Gefeliciteerd Bebywolkje en man met de geboorte van VITO!!! Mooie naam trouwens Hier trouwens sinds gisterenavond een enorme blauwe plek op m'n knie en ook de andere is blauw, maar iets minder... handen zijn geschaafd, maar buikje heeft slechts een heel klein blauw plekje gelukkig maar dan heb ik m'n val toch nog goed kunnen breken he! En maar goed dat de 'rokjestijd' achter de rug is
goeiemorgen meiden, hier even snel bijgelezen.... @babywolkje, gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje VITO, das snel gegaan zeg!! @all, hier een behoorlijke "pissed" Luukske.... wij gisteren dus naar het ziekenhuis, melden we ons aan de balie, zegt de secretaresse dat "mijn" gyn en vk beide niet aanwezig zijn, en dat die miepen van vorige week dus gewoon niet naar onze wens hebben geluisterd om de afspraak ALLEEN bij mijn eigen arts/vk te plannen....hubbie was al meteen pissed off... nou ja, na 1 uur te hebben gewacht bij een arts ass. naar binnen, mijn klachten voorgelegd, en zij vertrouwde het gewoon niet helemaal, had namelijk ook weer een onderdruk van 96 ondanks de meds, dus zij heeft ons meteen doorgestuurd naar de verloskamers(had ook al cito bloed en urine ingeleverd), moest aan het CTG en zou getoucheerd worden ivm mijn ongi krampjes. na bijna 30 min aan het CTG(beeb heeft eerst 10 min. een hartslag van rond en boven de 200 gehad, daarna ging het beter) kwam een andere vpk die mij "snel" even ging inloggen, want haar collega had mij niet aangemeld, dus was al bang dat de meting verloren was....gelukkig was dit niet....ze waren ook vergeten mijn bloeddruk te meten, hubbie is hier voor moeten gaan vragen, de verpleegkundige die mij aan het CTG had gekoppeld was niet meer op de afdeling.... uiteindelijk ruim 1 uur aan het CTG, en Jaapie bleek het goed te doen, mijn bloeddruk is ook weer wat gezakt in die tijd. na het afkoppelen moesten we nog ruim 1/2 uur wachten voordat de arts kwam om het verdere beleid te bespreken, ze moest mijn status even bijlezen.... komt MADAM binnen, en zegt doodleuk: "mevrouw, alles is goed, bloed en urine zijn niet verslechterd, dus ga lekker naar huis, en rust goed uit....zo redt u vast de 40 weken...." hubbie en ik meteen aankaarten dat dit dus niet gaat gebeuren, en wij andere afspraken hebben met "mijn" gyn en zij was helemaal perplex.... toucheren deed ze ook niet aan....en ze beweerde dat mijn gyn de komende week geen tijd had mij in te plannen, dus dat zou wrs pas 1 nov worden....de verpleegkundige zou een afspraak maken voor het "eerste" plekje dat vrij zou zijn bij mijn gyn. we zijn toen naar de balie gelopen, de arts ass heeft ons niet zien staan, en we hoorden toen van de vpk dat de gyn morgen (voor nu dus vandaag) gewoon plek heeft, waarop de ass. heel kortaf zei "nee, ik zei pas volgende week":x:x:x hubbie is toen naar binnen gegaan, en heeft er wat van gezegd, die arrogante troel meende echt dat ze de Queen van de afdeling was....:x:x:x we hebben uiteindelijk een afspraak meegekregen voor komende maandag om half 2 bij mijn eigen gyn, en ons plan verder getrokken.... door dit gedoe heb ik tot 3uur vannacht wakker gelegen, was echt kwaad, maar wilde gewoon weg bij die troela... heb vanochtend ons ongenoegen op een papiertje gezet, en heb vanochtend de poli gebeld....heb een gesprek met "mijn" eigen gyn geeist...en ik wordt vanmiddag teruggebeld, want OOK de secretaresse had opstaan dat ik ten alle tijde mag komen of bellen, gezien de situatie.... dus vanmiddag gaan we eens kijken wat hij hierover zegt, en wat hij wil doen....ik ben het zat!! heb gewoon flinke steken en ongi krampjes, en ben moe!!
