November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by wendy2010, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    zoooo:$ marleen...dat is knap!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik wou zeggen wij leren ook nog elke dag of niet soms..
    het dochtertje van mij beste vriendin was op die leeftijd ook met hele andere dingen bezig ze had ook 2 ingebeelde vriendinnnetjes etc etc nou kan je vertellen ze is ondertussen 7 en het is me er 1tje hoor :D

ben ook wel benieuwt of er mensen gaan bevallen.. hoop dat ik er ook tussen zit al begin ik een beetje terug te krabbelen niet omdat ik bang ben maar denk echt niet dat het nog gaat gebeuren..
    en je kan het toch nooit plannen he wanneer het komt :)

3. LittleMonsters

jeetje wat goed zeg!!! hier wel een keer geprobeer:) een maand geleden;) rits eruit gescheurt hahahah...
    het lijkt me zo heerlijk om je eigen kleding weer aan te kunnen kan haast niet wachten

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Vandaag gaat het even k**. Vannacht heel slecht geslapen (voor het eerst) en veel liggen malen en piekeren. Ik zie gewoon geen verbetering bij Owen en hij ligt er al 11 dagen, dat doet pijn....Dus ik trek me even onder een steen terug en ga even lekker liggen huilen, schreeuwen en nog meer....

5. LittleMonsters

hier weer een drukke dag voor de boeg :( maar wel een leuke :D ga vandaag het nieuwe konijnenhok ophalen :D eeen heeeele grote :D zullen de nijnen vast heel blij mee zijn..
    daarna gaan we nog even bij een andere garage kijken voor de auto we zijn er gister niet helemaal uitgekomen en eigenlijk een beetje boos weg gegaan. ben benieuwt of ik vanaaf kan zeggen dat we een nieuwe auto hebben gekocht...

6. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Debby dikke knuffel!! Hoop zo dat er snel verbetering komt met je mannetje en dat jij beter in je vel gaat zitten.

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nony: ja toen jij dat schreef sliep ik gelukkig wel.. jammer dat het gisteren niet doorzette voor je.. ;)

moedertjeB: fijn dat je lekker hebt door kunnen slapen! en dat het lekker rustig is omdat de kids zijn logeren is ook wel fijn soms denk?

kitty: nee is nie erg! hadden zelf ook zoiezo voor en ks gekozen en de gyn bevestigde alleen maar dat dat beter was ook.. ja die armpjes en beentjes joh... kon gewoon al zien dat het een michelen poppetje zal zijn.. *bloos* ... en al ben ik jaloers, je mag gewoon blij zijn dat jij wel lekker slaapt hoor! geniet er vooral van!

ineke: klinkt als een leuke dag voor jou vandaag! veel plezier!

marleen: wt fijn dat je je broek weer past! daar ben ik hier ook zooo benieuw naar!

debby: wat zonde meissie... voor jou en ook voor kleine owen.. is echt balen als je kleine mannetje zo'n start maakt.. maar laat je vooral lekker gaan met huilen e.d.! opkroppen is oook niet goed. *heeeeele dikke knuffel*

hier na amper 5 uurtjes slaap weer wakker.. maar voel me redelijk nog gelukkig...
    hopelijk wordt het wel een toffe dag...
    krijg straks visite van een andere zp'er die in april bevallen is van haar zoontje! :)

8. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

Mar 1, 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Debby ik hoop echt dat het snel beter gaat. Is gewoon echt niet leuk! Dikke knuffel!

@Wendy toch fijn dat je nog hebt geslapen!

@MrsNuke veel plezier met het nieuwe nijnenhok halen. En succes met de nieuwe auto. Ff een stomme vraag, maar past de kinderwagen wel makkelijk in de auto? Wij hadden een Golf 4 en de kinderwagen pastte er echt maar nauwelijks in. Gister hebben we de kinderwagen in de nieuwe Golf van mijn schoonouders gedaan, was ook krappe sokken.

