November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy ik zeg BELLEN!!

Nony was die man met het kale hoofd. (hoe moet ik het anders zeggen).;)je man??

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Wendy. Bel nou gewoon even....voor de zekerheid!!

3. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    JAAA, zat ook al op haar hyves te kijken maar kon geen krabbels zien. Ze zal nu toch inmiddels wel bevallen zijn....toch....

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik heb zora helemaal niet in 'mijn' buddylijsje staan??

5. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Wendy. BEL NOU EVEN!!!!! Het zouden volgens mij wel je vliezen kunnen zijn, kweet niet hoe 'hard' het VW er dan uit komt. Heb wel eens gelezen dat het ook heel langzaam kan gaan. Kun je iets opvangen? Want dan kunnen ze zien of het VW is. Maar nogmaals... BEL NOU EVEN!!!

6. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Doobie is de buddy van Zora!

7. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Gefeliciteerd met je dochtertje! Fijn om te horen dat het met jullie goed gaat. Geniet ervan!!

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Aaah wat sneu! Je hoopte nog wel dat ze nu uit het zh mocht... Sterkte ermee!!

9. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ tjilpje nee mijn man was niet in beeld, was alleen in zijn winkel...;)

@ wendy ik zou ook even bellen, en blaas anders even op je hand, als er dan 'Wat' uitkomt zou het vruchtwater kunnen zijn...

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wendy, je hebt weeën én je verliest vocht, VW gaat echt niet altijd gepaard met bloedverlies he, ik had ook VW verlies en dat was gewoon helder, dus ik zeg ook; BELLEN voordat je dadelijk aan het bevallen bent.....

Hier enorme maagzuur, krampen en voel me ziek, bah. Ga ff lekker grey's kijken :)

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hai hai...

vorige keer toen ik dacht dat ik vruchtwater verloor (paar weken geleden) blies ik ook op mn hand en kwam er 'wat' uit..
    achteraf bleek het geen vrwtr te zijn.

gisteren heb ik na mn bezoek aan zh nog een keer terug gebeld over wanneer ik nou echt alarm moest slaan en toen zeiden ze:
    als je vrtwtr verliest, bloed verliest, of als de weeen om de 3 min komen...

vrwtr weet ik dus niet zeker... krijg niks opgevangen want daar is 'het' niet genoeg voor, alleen mn broek is steeds er vochtig maar voel ook niet echt iets 'lopen'

bloed is er dus ook nog niet

en de weeen zijn nu krachtig maar erg onregelmatig en zeker niet om de 3 min... (zit veel langer tussen)

dus ik denk aan de ene kant dat ik nog lang niet hoef te bellen...

maar jullie denken dus van wel?
    ook na bovenstaande uitleg?

:)

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

nee maar ontsluiting toch wel ?? ( dat is me tenminste gisteren in het zh verteld)

13. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik heb nog nooit gehoord dat je persé ontsluiting moet hebben om vruchtwater te kunnen verliezen.... Ik weet wel dat je het druppelsgewijs kan verliezen. Probeer het anders toch op te vangen (via google kun je hiervoor truukjes vinden). Je kunt ook aan je slip ruiken of het zoetig is of niet.

Maareh: ik zou sowieso bellen en de situatie uitleggen! Vertel dat je gisteren iets voelde en dat je nu vocht verliest waarvan je twijfelt of het vw is. Dan kunnen zij zeggen dat je moet langskomen of het nog even moet aankijken.

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik had bij onze dochter een scheur in mn vliezen waardoor ik druppelgewijs vocht verloor, twijfelde en ook weeën maar niet regelmatig, die middag aan de ctg gelegen en idd weeën, vocht negekeken en idd; vruchtwater, zou de volgende dag ingeleid worden....

15. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    kaartje Tess

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wendy; ik wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is he... maar ik zou gewoon voor de zekerheid eens bellen.....

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wauw Peertje wat een mooi kaartje zeg!!!!

18. babyproject

Ik had alweer een andere vk vanavond... Schiet ook niet op.

Heb gezegd dat ik het wel zat ben en dat ik de hele tijd overal pijn heb en niet kan slapen. Heb haar ook gevraagd of het zin had om te kijken of mijn lichaam al iets deed, maar ze zei dat ik weinig aan die kennis had... Het was beter om me maar in te stellen op dat het nog 2 weken kan duren en mezelf zoveel mogelijk bezig te houden in de tussentijd.

En ze heeft gelijk. Zij kunnen nu ook niks doen. Het is gewoon wachten tot de baby wil komen. Mocht ik het echt niet meer trekken vanwege slaapgebrek o.i.d. moest ik maar bellen en dan kon ik wel iets van slaappillen krijgen.

Maar ik ben gewoon verwend denk ik. Heb nooit eerder hoeven leven met pijn, heb nooit eerder zolang stil gezeten. Ik moet gewoon geduld hebben en er maar het beste van maken! De zwangerschap gaat eigenlijk supervoorspoedig, dus ik moet gewoon niet zeuren ;)

Heb een boek gekocht en heb nog wat boeken staan die ik ook nog niet heb gelezen. Heb een spelletje geleend voor de Nintendo DS. Ik heb gewoon nog 2 weken lekker vakantie! :p

19. babyproject

peertje: ooh wat een mooi lief kaartje!

debby: kaartje van Owen is ook supergaaf!

20. babyproject

Oh 1 geruststelling: als ik met 41 weken nog niet ben bevallen, kan/mag ik ingeleid worden. Das toch een weekje eerder dan vroeger het geval was.

Deel Deze Pagina