Even snel goedemorgen iedereen Mijn hysterische SMS naar man eergisteren heeft zijn vruchten afgeworpen. Hij is nu met lijstjes bezig. Kraambed staat. We gaan zo nog even de laatste dingen inslaan. Buik is weer rustig gelukkig. Nog geen baby. Babywolkje gefeliciteerd met jullie zoon super!! Lief09 heb vast wat gemist, maar je bent nog helemaal geen 37 weken? is het niet beter dat het nog een paar daagjes blijft zitten? Fijne dag iedereen!!
jezus luukske wat een stelletje tuthola's daar zeg! snap ik dat jullie kwaad zijn geworden!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Jeetje Luukske ik kan me voorstellen dat je pissig bent!!!! Ik was het ook geweest! Ik hoop dan dat er wat uitkomt met het gesprek met je eigen gyn. Dikke knuffel iig!
Tuurlijk is het beter dat de kleine nog even blijft zitten, maar ik heb nu al vanaf 23.05 uur gisteravond (voor)weeën. Dan mag het best wel doorzetten, want veel slaap heb ik niet gehad vannacht.
Goedemorgen Babywolkje: van harte met de geboorte van jullie zoontje VITO! En wat een snelle bevalling zeg... alles goed met moeder en zoon?
heel eigenwijs misschien maar ik heb gisteren niet meer gebeld...misschien een beetje bang om gewoon weer te horen te krijgen van het is niks, het is gewoon het voorwerk
@ luuske ik snap heel goed dat jullie kwaad waren, en dan hebben jullie het nog netjes opgelost....met al die hormonen in je lijf... Ben niet lekker misselijk, af en toe een krampje, en dat vreselijke maagzuur...
Gisteren heerlijk wezen shoppen met mijn zus. Denise bleef lekker bij opa en oma, en had ik even mijn handen vrij. Heb nog even wat rompers, beddengoed, pakje voor in de draagdoek en sokjes gekocht voor beebje Voor denise nog een paar snowboots en ook voor mezelf gelijk even een paar (vorig jaar was daar mooi te laat mee en was er niks meer te koop) en van mijn zus nog een lief babypakje gekregen en een rokje voor Denise. Heb echt een heerlijk middagje gehad. Was alleen wel sneller moe, dus vaker even zitten voor een bakkie
Vanmorgen heb ik mijn gewonnen setje van Noppies, Woezel en Pip gekregen via GLS. Had ik gewonnen via Wij Jonge Ouders bel en win actie. Is een romper, slofjes en broekje ter waarde van ong. 40 euro
@Babywolkje,gefeliciteert met de geboorte van jullie zoon Vito. @Luukske,hopelijk kunnen ze je nog eerder inplannen,want zo werkt het ook niet,kan me voorstellen dat je helemaal pissig bent. @Hier, Valentino is helemaal van de beademing af en ligt nu in een gewoon bedje. Als het goed is word volgende week met een cameraatje zijn plasbuis ingegaan om te kijken waar de verstopping vandaan komt,ze vermoeden een klepje,als het dat is dan maken ze hier een sneetje in en dan kan de catheter eruit en zou het verholpen moeten zijn. Zijn niertjes doen het steeds beter en hij drinkt nu al 8 x 30 cc,wat ie niet uit de fles krijgt gaat via de sonde.
@ Luukske; wat een troela's daar zeg! Kan me voorstellen dat je flink pissig was! Vandaag maar goed aankaarten dat dit zo niet de bedoeling is dan.. @ Mercedes; mooi dat Valentino van de beademing af is. Nu hopen dat ze snel iets aan de verstopping kunnen doen.
Babywolkje gefeliciteerd met VITO! Zo het ene moment zit je hier nog te posten da tje aan het klokken bent en zo is hij er Luukske ook raar zeg van het zkh. Moeten ze beter afstemmen dan, en die gyn zet dat toch ook in je dossier of niet?? All die een slechte nacht hebben gehad ik geef jullie een hand. Ik mag vanmiddag weer voor controle naar de gyn. Kan mij niet snel genoeg gaan. Ik vind de baby wat rustig. Ik voel hem wel hoor, maar gewoon niet met die hele bewegingen van de buik meer. Kleine schopjes. Zal blij zijn als die ff echo doet en het hartje luistert dat alles ok is. Ik ga nog ff op de bank met Jaime pinokkio kijken
Oh mercedes fijn dat het de goede kant uitgaat met Valentino! zou fijn zijn als hij snel mee naar huis mag!