November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Oh ja voor alle meiden die een reactie op het wiegje hebben gegeven.
    Bedankt ben er ook erg trots op.
    mijn schoonmoeder heeft er vroeger ook ingelegen (is natuurlijk wel nieuwe bekleding)

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Bij mij zijn het in ieder geval geen indalingsweeën want ons kindje is sinds week 30 al ingedaald (op groeiecho te zien). Soms zijn het bij mij ook gewoon darmkrampen volgens mij. Als het te lang duurt vraag ik me weleens af of het nu gaat beginnen:D
    Mijn man zegt allemaal dat ik dit weekend ga bevallen, maar ik denk dat ie geen gelijk heeft. :)

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Moontje, wat een mooi wiegje :)

Fem: ben zeeeeer benieuwd naar je gipsafdruk!!

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Moontje: Inderdaad erg mooi wiegje (was vergeten te reageren). Wel bijzonder, zo'n familiewieg. Wij hebben ook een familiewieg waar mijn twee nichten en ik in gelegen hebben en daarna de kinderen van mijn nichten en ons zoontje en nu komt het beebje er ook weer in.

5. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    En ik weet dus niet of de beeb al ingedaald is....vergeet het elke keer te vragen. Ze ligt wel goed in ieder geval. Ik zat net al even te googlen en als ik het zo lees lijkt het toch wel op oefenweeën. Nou dat is op zich al iets, ben benieuwd of ik dit keer ook ontsluitingsweeën ga ervaren ;)

6. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Phoe nou ik kan niet alles teruglezen hoor. Hier nog niet helemaal klaar. Maar het schiet op;) Volgende week nog even geboortekaartjes bestellen, zou ik deze week nog doen maar geen tijd. Babykamer is bijna klaar, babywasjes zijn gedraaid nog 1 wasrek strijken en pffff dan schiet het op.;)

Moontje mooi wiegje hoor lekker licht. Ik heb een nogal kleurrijk wiegje. Zal morgen even foto maken. Zo lief:D

Jullie al helemaal klaar met alles?

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Schattig wiegje zeg!

Ik had gisteravond ook wat kramp, soort menstruatie achtige kramp denk oefen of indalingsweeen maar blijft gokken.

Lief fijn dat je weer thuis bent, beterschap met de ontstekingen en doe rustig aan.

Vandaag de babykamer gesopt, beetje aangekleed en wat wasjes gedraaid heerlijk om te doen. Van de week de kleertjes wassen en in de kast hangen.

8. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    fem: leuk een gipsafdruk, ben aagje naar t resultaat!

moontjee: lief wiegje!!!! nu nog vullen;)

kitty: ja echt sneu voor nichtje!!!!

sensee: wel spannend nu je huis te koop heh! zou leuk zijn dichterbij wonen, kunnen we meeten;)
    t gaat hier niet goed....maarja.....dat zijn we inmiddels gewend:(:(

irene: denk wel oefenweeën....die komen en gaan alleen zit er langer tussen dan echte weeën en ze stoppen ook.....
    maar lekker is anders;)

had vandaag last van nesteldrang:( heb alle ramen beneden binnen en buiten gelapt.....tis nu weer mooi schoon....maaaar mennnn wat een spijt...kan nu amper lopen:(:(

9. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Dat is fijn om te horen! En over het rechtop zitten...ja dat herken ik wel. Merk vooral dat aan de eetkamertafel zitten niet echt (lang) prettig is. Hangen is beter...:)

10. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    "Fijn"dat andere daar ook last van hebben;)
    niks apparts dus
    liefs, simone

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb het ook met rechtop zitten. Bovenin bij de ribben gaat het zeer doen.

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Rechtop zitten is hier ook een drama ja, ook aan de eettafel zitten, heb ik een extra tafeltje :D whahahahahaha.

Ik krijg mijn foto niet opgeladen? :(

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Even verkleinen Fem?

14. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ moontje wat een lief wiegje

hier ook een familie stuk, heb hem net opgehaald zal er morgen een foto van maken....nu ik hem weer zie word ik er helemaal emo van, kan niet wachten...

ga zo ff lekker in bad, heb toch teveel gedaan vandaag...:)

hoop dat we morgen weer verder kunnen kletsen...hihi

slaap lekker allemaal...knuf

15. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    nog ff een foto van kleding kast van kleine prinses, ze heeft nu al meer kleding dan mama....:);)

16. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Wooooowwwwww hier kan ik dus NIET tegen :):) Nu weet ik zeker dat ik nog veeeeel meer kleertjes moet kopen. Maar dat shoppen lukt niet echt meer.... Chips...wat nu?? Prenatal | Home - de Bijenkorf
    nog meer leuke ideeën???

17. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Piep ,

wat een gedoe telkens als je online wilt komen zit het hier op onderhoud.

Moontje mooie wieg!

Nony ,prachtige garderobe heeft jullie meisje al!

Ivm .oefenweeën ,indalingsweeën had ik dit gevonden om het verschil te weten ;

Astarte

Deze draagdoek wordt het (zwart/wit) :
    Storchenwiege Leo zwart-wit

We hebben bezoek uit Enkhuizen gehad en dat was er fijn!
    Ben nu wel doodmoe net zoals jij Peertje ga dadelijk mijn wasjes omzetten en dan slapen morgen party 3 voor de dochter ,niet thuis maar goed ook.

Veel liefs en hou jullie goed dames!

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhhhhhh wat een berg, wat leuk zeg!!!!!! Ik heb ook niet zoveel hoor :D

Foto opladen; het scherm waarin je de url moet intikken laad niet op bij mij....... dus vandaar dat het niet lukt....???

Ireneh; Esprit / Mexx / Name it / Wehkamp / Baby Walz??

19. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Mmmm als ik de kleerkast fotograffeer van onze baby dan lig je helemaal perplex denk ik ;)

Kan het doen maar dan wel erna wis ik de foto kwestie niemand buiten jullie het geslacht weten...

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

daar zijn we weer nu hopen dat het niet meer gebeurt toch wel saai zo...

@wendy: nog wat leuks geshopt bij ikea?

@senseemillia: zal eraan denken om me niet te druk temaken :)
    hoe is het met je dochtertje?

@fem: en benieuwt naar je gegipste buikje.. wij gaan zo'n thuispakketje kopen..

@moontje: wat een mooi wiegje!

@moedertjeb: veel plezier!!

@ireneh: ik herken me helemaal in jou verhaal heb dat ook gehad gisteravond en vanacht.. nu is het weer wat rustiger wel veel harde buiken:(

Deel Deze Pagina