5 maand zijn. En dan is het ook erg, maar voor het kindje minder erg dan wanneer ze al bijna een jaar zijn!

Lief; blij dat je weer thuis bent meid! En nu hopen op een snel herstel!

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ha meiden,

Ik had vanmorgen -voordat de site eruit vloog- al gereageerd, gelukkig kon ik hem nog opslaan;

Goedemorgen dames :),

@ Wendy;
    Ohhh, dat Teigertje bad is echt hartstikke leuk!! Altijd leuk nog ff babyshoppen ;) hihi. Wat is er nog meer aan je handen blijven kleven?

@ Nony;
    Alvast gefeliciteerd met de jarige van morgen :), oh leuk het wiegje, maak je een foto? Wij hebben ook een wiegje...! Ben er helemaal verliefd op :)

@ Moontjee;
    Ook een wiegje, leuk hoor en wat leuk dat jullie met je schoonouders gaan 'samenwonen' :)

@ Kitty;
    Ohhh, wat zielig zeg en amper 1 jaar oud, kan me voorstellen dat je dat erg vind :( *dikke knuffel voor jou*

@ MrsNuke;
    Wat een gek gesprek heb je gehad zeg! Ik baal met je mee hoor... en dan nog de harde buiken :( bah joh... Ik denk wel dat het normaal is hoor dat het voorweeën zijn, kan me bij onze dochter herinneren dat ik ze een halve dag gehad heb... ook met ca. 36 weken ofzo...

@ Ineke;
    Oh leuk, veel plezier met je neefje en in Tongeren!!

@ Peertje;
    Alvast gefeliciteerd met je mannetje en succes met de broodbakmachine! Ik hoor goede verhalen hierover....?

@ MoedertjeB;
    Lekker dat je haren weer geverfd zijn ;), eet smakelijk!

Nou, ben helemaal klaar met lezen, ik druk op F5 om te verversen ligt zwp er WEER uit, niet normaal meer.... Ik bewaar deze reactie dus even voor het moment dat zwp het ooit weer eens doet... :(

@ Hier;
    Straks komt mn vriendin, zij gaat mijn buik gipsen, ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, wil eigenlijk niet met blote voorgevel want dat hangt alle kanten op (haha) behalve de goede. Verder weinig plannen voor vandaag, beetje opruimen, wassen, dat soort dingen :).

Nou, het gipsen is gelukt hoor ;)

7. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @fem....zien zien zien!!!:D

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    ahahaha :D, ik zal de foto er ASAP opzetten, hij is nog niet helemaal klaar hoor, hij moet nu ff drogen en dan kunnen we hem verven :), foto volgt asap!!

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Arm meisje :(, zo zielig, twee weken met de beentje sin de lucht en niks kunnen of mogen, arme meid.... :(

10. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Nou zie hier het wiegje: Bekijk bijlage 99709

@kitty, Haha samenwonen, ja zo kun je het ook zien;) nou het is een hele grote tuin en dan een afscheiding en aan het eind van die tuin (na die afscheiding) staat hun huisje.
    dus gelukkig genoeg privacy.
    en dat van jou nichtje:(:( ach kei zielig met de beentjes omhoog 2 weken lang:( dat is toch bijna niet te doen voor zo'n meisje.
    maar als het misschien helpt..

11. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Mooi Moontje! Lekker dicht bij jullie!
    En het was Fem hoor van die reactie over het samenwonen ;)
    En ja, ik hoop heel erg dat het helpt. Al lijkt het me echt onwaarschijnlijk dat het gaat lukken bij haar. Ze is zo levendig... Nou ja, het blijft afwachten..

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Mooi wiegje Moontjee!!! Nog even :) spannend he!!!

Ohja, over dat samenwonen zei ik ja :D haha.

Nou, ik krijg de bijlagen niet opgeladen dus de foto houden jullie ff tegoed....

13. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ola meiden,

Alles nog rustig overal?

Hier wel, vanavond even bij vrienden kijken op de plas (Debby weet wel waar :p) die zijn aan het vissen. Dus wel gezellig.
    Maar wel weer prettig dat ZP het weer doet nu...
    Zo eten en dan de deur uit, dus tot morgen weer!

14. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Oh sorry Fem& kitty
    nou dan was die reactie voor jou fem;)
    zullen wel de hormonen zijn:) zwangerschapsdementie:p

15. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Kitty. Ik zit het net tegen mijn vriend te vertellen, vind het zoooo zielig voor zo'n meisje van al bijna 1 jaar. Echt stom dat ze er niet eerder achter zijn gekomen!! :(

@Moontjee. Wat een schattig wiegje zeg, heel erg lief hoor!! Hoe voel je je verder??

@Fem. Ja ik wil ook foto's zien! ASAP! Bijlage even verkleinen via Picture Manager naar Web klein en dan moet het uploaden wel lukken....no more excuses :D

@All. Misschien stom vraagje maar met de zwangerschap van Mathijn heb ik dus nooit weeën gehad, ook geen indalings- of oefenweeën! Heb dus echt geen flauw idee hoe dat aanvoelt. Nu heb ik vandaag opeens onderin mijn buik een soort kramp maar geen darmkramp. Het komt blijft even aan en zakt dan weer af. Met tussenpozen van een minuut of tien. Ik lig niet krom van de pijn ofzo hoor het voelt ongemakkelijk maar niet vreselijk pijnlijk... Zijn dit nou oefenweeën of herkennen jullie het niet..??

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    We zijn weer online zie ik!

Irene: Ik herken het wel, het is Lastig om te zeggen wat het is, die kramp. Ik heb bij de eerste wel weeën gehad en die waren meteen heel heftig. Bij mij braken de vliezen en meteen daarna weeën dus ik wist wel dat het weeën waren. Nu heb ik ook regelmatig kramp in mn buik en dan twijfel ik dus ook of het (oefen)weeën zijn.

@Moontje: mooi wiegje hoor!

17. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ marleen en irene oefen weeen of indalings weeen?
    (of misschien aan het draaien net als bij mij...hoop het niet voor jullie)

18. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Uuuuhm geen idee....wat is het verschil??? :(

19. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ik weet het eigenlijk ook niet, maar als de beeb al ingedaald is...zijn het meer oefenweeen...:)

20. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Ja, ik moet zeggen dat het vandaag wel goed gaat.
    voel ons mannetje lekker bewegen en bijna nergens last van.
    ik merk alleen dat ik niet meer goed rechtop kan zitten herkennen jullie dit???

Deel Deze Pagina