zora: whaaaa spannend !!!! debby: dikke knuffff, ik bel je van de week ff. skinnyjeans: heb er eergister alvast 1 gekocht, kon hem niet weerstaan. wel maatje 28 want 26 ging niet meer over mijn benen. peuterspeelzaal: rayan gaat 2 hele dagen naar kinderdagverblijf en 3 halve dagen naar peuterspeelzaal. hij slaapt niet meer smiddags. praat heel erg duidelijk en gaat ook erg graag naar school. ik zou als ze een achterstand vermoeden toch actie ondernemen. een nichtje van ons is nu 5 en moet naar de logopedie omdat ze nog steeds eigen taal praat.
hier rommeld het ook steeds maar zakt steeds weer weg. kuitkrampen zijn ook onmenselijk. morgen verjaardagsfeestje van rayan en ik heb er echt geen puf voor pfff.
@hier: slechte nacht... veel eruit geweest. Dit keer vooral erg veel last van brandend maagzuur, maar ook harde buiken, veel plassen. @stoelgang: Ik weet niet meer wie het zei over de stoelgang die makkelijker gaat wat misschien een voorbereiding is op de bevalling? Bij mij is het omgekeerd. Tijdens de hele zwangerschap geen last van constipatie en nu opeens... Soms zit ik echt lang op de wc! En moet ik best hard persen anders lukt het niet Heb het helemaal gehad. Alles doet pijn en ik ben zo bang dat ik nog 3 weken moet! Sorry voor mijn geklaag... Ik weet gewoon uit ellende niet meer hoe ik moet zitten/liggen/staan en dan heb ik nog niet eens bekkenpijn! Ik voel mee met de dames die daar ook nog last van hebben... We hebben overigens zelfs seks geprobeerd eergisteren, maar gisteren niks gebeurd dus. Ben trouwens zo bang dat de baby niet gaat passen. Tijdens de seks was het ook zo krap allemaal daar En tijdens mijn lange wc-bezoekjes doet het daar (in mijn doos) ook pijn, denk dat het mijn bekkenbodemspieren zijn... Volgens de vk zijn die best "goed", omdat ik ook de baby niet standaard voel drukken in mijn bekken, terwijl ze al weken ingedaald en vast ligt. Wat nou als ze niet past...?! Ik weet dat ze dit pas kunnen zien tijdens de bevalling... Het is wel een geruststelling voor me dat ik poliklinisch ga bevallen. Pfff... Oke, klaar met klagen... Ik hoop dat de meiden die er genoeg van hebben vannacht onder de volle maan gaan bevallen!
ahhhhhhhhhhhh zora!!!!! wat ontzettend spannend!!!!! heeeeeeel veel succes! hoop dat het nog zelf op gang zal komen en je gewoon thuis kunt bevallen.. (hoe lang mag dit afgewacht worden als het vruchtwater al los is???? )
ik dacht 24 uur wendy ivm infectiegevaar. maar weet het niet zeker... mijn vliezen zijn nog nooit spontaan gebroken.
@zora.... Ohh ik kan me dat gevoel nog zo goed herrineren Dat je weet dat je binnen 24 uur mama word..... Heel veel succes!
@Zora: Wat spannend zeg! Heel veel succes en sterkte en ik hoop dat jullie heel snel de beeb in de armen hebben. @Debbie: Begrijpelijk dat je je zo voelt.. 11 dagen is ook al heel lang. Je wilt gewoon dat er verbetering in komt en dat je kleine ventje naar huis mag... Ik blijf hard duimen. @broeken: Ja heerlijk dat ik mn gewone kleding weer aan kan. Je kunt amper nog zien dat ik zwanger ben geweest. Klein beetje een slap buikje, maar valt me erg mee. Bij de eerste duurde het veel langer voordat er weer een beetje vorm in kwam.