9. IreneH

IreneH Fanatiek lid

Dec 5, 2007
    1,979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Heel veel sterkte met alles. Het is heel begrijpelijk hoor dat je je nu zo voelt.....het is ook allemaal niet niks! Eerst al je zwangerschap en nu dit. Take care, en lucht vooral lekker je hart hier!!

10. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hoi meiden! Even ego:

Gister lekker uit eten geweest met mijn mannetje. Thuis even tv gekeken, daarna lekker even lezen op bed, op een gegeven moment naar het toilet en PATS! mijn vliezen gebroken om 23.00 uur Aaah! zat helemaal te shaken hoor. Was met helderrood bloedverlies dus vk geweest en gelukkig was het goed, en hartslag was ook goed met doptone. Net vk weer geweest en zag er nog goed uit, nog geen weeen, dus afwachten maar, vanmiddag komt vk weer langs. maar heb dus grote kans dat het een zh bevalling gaat worden als het niet op gang komt vandaag.

Vind het echt super spannend, had er helemaal nog niet op gerekend. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs!

11. peertje

peertje Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    woooow spannend zora!!!!!!!! zet m op heh!!!!!

12. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Dank je Peertje!

13. LittleMonsters

oooeeeeehhh spannend!!!! moet wel een heerlijk gevoel zijn dat het einde in zicht is meid.. nog even en jullie hebben jullie kleintje in handen.. al snap ik ook dat het super spannend is!
    heel veel succes:D

14. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    Zora, wat spannend meid!
    Toi toi toi!

Kitty, Ilse slaapt nog zo´n twee tot drie middagen. Ze gaat drie ochtenden en 1 middag naar de peuterspeelzaal. Ik weet dat de basisschool nog even duurt. Maar Ilse vind het helemaal geweldig op school, dus dan mag ze van mij. Het is ook geen verplichting, bel ook af en toe nog wel eens af, omdat het wel eens lekker is om haar nog een dagje thuis te hebben. Als ze het niet leuk zou vinden, zou ik haar ook niet laten gaan. ;)

Wendy, maandag een afspraak maken voor de kz, spannend joh!

Marleen, heerlijk dat je al weer in je spijkerbroek past!

Debby, dikke knuf. Het gaat jullie niet voor de wind.
    Ik hoop snel op betere tijden.

MrsNuke, ik ben erg benieuwd naar jullie nieuwe konijnenpaleis.

Nony, hopelijk zet het een keertje door.

@hier:
    Ontzettende rotnacht achter de rug. De hele nacht last gehad van een zeurende golvende pijn in onderrug en buik. Wist niet meer hoe ik moest liggen en ben naar beneden vertrokken. Op de bank wel een beetje gedommeld, maar ik ben minimaal in die 4 uurtjes dat ik daar gelegen heb 7 x naar het toilet geweest.
    Net onder de douche gestapt en het is wel iets minder geworden, maar nog niet helemaal weg.

15. LittleMonsters

hehe ja de kinderwagen pas in de auto dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen peet er mee aan kwam! hij heeft nog een beste kofferbak hahah al zal je dat niet zeggen.. nou heb ik ook een hele kleine kinderwagen naja klein opvouwbaar de quinny buzz 4. de kinderwagenbak pas nu ook zelfs achterin bij de auto die we nu hebben een alfa 156 2.0 jts past de kinderwagen bak niet in de kofferbak.. terwijl dat in vergelijking toch een veel grotere auto is..
    het is geen klein polotje hoor :D niet die van vroeger..

16. LittleMonsters

maak wel een foto als hij staat!
    oh jeej gaat het dan toch allemaal waar zijn van de volle maan :D
    meschien kun je vandaag een beetje slaap inhalen!

17. babyproject

babyproject Niet meer actief

WAUW! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! :D

18. babyproject

:x:x:x

Blijven praten met manlief hoor!

19. babyproject

OMG Zora! Hoe spannend is dat??!? Succes alvast!

20. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Bedankt meiden!!! Echt super spannend, maar kunnen niets anders doen dan afwachten en zo nog even proberen te slapen want daar is vannacht niet veel van gekomen.

Share This Page