@ wendy toch wel spannend hoor, misschien heb je volgende week wel een beebje in je handen.... Hier ook nog steeds rare buiken, ben inmiddels wel helemaal leeg... Mijn ouders zijn hier nu, misschien dat we even gaan timen...
Nony ,arme jij ,is echt niet fijn dat alles zo eruit komt en dan nogeens die activiteit erbovenop. Wendy ,idem voor u dat uitputtende is iets waar ik ook NIEt naaruit kijk ,ik had dat ook weken opvoorhand. Ben doodop ,teveel weer gedaan ,eigen schuld en de dochter is echt een heks grrrrrrrrrrr. Ben ze zo zat ,dat gebedplas ,altijd tegenspreken ,slecht eten (EN dan nog om eten zeuren en vragen) pieuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwww :x
wat ontzettend vervelend dat je dochtertje nu zo doet zeg... kan me goed voorstellen dat je dat beu bent..
Dank je ,ben gewoon die was en plas zo moe ,hetl ijkt soms of ik niets anders doe en dan nogeens dat opspelen naar de kinderen toe. Heb ook menstruatiekrampen en baby zit weer met de hielen men middenrif omhoog te duwen.
@Wendy. Mmmmm dus wel weeën maar geen ontsluiting. Da's nou weer jammer hè. Maar goed, wie weet hoe dit nog verder gaat... @Lila. Sterkte! Kan me goed voorstellen dat je hier soms gillend gek van wordt hoor!! Kun je er zo op 't eind niet bij hebben hè. @Nony. Nog getimed? Ben wel benieuwd hoor....
zo wat een gerommel dames...spannend!!!!!!!!!!!!!!! wendy: ben benieuwd of t door gaat zetten...wie weet heb je je kleintje van de week al wel in je armen!!! nony: nou meid...zal me niks verbazen als jij vannacht gaat bevallen moedertjeB: spannend meid! opvallend stil de beeb?....voorbereiden op de reis? marleen: ik kan dr snachts ook nog van genieten hoor! al heb ik liever dat ze slaapt 's nachts.....maar hier gaan de nachten nu aardig goed.....*afkloppen* luukske: verder nog rustig bij jou?? lekker dat luka aan t logeren is! lilalien: ach meis....kan me voorstellen dat je t ff niet ken hebben nu! sterkte!!!!*knuf*
Ik heb steeds zo'n buikpijn.. Ik denk dat t mn darmen zijn. Soms loop ik helemaal krom. Mn man vindt t maar niks, zo net na de bevalling.. Ik kijk het wel even aan en anders misschien toch even de VK bellen. Weet iemand of dat vaker voorkomt na een bevalling? Het zijn in ieder geval geen naweeen volgens mij. Vandaag is de kraamhulp voor t laatst geweest dus vanaf nu moeten we het zelf doen. Gaat helemaal goedkomen. @wendy: Goed dat je echt gecheckt bent. Wel vervelend dat je zo'n last van de weeen hebt. @Peertje: Jij ook je draai al aardig gevonden? Wij leggen Luuk vanavond in een Puckababy en ik hoop dat ie dan iets beter slaapt vannacht. @Nony: Spannend zeg.. Ik ben zo benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen.
de weeen zijn er nog steeds.. heftiger en vaker en ook nog langer volgens mij.... ga nog maar eens ff douche met hubbie, kan ie me nog ff masseren en daarna maar eens aanzien hoe het gaat en kijken of hij nog zal gaan werken of niet (nu baal ik echt van zijn k*tnachtdiensten) :x hoe gaat het met jullie allemaal dames????
marleen: ja wij hebben onze draai wel een btje gevonden hoor! hier ligt tess sowieso de hele dag in de lodger of in een badcape gewikkeld....en sanchts warmen we met elke voeding dr bedje op met een pittenzak en dan slaapt ze erg rustig! die buikpijn heb ik van de week ook gehad.....volgens de kraamhulp zijn t je darmen die weer een btje op zn plek moeten komen.....ik mocht gewoon ibuprofen gebruiken(geef geen bv) dus dat hielp wel.....en ik had wel veel naweeƫn gehad en tot donderdag nog heel veel stolsels en had daar ook last van! wendy: nou meid....zal me niks verbazen als t doorzet bij! hoop t eigenlijk wel voor je...want dit slopend.....sterkte wijffie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brrrrrrr en nu is de babyfoon van de kinderen hun slaapkamer stuk ,vroeg aan de dochter hem langs bed te halen (laad die altijd op)en baf ze liet hem vallen kan wel janken. Wendy ,je ventje niet laten gaan werken hoor en indien het korter op elkaar wordt zou ik alles nu aan de deur of in de auto zetten en dan zal het wel zover zijn. Probeer je maar al wat voor te bereiden!! Zora VEEL SUCCES morgen meisje ,ik duim voor een vlotte arbeid en gezonde baby!! Heb een minipizza in de oven gezet en wat salami bij opgesmeten hopelijk doet hij me wat af
@wendy, kan hubbie wel meteen weg als er iets is, of heb je iemand die stand-by kan zijn in geval dat? spannend.... @nony, hopelijk houdt het nu een beetje op, nu je darmen leeg zijn....beterschap iig! @marleen, heb je wel een normale stoelgang? en nu eindelijk in het eigen ritme verder met de kindjes!! @moontjee, nog veel nesteldrang gehad vanmiddag? hier nog een paar dingetjes die ik wil doen, keukenraam, en zijraam van de woonkamer moeten nog, en de badkamer moet nog.... @peertje, is even lekker nu Luka bij opa en oma is....we hebben net pizza gehad, hubbie had daar zin in.... @lila, dikke knuf meis.... @moedertjeB, wie weet is die rustige beeb zijn rit voor aan het bereiden....spannend..... @all, bne nu even de taarten van Abel aan het kijken, leuk die verhalen altijd....en doet me denken dat ik morgen een monchou taartje moet maken voor mijn verjaardag komende dinsdag, en een cake ofzo....want heb niet echt mensen uitgenodigd, omdat ik het te veel vind worden, maar mijn ma en schoonouders komen gewoon, en morgenavond komt mijn schoonbroer met zijn vrouw(die belde net of ze morgen konden komen, ivm zijn badminton-competitie op dinsdag!), dus ik moet voor morgenavond iets maken....
