@babyproject: niet druk om maken hoor meid we zijn er allemaal nog uitgekomen ze laten hem heus niet zitten.. en als gerustelling wat je zelf al zegt je bevald in het ziekenhuis dus mocht het zo zijn (gebeurt niet hoor) ben je op de goeie plek. volgens mij denk elke vvrouw wel eens oh jeeh hoe moet dat allemaal passen. oh hoor net dat in het boekje die ik manlief heb gegeven in het begin elke vrouw dat denk . het komt allemaal goed! @luukske: eindelijk gaan ze iets ondernemen gelukkig!hoop dat je eerder bevald dan de week van 1 november maar het einde is in zicht! ja was wel heel lief van die mensen! kreeg net ook nog een mailtje van haar of het allemaal goed was gegaan! @kitty: ja zo zijn kinderen gewoon.. leuk cadeau's shoppen.. ben ik dol op
@all: het is lekker rustig geweest vandaag helemaaaal niet erg hoor was nu klaar in een 15 minuten beter dan anderhalfe uur. het konijnen is geariveert konijnen zitten er nog niet in het is een beetje rotweer om aan de gang tegaan dus de eerst komende dag dat het mooi weer is ga ik ermee aan de gang!! en ik kan ook zeggen dat wij vandaag een spinternieuwe vw polo comfordline model 2011 hebben gekocht we kunnen hem januari 2011 ophalen was best spannend heb er nu ook wel een beetje last van veel harde buiken toch even te spannend geweest in ieder geval maar ik ben echt zoooo verschrikkelijk blij en peet glundert ook van oor tot oor. deze hebben we gekocht maar dan in het zwart!!!
Hoi , Hier is het ook typisch herfstweertje ,chauffage staat ook op en de kindjes zijn nog even aan't zingen/dansen met Studio 100 tv. Ze mogen wat langer op blijven want ventje heeft zijn trein gemist. Mijn strijk en gerief staan klaar om wat te doen ,vanmorgen waren de kindjes om 7u45 wakker wat een luxe!!! Heb gisteravond nog met mijn beste vriendin gebeld en ze gaat as maandag naar een shoppingcenter met zus (moeder ook mee ineens)kwam het erop neer dat ik niet meekon. Maar op de manier zoals ze de uitleg gaf of het eruit kwam doen me toch stellen. Heb dan ook een eerlijke email gezonden of ze het er nog moeilijk mee heeft dat ik zwanger ben (zij wil ook maar man wil niet meer na 2 kindjes)en ok begrijp haar wel maar we staan elkaar door dik en dun bij.De email heb ik verzonden omdat hun weekend zo druk ingepland is om deftig te telefoneren zonder storen. Ik ken haar al meer dan 11 jaar zou zonde zijn dat het om stomme dingen zou verdwijnen niet? En naar't groot wc dat ik moet de afgelopen dagen ,vraag mijn eigen af waar dat nog vandaag komt Zora ,succes voor vanavond!! Mrs.Nuke een ferme bak gekocht zie ik! Wij zouden de onze ook rond die periode moeten verwachten maar dan deze in't blauw : Bekijk bijlage 103006 Peertje ,Tess ziet er zo'n mopje uit ,recht uit de boekjes! Debby ,vind het erg om lezen dat het zo zwaar is voor Owen ,op naar maandag of sneller dat de medicatie aanslaat voor de reflux! Liefs x
@MrsNuke. Gefeliciteerd met jullie mooie nieuwe bakkie! Super hoor. Kan me voorstellen dat het even spannend was, het is een hele uitgave hoor!! @Lilalien. Hè, niet leuk met je vriendinnetje. Hoop dat het allemaal bijtrekt en meevalt. Vriendschap is belangrijk hè!!
moooie grote sportieve auto hebben jullie gekocht zeg!!! wel jammer dat we nog even moeten wachten gaat denk heel lang duren tot januari maar het zou zonde zijn als hij net 2 maandje uit 2010 komt.
t'is ne 7 zitter en idd.liefst 2011 mede dan ook het inschrijvingsjaar beter is als je hem ooit erna zou willen doorverkopen anders is hij nog net 1 jaar "ouder" Heb nog niets vernomen van men vriendin ,ben benieuwd wat en hoe. Strijk is ready ,heb het best warm ineens. Ireneh, ik had gisteren ook een OFF-day ,niets bleef in men hoofd steken om fantsoenlijk te posten
jeetje zeg het is echt heel rustig hier.. waar is iedereen.. zijn we met zijn alle aan het bevallen..
Ikke niet hoor. Wil de hele tijd uitgebreid reageren, maar ik kan er geen puf voor vinden, dus dan post ik maar helemaal niet...
