ja en het is nog niet zoals ik het wil, want hartje hangt nu scheef... dus zijn nog wat opties aan het proberen...
Weet je dat ik dat gisteren nog tegen Michiel zei...Hoe gaan ze het doen als ik al heb gegeten en de vliezen breken..ben ik dan misselijk na de ks of moet ik wachten.Ik zei gister nog : ik kan moeilijk niet eten... Maar je moet dus wachten dan. Nou lekker zeg!!! dat van die 39 weken is omdat schijnbar met 38 weken toch veel kindjes in de couveuse moeten en met 39 weken is dat schijnbaar een groot verschil dat ze dat neit hoeven..
de rondjes met hartjes kunnen we van te voren maken, dan is het alleen nog een kwestie van het rondje op het kaartje te plakken, hoesje erom heen en uitnodiging erin...maar was toch niet van plan om ze meteen te versturen....en mijn ouders helpen me...
Wat een lief geboortekaartje Nony! Echt heel zoet! zou ze ook niet gelijk versturen joh, de baby loopt niet weg. En even lekker tijd met elkaar zonder het gebel en bezoek is ook fijn!!
Nony, wat een schatje zeg... snap best dat je daar verliefd op bent geworden.... Debby; knuffel voor jou... hopelijk gaat het snel beter met je mannetje, wat fijn dat hij zijn flesje opheeft, knap zeg!!!
ook schattig, hadden jullie niet zo'n muurschildering op de babykamer? Nou ik ga zo editie nl kijken ben benieuwd, kom vanavond nog even kletsen....
Ja klopt . Dat hadden we dus gedaan n.a.v. het kaartje , maar dat wilden we natuurlijk nog niet zeggen.
nou om gek van te worden pfff ik heb zoveel stress snap niet dat dat kind er daardoor nog niet uit is gekomen