Zora spannend, succes! Hier hoorde ik gister dat de baby geboren moet worden binnen 72 uur als het helder vruchtwater is.
hey meiden, ben er weer!! @zora, spannend meis....toi toi toi!! @peertje, lekkere meid in de wagen!! @marleen, jeetje alweer in je oude broek passen....wil ik ook!! @debby, dikke knuf voor jou en Owen!! @all, gisteren dus terug kunnen gaan naar het ziekenhuis, mijn eigen gyn heeft me van te voren telefonisch te woord gestaan....hij meende dat ik belde voor de lab uitslagen etc, nee die had ik dus al, maar die troel van donderdag heb ik wel nog even genoemd, gezien haar "goede communicatieve vaardigheden", haha.... verder had ik hem aangegeven dat mijn bloeddruk zo schommelde, en ik moest iig tot maandag mijn meds NOG meer opbouwen tot 3xdgs 3 tabletjes...nou dat zag ik al niet zitten.... hij heeft ons dus nog even terug laten komen, voor een gesprek....maar daar aangekomen, moest ik dus wel weer aan het CTG, bloeddruk opgenomen etc....mijn bloeddruk was daar wel weer wat gezakt, en op een gegeven moment zelf weer helemaal gekelderd...dat ik bijna onderuit ging.... daarna nog bijna 1 uur moeten wachten op een arts.... we snapten wel waarom, want die troel van donderdag had nog dienst, en die wilde ons natuurlijk niet te woord staan, haha.... nou uiteindelijk na 18 uur (we waren er vanaf 15.20 uur) kwam de arts die mijn gisteren op de poli had doorgestuurd.... ik mocht dus iom mijn eigen gyn niet verhogen met de meds, gelukkig maar, want dat had ik ook niet gedaan... verder hebben we aangegeven dat het op deze manier niet meer verantwoordelijk is, ik kan gewoon amper alleen de deur uit, bang om onderuit te gaan.... we hebben opnieuw die info gehad om eerder in te leiden, en kunnen er het weekend over nadenken en maandag bespreken met mijn eigen gyn....nou ik had gisteren al willen tekenen, ben er klaar mee.... maandag hebben we dus dat gesprek, willen dan meedoen aan die trial, en hopelijk wordt ik dan ingeloot voor die inleiding....als dat niet het geval zal zijn, zal het wrs de week van 1 nov worden....heb iig aangegeven niet langer te willen..... daarna naar huis gegaan, en frietjes gehaald....viel daarna als een blok in slaap op de bank, dus hubbie heeft mij en Luka lekker ingestopt, en ik heb heerlijk geslapen....volgens mij de klok rond.... vanochtend ben ik volgens mij weer een deel van de slijmprop verloren, was echt een dikke slijm klodder**sorry** en ik blijf van die steken in mijn onderbuik en mijn doos houden, dus hoop dat er zelf iets gaat gebeuren dit weekend.... hubbie is nu met Luka naar de boerderij, dus heb even het rijk voor mezelf.... @all, ik hoop dat die volle maan van komende nacht iets gaan doen, is het niet bij mij, dan bij de meiden die het ook hebben gehad!!!
babyproject: sterkte meid...laatste loodjes...zijn helaas t zwaarst! maar t komt goed meid!!!!! debby; ach meid......heb zo met je te doen....had je zo een onbezorgde kraamtijd gegund! *knuf* luukske:goed dat je met je gyn hebt gesproken! hoop dat je wordt ingeloot en dat t van de week gaat beginnen! of dit wknd uit zichzelf!!! sterkte meid!!!!!!! marleen: oo lekker je eigen broeken weer aan!
ben ik weer zonder konijnenhok hij paste niet in de auto.. zo'n grote auto van me schoonouders geleend en nog past hij er niet in hij was in het echt ook even groter als dat hij op marktplaats op de foto stond! gelukkig wou die meneer hem even langs brengen met zijn bus! dus wachten even af... wel een heeeeeel mooi hok.
luukske wat een gedoe zeg.. hoop voor je dat het vanvaond met de volle maan gewoon gaat gebeuren. zo niet dan hoop ik dat je ingeloot zult worden en zo niet dan hoop ik dat je de laatste dagen /weken toch nog wat fatsoenlijker door kunt gaan met die schommelende bloeddruk.. knuf voor jou!
