November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Haha ja naar mijn idee is het echt vollle maan hoor..

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht

:$:$:$:$ Wow! Stuur 'm eens door naar IJsselstein aub!!! (kan hij ook dweilen??)

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh nee hoor :$, denk dat ik mn hele avcondmaaltijd eruit gooi dan, lig n op de bank en voel me enorrrrrrrrrm zielig..... heb geen puf om te bevallen hoor *spreekt uk ernstig toe*

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Kom ook even fijne avond wensen meiden!

vandaag een beetje gerommeld in huis en morgen ga ik eerst met zus en schoonzus lunchen en dan even langs mijn ouders. Zaterdag een hoop boodschappen en alvast sintinkopen doen dus ben ik ook n iet zoveel online.

Voor jullie alleen vast een fijn weekend! En een knuffel voor de dames met een dipje!

5. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Hahah uk vind het wel genoeg geweest zo;)

6. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Ik zag het doordat ik zei.. Pff wat is het toch aan het rommelen in mijn buik, en toen zei mijn man.. ja kijk is naar boven.. het is volle maan;) haha

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hoi dames

ik kom later weer even reageren.. we hebben drukke dag gehad we hebben gekeken naar een nieuwe auto:D
    tot later!

8. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Wat is het rustig hier zeg..

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Mag ik ook slapend bevallen, ben zoooooooooooooo moe....... :(, kan een mens zich belabberd voelen zeg :( (ik val in de herhaling)

10. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Och meisie...wat heb je dan precies?

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Geen idee, ben in ene enorm misselijk, heel erg moe en heb steken in mn je-weet-wel... :( mn bekken doet ook harsttikke pijn... en mn onderrug...... (pfffff, wat heb ik niet????)

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    spring even onder de douche...en kom dan kletsen...

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo eten was leuk.
    Ik merk trouwens dat mn buik is gezakt :$. Hij zit nog steeds wel hoog hoor maar lijkt toch wat lager...Ik vraag manlief vanavond een foto te maken dan zet ik die morgen wel ff hier, kijken of jullie het ook zien.
    Zit nu gelijk de commissie te luisteren, alle culturele instellingen spreken in..Ik hoop dat ze besluiten toch minder te bezuinigen, het is zoveel! Ik baal ook dat ik er niks aan kon doen en nu niet op mn werk zit :(

Moontjee ik zag het idd ook net die maan. HIj lijkt helemaal vol ja, maar ja dat is ook echt wel lastig te zien. Het scheelt 2 dagen...

Fem gaat ie? Leuk hoor die kerstbal! Welk dieet wil jij doen? Ik vond Sonja bakker goed werken, maar die dr frank lijkt mij ook wel wat..Alleen wil ik wel boterhammen eten tussen de middag...avond geen rijst of aardappelen vind ik echt niet erg.

Fem en Irene ik doe mee hoor met de afvalclub :). Ik was voor ik zwanger werd van Jaime altijd 58 kg (zelfs nog een tijdje wat minder, maar op mn trouwfoto die op mn hyves staat woog ik 58). Na Jaime was ik eerst keurig 60 a 61 kg maar ik ben een bourgondiër...Voor zwangerschap umi zoomi woog ik 64 kg, kon ik nog mee leven hoor...maar wil het liefst weer uitkomen straks op 58 kg.

Verder kan ik niet lezen..
    Moedertje B gaat het met jou wat beter?

14. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Jij moet je bed in... Gaat slapen nog wel een beetje??

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Fem: Beterschap

Ik doe straks ook mee met dieeten hoor, Sonja Bakker werkt hier erg goed. Vorig jaar 12 kilo mee afgevallen, alleen werd ik toen zwanger en zitten er nu weer 20 aan.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou ja ik bedoel dat ik ervoor 5 8 woog..en op een of andere manier maakt hij een smiley met zonnebril van die 8

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nouja, het liggen doet enorm veel pijn aan mn bekken... ik ga er zeker op tijd in vanavond, geestelijk ben ik helemaal niet moe en dus juist fit... gek he....? Hoest met je papa...???

@ Sensee;
    Ik heb hele goede ervaringen met South Beach, lijkt geloof ik wel een beetje op Dr. Frank; geen koolhydraten, dus tussen de middag een lekkere salade en geeen brood, rijst, pasta, aardappels etc... is ff lastig maar hier werkt het supergoed. Laat ik maar niet vertellen hoeveel ik nu weeg en waar ik naartoe wil... :D

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja dat vind ik dus lastig tussen de middag geen brood. Ik hoef niet veel brood maar 1 broodje wel... Op mn werk neem ik meestla een bruin broodje.
    Oh en glaasje wijn vind ik altijd lekker, maar goed dat heb ik nu al lang niet gedaan en ben ik aan gewend niet te doen dus kan ik nu doorzetten..

19. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Tja wat zal ik zeggen... Het houdt nog niet over hoor. Hij heeft nog steeds veel pijn en slaapt niet in bed (liggen doet teveel pijn :()

Hier ongeveer zo'n 2 Sensee's als startgewicht... :$:$ (oké ietsie minder misschien, maar niet heel veel)

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    irene...
    ja hij kan ook dweilen (zegt ie) en hij wil eerst even weten waar ijsselstein ligt.. ;)

buikje is bijna klaar!!! mja. t plakwerk dan... daarna nog voegen. :(
    moet nog 3 randjes maar die zijn wat moeilijker dus die doe ik op t gemakje..

Deel Deze Pagina