@MrsNuke: vette auto hebben jullie gekocht zeg! Jammer dat het nog eventjes duurt voordat je hem hebt. Snap dat jullie er helemaal trots op zijn! Hoop dat je konijntjes binnenkort kunnen genieten van hun nieuwe hok. Hoe is het met je harde buiken?
luukske: jaaaa hier was het ook de hele dag viesssss weer... ! tjilpje: leuk he bij babytjes kijken.. nu helemaal nu we zelf bijna (weer voor sommigen) een babytje krijgen.. had vandaag ook zo'n heeerlijk ventje op visite... 6 mnd jong... *zwijmel* irene: jammer dat je zo'n rotdag heb gehad vndaag. .en die schoenen.. wat een ellende he!? mijn man vind uggs ook niks.. kitty: idd vind die rolletje ook niet zo erg hoor... vind het wel schattig zo'n dikkie.... was echt een bolleboosje op de echo gisteren... hihihi mrsnuke: mooie auto!!!!! lilalien: he wat vervelend met die vriendin van je zo.. heb je intussen al wel reactie gekregen??? ook mooie auto trouwens! hier weer saai... hubbie weer weg en ik blijf over met bib en een hond en poes en kat... maar die zeggen nie zoveel... ga zo even foto's bekijken van vanmiddag en de goeie camera leeg maken zodat we genoeg ruimte hebben op de opslagkaart als we naar het zh gaan.. ben nu beetje sip... tis hier zo stil... voor iedereen die vannacht gaat bevallen: heeeeeel veel succes!
dank je! hop dat het morgen een beetje droog is dan kan ik even aan de gang met het hok! hier nog steeds af en toe een onrustige buik heb net even geduocht was wel even fijn.. vanmidag plaste ik zomaar uit het niets in me broek nieste niet lachte niet voelde het inene lopen heel irie niet me hele broek nat hoor maar wel wat.. ook had ik vandaag weer een stuk slijm.. kan je dat eigemnlijk opnieuw aanmaken.. en wat ik me ook af vroeg ik ga altijd zwemmen 1 keer in de week mag dat nog nadat je je slijmprop bent verloren? meschien ivm bacterie ofzo sorry meschien een beetje domme vraag maar ben nieuw met dit hoe is het bij jou?
Hoi, even ego Vandaag erg veel last van de emoties. Veel te veel en te grote winkels gedaan waardoor ik van pure vermoeidheid en wat hoofdpijn begon te huilen in de laatste... Had gezegd aan een cassiere (die vroeg of we verdere kassas konden nemen die minder volk hadden) dat het wel zwaar was (om nog die winkel te doorkruisen). Ze moet iets gezien hebben, trok me voor naar een voorrangskassa en liet ons gewoon als eerste aan de beurt (terwijl die kassa vol volk stond). Die mensen vonden dat allemaal geen probleem en vroegen of het ging! Ik werd daar zo emo van, kreeg weer tranen in mijn ogen, vond dat echt zo lief! Vriendje ook helemaal bezorgd (zal me niet meer meevragen naar zo'n winkels ) Gisterenavond bij gyn. was alles goed. Beebje ligt vast met hoofdje naar beneden, heb al verweking maar geen opening. Alles mooi op schema, netjes volgens datum. Eigenlijk allemaal goed nieuws dus maar de vermoeidheid... is nu heel erg! ... sorry voor ego bericht! En succes aan degenen die gaan bevallen vannacht !
Weerbericht voor morgen voorspelt niet veel goeds ben ik bang. Weet je zeker dat het geen vruchtwater was wat je vanmiddag verloor? Of waterige afscheiding o.i.d.? Volgens mij kun je zonder infectiegevaar je slijmprop verliezen, maar ik weet het ook niet zeker. Als je vliezen zijn gebroken, moet je in elk geval niet meer gaan zwemmen. Maar als je vliezen gewoon nog heel zijn, lijkt me dat het gewoon nog kan... Maar ik ben net zo nieuw als jij met dit Hier gebeurt niet zoveel... Helaas. Ik wil zo graag! Ik zou bijna naakt in de volle maan gaan liggen
hmmmzz kijk wel het hok staat er nu zo verloren bij ook zo zonde... heb geen idee dat ik naar de wc ging en keek in me onderbroek zag ik niets wit was doorzichtig dus weet niet of het urine of eventueel vruchtwater was.. heb wel nog even op me hand geblazen en toen kwam er ook een beetje vocht uit maargoed dat kan net zogoed urine zijn.. nou dan ga ik er wel naast liggen want denk ook niet dat hier iets gaat gebeuren.. gister flink gesext op de hoop dat er meschien iets ging gebeuren maar nee hoor.. we moeten maar afwachten
Haha jij ook al gesekst om de bevalling te laten beginnen *grin* Bij ons had het dus ook geen effect... Manlief was wel weer blij, was alweer tijdje geleden
Dikke knuffel voor de meiden die nog moeten wachten! Even ego update: Net terug van ziekenhuis, alleen CTG gehad, met beeb is alles goed maar nog geen weeenactiviteit te bespeuren. We staan nu wel officieel onder medische indicatie dus helaas geen thuisbevalling en na de bevalling moeten beeb en ik 24 - 48 uur in het ziekenhuis blijven. Morgenochtend weer CTG en morgenavond ook. Mocht ik in de tussentijd niet zelf beginnen word ik warschijnlijk maandag ingeleid. Hopelijk slapen we vannacht een beetje want we zijn allebei kapot.
grietje: wat lief zeg dat ze je voor lieten gaan... was ook wel nodig zo te lezen... maar dat mag he meid... tis vast al zwaar genoeg... zora.. allemachtig.. je houdt het wel spannend hoor!
babyproject.. nah das toch ook leuk dat je mannetje weer ff happy is vanwegen sex.. ? (denk dat die van mij jaloers zal zijn.. hihi)
ja op het eind ga je alles proberen haha.. hier was het juist anders om had ik een stok om mee te slaan haha ik heb ook gezegt dat we het morgen nog maaar een keer moeten proberen straks is het helemaal ovrer v\oor een paar weken.. dus moet het er nu nog even van nemen haha