Hoi! Kwam even kijken hoe het met zora was... succes meid! Vanmiddag na de gelaatsverzorging en massage op weg naar de auto alweer (bijna) gevallen!!! Zus heeft me nog net met de arm kunnen vangen, maar m'n schoenen zijn wel stuk Heb meteen afgebeld om morgen te gaan helpen klaarzetten en opruimen op het schoolfeest, zal enkel kassa doen en al zullen vele collega's pruilen en roddelen, mijn beebje gaat voor! Komt ook wel door de evenwichtsproblemen, constante rugpijn en bekken natuurlijk... Hoe gaat het anders dames? Geen Volle maan toestanden, behalve voor zora dan?
Anders die van mij wel! die zeurt al dat zijn spulletje bijna op de grond hangt, zo vol zit zijn zakkie
Zora: Succes!!! Spannend hoor... Debby: Dikke knuf voor jou. Zal niet makkelijk zijn om Owen zo te zien. Je staat zo machteloos. Lucht hier gewoon lekker je hart meis! Marleen: waaattttttt, pas je nu alweer in de skinny jeans?? jeetje das knap!! ik mag eerst wel een half jaar gaan lijnen wil ik ooit weer in 1 van mijn broeken passen denk ik..
ineke toch!!! kijk maar uit jij! jootje... tja.. die van mij vind het ook nie leuk.. maar hij heeft wel respect en begrip voor me gelukkig. irene truste!!!! de rest... ook truste!
mogge allemaal... (???) ben benieuwd of er beebjes zijn geboren vannacht.. hier weer een k*tnacht gehad maar ja, das ook niks nieuws...
Goedemorgen, Ik reageer niet heel uitgebreid, lig nog in bed met mijn foon. Ik ben ook benieuwd of er nog babies zijn. Hier nog steeds niks.
goedemorgen ...ik ben er weer met bib...helaas Kwam ook even kijken of er baby nieuws was? @ineke Let jij goed op jezelf, en laat ze maar l.llen op school, je baby gaat voor... Waren gister uit eten was gezellig, maar wel tot 2 uur... wakker gelegen Toen viel ik eindelijk in slaap, vanmorgen geen kindjes dus voor mijn doen kunnen "uitslapen".... ben benieuwd of het vandaag drukker wordt hier...
Hier ook nog steeds BIB!!! Wel weer een flink onrustige buik, maja zal nog wel even duren voordat de kleine komt. Gister verjaardag van smoeder gelukkig overleefd, gister ook niet bevallen dus we kunnen 'veilig' bevallen...
Zo, zal even weer bijlezen. Kijken wat er gebeurd is vannacht met volle maan.. Hier niks trouwens.. @ Luukske; was de zuurkoolstampot lekker? @ Mrsnuke; wauw!! Super auto zeg! Klinkt alsof het al lekker aan het rommelen bij jou hoor! @ Lilalien; jullie ook al een mooie auto gekocht! Wat raar van je beste vriendin.. Misschien heeft ze het helemaal wel niet zo bedoeld.. @ Wendy; vannacht beter geslapen? Oh nee, sorry lees het al... Niks aan, zo'n stil avondje zonder mannetje.. @ Grietje; wat lief dat ze jullie zomaar voor lieten gaan! Soms kun je ineens zo moe worden he. Vandaag maar lekker rustig aan.. @ Babyproject; en? Nog naakt in de volle maan gelegen? @ Zora; nou zeg... ik wou graag babynieuws lezen!! Hopelijk heb je vannacht goed geslapen! Of helemaal niet, maar komt dat door de bevalling.. @ Ineke; is het echt zo erg voor jou collega's? Ze hebben toch zelf ook wel door dat je niet alles meer kan! Goed van je dat je hebt gebeld. En nog één weekje werken toch? @ Jootje; haha, wat zielig voor je mannetje zeg! Zou net zo'n uitspraak van die van mij kunnen zijn.. @ Nony; nou ja, uitslapen... 08:09 uur je eerste post hier.. Maar goed, wel lekker rustig de dag beginnen zonder kindje om je heen he.. @ Lief; jij ook nog steeds BIB? Helaas.. @ Volle maan; stelt dus helemaal niks voor... Had tenminste wel één beebje verwacht. Grrr @ Hier; rustig. Dochterlief en vriendlief slapen nog lekker. Ik zal zo even was opvouwen. En het is een rotweer buiten!! Geen wonder hoor, dat de beebjes er niet uit willen! Fijne zondag allemaal!
kitty.., het kan wel zijn dat de volle maan het bij 1 of meerdre in werking heeft gezet???? misschien moeten we nog gewoon iets meer geduld hebben.. maar ja.. met dit rotweer zou ik er ook niet uit willen dus daar kun je ook nog wel eens een punt mee hebben.. goed idee.. hubbie slaapt voorlopig nog wel en moet ook nog wat was weg werken..
Joehoe goedemorgen allemaal! Hier zit baby nog lekker rustig geen gerommel gewoon normaal. Kindjes zitten voor de tv het is zondag!! Iedereen fijne dag vandaag. Ben benieuwd of er vandaag een baby geboren word spannend hoor
ahhh ik heb buikpijn,loop leeg....hoop niet dat ik een buikgriep krijg.... ga zometeen maar even lekker in bad... tussen 11.00 en 12.00 wordt kleine mannetje thuis gebracht...
oioioioioi ik weet niet wat er allemal in mn buik gebeurd..?????? kleine doet weer dingen niet eigk nie kunnen passen daar en heb de hele ochtend al buikpijn.. het komt en gaat steeds opnieuw. en heb trouwens ook continue weer steken i mn koosiedoosie..
Hallo iedereen!!! Hier weer een vreselijke nacht gehad alweer wakker om 4uur met ongelooflijke rugpijn (tot schedel) en benen (tot tenen), tzijn echt mijn botten die pijn doen en de spieren nu ook al! Heb gewoon zitten huilen vannacht, zo pijn had ik... nu maar een dafalgan genomen... Dit moet ik toch echt melden aan m'n gyn dinsdag, hopelijk heeft hij hier een trucje voor, want dat hou ik niet meer!!! Nieuws van zora?
nee tis nie echt regelmatig volgens mij... maar heb het ook (nog) niet bijgehouden. wt zijn die steken onderin dan??? heb wel het idee dat uk weer een verdieping lager is gaan zitten
Spannend Wendy!!! Ik zou trouwens ook niet echt weten of het voorweeen zijn of krampen... misschien even de tijd in het oog houden? Of eens onder een warme douche gaan? Volgens vv gaan oefenweeen dan weg, maar echte niet!!!!!
ineke... *knuff* zou het zeker wel ff melden aan de gyn ja... nee nog geen nieuws van zora voor zover ik weet. niks gezien iig.