Jeetje wat kunnen jullie ouwehoeren zeg . WEndy au nog steeds die weedingen. Not funny! Ik hoop dat het weggaat. Mag je paracetamol ofzo? En wat een gedoe met de ctg enzo. Gaat je man nog werken vannacht of blijft hij thuis? Hi moest toch uurtje rijden voor hij thuis is? Marleen en Peertje lekker aan het genieten van de pukkies dus! Groot gelijk! Ja die nachten zullen wel wennen zijn weer...(al went nooit...hihi). MArleen ik ken die buikpijn niet ik zou gewoon even bellen hoor wat het is. Je kan het maar beter zeker weten. Welke plek op je buik is het? Lila en anders je dochter weer een luier omdoen? Al is het maar voor even, je zit ook met die was iedere keer, dat schiet niet op! Volgens mij lijkt je dochter op die van mij trouwens, als die soms nog in haar bed plast, blijft ze gewoon liggen 8). In het begin dat we bezig waren met nacht zindelijk en ze moest 's ochtends vroeg, had ze geen zin om haar bed uit te gaan..en hup plassen....:x. Jij had volgens mij een druk dagje! Babyfoon; adem in adem uit, adem in adem uit. Knuf. Luukske hoe is het bij jou? Fijn dat Luka nog even nachtje uit logeren is . Heb je toch even wat rust heh. Hoe voel je je verder? Nog met doktoren gesproekn of ze het eerder kunnen halen? Ik zag dat er verde rnog veel zijn met krampjes en dingen en ik wens iedereen daar veel sterkte mee! Ik blijf erbij dit is meer een oktober dan november topic... Hier nog niks hoor. Ik zei net al oh fijn het feest van Jaime is voorbij, nu mag de baby geboren worden. Maar goed ik denk niet dat dat erin zit.. Fijne avond!
GEFELICIFAPSTAART Jaime !!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Goh schaam me ,weet geeneens meer of ik wel felicitaties heb gegeven voor haar Nu net op babyplein.be gekeken ,de babyfoon is wel in promotie maar ben ook de batterijen volop aan't opladen op HOOP van... Ja heb een eigenzinnig meisje en super sensitief , nu liggen ze zo te slapen en zoon kwam al even beklag doen dat ze stout was mja ik hoor echt niets ook al wonen we klein en op een appartement. alweer een harde buik ,ga me neerleggen op de zetel tot ventje thuis is Nog een leuke avond en voor ieder die in arbeid is of geraakt TOI TOI TOI XXXXXXXXXX
hey meiden heb echt totaal geen fut om alles tegaan doorlezen sorry dus sla een avondje over... meschien dat ik er later nog even ben ga even douche en daarna so you think you can dance kijken ik las wel dat er een paar zijn die flink aan het rommelen waren heel veel succes meiden. hier nog steeds gerommel maar heb niet echt het idee dat het iets doet behalfe dat het voor mij vervelend is.. dikkke knufffel vooor iedereen!
Het is hier nu weer rustig, maar wel zeurende bukpijn, ga zo lekker naar bed.... @ Wendy misschien morgen baby nieuws?
@Wendy... Hoe is het nu met je???? Wil je wel even elk half uur posten, anders raken we hier in paniek
luukske: lekker meid...geniet maar van de rust! lilalien: het bezoek begint nu een btje te komen(buiten opa's en oma's, oom's en tante's uiteraard) heb al veel bonnen gekregen en wat kleertjes, luiertaart met 200euro aan bonnen van prenatal, hema, h&m, kruidvat(van mn werk, collega's en ouders), speelkleed, slinger met dr naam erop, dus ik mag niet klagen! sensee: gefeliciteerd met Jaime! leuke dag gehad???? nony: slaap lekker...!!!!
Avond iedereen! Het schoolfeest zit er voor mij op! De rest is wel nog aan het opruimen en poetsen... Moet zeggen dat iedereen wel heel lief was en ik telkens 'zittende taken' kreeg ze beginnen blijkbaar toch te beseffen dat ik nu stilaan hoogzwanger ben! En als ik dan wou opstaan om iets te helpen waar nodig was, riepen ze, juf jij moet blijven zitten hoor. En iedereen bekommerd of ik nog wel comfortabel zat... nu zo overdreven moet ook niet maar ik waardeer het wel! Lilalien inderdaad misschien even weer een pamper aandoen? Ze is er echt niet te groot voor hoor, ik heb kindjes in het 2de leerjaar geweten die met momenten een ommoeten... misschien is de spanning van 'weer naar school', je schoonfamilie en de naderende geboorte haar wat teveel? Zeker als ze sensitief is en dingen aanvoelt? Tis maar een gokje hoor... Ik begrijp je frustratie alvast! Wendy, Nony, Zora, duim voor jullie!