Het stormt hier... En het komt met bakken uit de lucht...echt weer voor het openhaardjeveen beker chocomelk en een baby'tje.....hihi Ik ben van ellende alle was aan het weg werken en ons bed aan het verschonen....
Ik heb trouwens een paar superwarme zachte sokken/kousen gekocht bij de Hunkemoller! Heb ze nu aan, heerlijk! Zal tijdens bevalling ook fijn zijn
Even update Nog niets veranderd hier. Wel slijmprop verloren (denk ik). Heb begin van de middag nog even geslapen en zit nu maar een beetje de tijd uit te zitten en te wachten tot de vk komt. Liefs!
Zou er ook geen zin in hebben, maar in de "boekjes" staat echt dat het de bevalling op gang zou kunnen brengen.... Dus hup regenjas aan en paraplu mee en wandelen.....
Debby wat vreselijk, je staat als ouders ook machteloos toe te kijken Wat zwaar voor jullie. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Zorra jee meid zet um op he wat spannend zeg. Vanmorgen op kraambezoek geweest zo schattig helemaal verliefd. Vanmiddag nog even de stad in geweest met de jongste. Hier alles verder rustig in buik
@Zora. Ooooow wat een spannend nieuws van jou zeg. Dit had ik niet zien aankomen (maar jij zelf volgens mij ook niet) In ieder geval heel veel succes de komende 24 uur @BabyProject. Hoe is het nu met je?? Je mag hier best klagen hoor, jij ook hè En je zit bijna op 39 wkn dus ik snap heel goed dat je er nu wel klaar mee bent. (ik zit op bijna 37 en ben er al klaar mee ) Ik hoop dat JIJ vannacht onder de volle maan gaat bevallen! Dikke knuffel voor jou!! @All. Ik vergeet vast de helft van jullie....SORRY... Hier is het zo-zo. Nog steeds mega steken in mijn d**s en veel harde buiken. Heb vanmiddag in bad gezeten en daarna even geslapen. Voel me gewoon niet super. Maar misschien is het ook gewoon mijn dag niet, dan kan ook zomaar met dit K-weer. Ik moet eigenlijk nieuwe schoenen maar pas niks met die opgezette varkenspootjes momenteel. En schoenen passen is nu ook een crime. Uggs zijn eigenlijk de enige goede optie maar hubbie vind dat echt helemaal niks. En ik vind het toch niet leuk om iets te kopen waar hij helemaal niets aan vind. Maar goed...wat nu??? Ik moet toch iets aan!! Nog iemand goede ideeën?
@ Ineke; leuke dag gehad? @ Marleen; oh wat kijk ik daar ook naar uit!! Mijn eigen broeken weer aan... @ Mrsnuke; ingebeelde vriendjes heeft mijn dochter ook. Ach het zal de leeftijd wel zijn.. En? Is het gelukt met de auto? En het konijnenhok? Nijntjes weer blij? @ Debby; hele dikke knuffel, voor zover die nog troosten.. @ Wendy; oh wat leuk, hoe was de visite? En michelen poppetje; ik vind dat babyvet zoo schattig! Ik lees dat de visite leuk was. Geniet nog even van je hubbie, niks aan dat hij straks nog aan het werk moet! @ Zora; oei spannend meis!! Het nieuws komt vanuit een onverwachte hoek zeg! Zal snel verder lezen.. @ Miza; gaat het ondertussen weer wat beter? Hopelijk heb je vandaag nog wat slaap kunnen pakken? @ Ruby; ik denk dat wij het gewoon nog een half jaar geven. Gaan thuis met haar oefenen. Ook gezien de situatie nu. Babytje, net andere juf, buurtkindjes waar ze nu mee in de groep zit (daar zou ze dan niet meer bij in de groep komen). Maar mocht het over een half jaar niet beter gaan, dan gaat ze idd 4 dagdelen naar de peuter. @ Babyproject; ik hoop ook voor jou dat je vannacht gaat bevallen meid. En hoe dan ook; je kindje komt er wel uit hoor.. @ Luukske; goed gesprek gehad in het ziekenhuis zie ik. Mooi meid! En nu hopen dat het dit weekend doorzet en anders dat jullie uitgelood worden voor de trial. @ MoedertjeB; jij zou deze week toch bevallen volgens je vriend?? Vannacht dan maar? @ Lief; lekker, vocht in het gezicht.. Was het nog een beetje gezellig bij je schoonmoeder? @ Liesje; hopelijk vandaag nog wat bij kunnen slapen? Ik weet niet hoe een slijmprop er uit ziet.. @ Moontje; ik verwacht hier heel weinig nieuws vannacht hoor.. Het is heel rustig hier.. Helaas! @ Irene; wie weet ga jij vannacht ook gewoon bevallen! Zal voor je duimen. @ Hier; vanmiddag kado's gehaald voor dochter haar verjaardag volgende week. Zal zo echt het beddengoed eens klaar leggen, wie weet gaat die volle maan toch nog iets doen.. Denk het niet, mijn lichaam geeft geen enkel teken dat op iets van een aankomende bevalling duidt.. Hoop dat we snel nog wat van Zora horen. Spannend weer hoor!!!!
Thanks meiden, had het zelf inderdaad ook helemaal niet verwacht, de vk trouwens ook niet, net is de vk geweest en we moeten vanavond om 20.30 uur in het ziekenhuis zijn voor een CTG en echo. Als de weeen vannacht na 23.30 uur beginnen worden we officieel overgedragen aan het ziekenhuis. Maar omdat ik ruim twee weken te vroeg ben kan het zijn dat ze me nog even laten lopen als alles goed gaat met de beeb. Wordt vervolgd in ieder geval.
Oeioei!! Spannend!!! Heb helaas straks geen tijd meer om te zp-en. Maar denk dat ik morgenochtend de eerste ben. Veel succes meid! Zet em op!!
@zora, spannend....hopelijk zet het door, het is tenslotte vannacht volle maan! en we moeten toch iemand in ere houden bij wie het gaat kloppen!! @KITTY, ik hoop ook maandag wat knopen worden doorgehakt, en anders vannacht, haha....maar zie dat eigenlijk niet gebeuren... @irene, hier ook echt een OFF day....en dat schoenenprobleem ken ik wel, ik heb ook alleen nog mijn ballerina's aan, en thuis op de slippers/sloffen....pas nergens meer in, dus na de bevalling een reden om te shoppen...mezelf lekker verwennen... @all, heb een heerlijk zuurkoolstampotje opstaan, unox worst erbij....krijg echt dat winter gevoel, nu de kachel nog aan....en wachten tot mijn mannen thuis zijn, die zitten nog op de boerderij!!
Dank je Kitty! Haha, ja dat is zo Luukske. De vk zei wel dat omdat ik te vroeg ben ze je nog rustig een par dagen kunnen laten doorlopen met gebroken vliezen, dus ben benieuwd. Jullie kunnen me nog inhalen.