Las dat Zora haar vliezen zijn gebroken, spannend meis! Heel veel succes met de bevalling die nu snel zal volgen . En Luukske die maandag EINDELIJK een gesprek met haar eigen gyn heeft en dan hopelijk een datum krijgt om in te leiden! Het heeft lang genoeg geduurd meis. Voor de rest...voor iedereen een dikke knuffel! Vanochtend weer bij Owen geweest en hij spuugt nog erg veel, voeding gaat erg moeizaam en meer via de sonde dan via de fles en hij was weer afgevallen . Ze willen in ieder geval tot maandag afwachten, want de medicijnen tegen de reflux moeten ook de kans krijgen om te gaan werken. Ik zie het zelf niet gaan werken, want heb zelf het idee dat het geen reflux is. Dat is ook genoteerd en ook aangegeven bij de ka, maar die doet er vooralsnog niets mee. Logisch, want de medicijnen hebben ook tijd nodig. Vanochtend daar in tranen gezeten, want het is zooo moeilijk om Owen achteruit te zien gaan zonder dat we weten waar het nu door komt. Ook manlief zat te huilen en hij meldt zich maandag direct ziek, want trekt het zelf ook even niet meer. En dat zegt al heel wat, want hij is altijd heel sterk....
@debby, dikke knuf voor jou en je gezinnetje!! @mrsnuke, wel fijn dat die man hem zelf wilt brengen.... heb ook ooit een babyschommel gekocht voor Luka, en die paste niet in onze VW Passat, en in de Punto van mijn ma wel...nu hebben we een VW Passat Variant, en we willen dus nooit meer iets anders dan een station.... @wendy, ben bang dat volle maan niks brengt, maar hoop dat we maandag wel duidelijkheid hebben, als ik ingeloot ga worden, zal dit wrs de dinsdag al zijn, en das mijn verjaardag!!!
@Zora; wat spannend!! Hopelijk kun je vandaag nog babynieuws de wereld in sturen!! @Debby; een dikke knuf! @Hier; het is puur voorwerk geweest, nu is het rustig in m`n buikje. M`n moeder en schoonmoeder vinden allebei dat m`n gezicht erg tekent. Merk wel de laatste dagen dat ik vocht vast houdt, nu dus waarschijnlijk ook in m`n gezicht.... Vanochtend lekker rustig ochtendje gehad, straks lekker douchen en tutten en daarna naar verjaardag van schoonmoeder... ZOOOOOOO geen zin in, maja.....
Hey dames, even gauw tussendoor...ik heb niet bijgelezen... vannacht weer zo'n slechte nacht gehad, halverwege de nacht wakker ivm harde buiken die toch wel weer regelmatig kwamen vanmorgen heb ik aardig wat slijm verloren...verder geen bloed dus ik maak me (nog) geen zorgen Gelukkig heb ik woensdag een afspraak bij de vk en zal dit ook duidelijk aangeven. Ik heb bij Rihanna nooit gemerkt iets van de slijmprop verloren te hebben, is dit nu een deel van de slijmprop? Nou verder eigenlijk weinig nieuws hier.. Ik wens iedereen een fijn weekend! Doeiiiii
Iedereen succes vannacht ik kan morgen pas weer online komen. de computer moet zo weggebracht worden voor Update.. Liefs! mocht er hier wat gebeuren vannacht horen jullie het van kitty.. Kitty als er bij jou wat mocht gebeuren je kunt altijd smsen he! Enne margootje wie weet vannacht
tis hier wel rustig zeg... onze visite is net weg en t was leuk! kleine dean is echt een lachebekkie en een heerlijk kereltje om te zien. nu weer ff lekker samen met hubbie zijn tot 20.30.. dan moet ie weer gaan werken.. ben benieuwd hoe het met Zora is! en met de rest natuurlijk ook... margootje... bij jou al iets te merken???