jajajaja, goed idee.... Bitterballen, kaas met honing-mosterd, gefrituurde gamba's, chocola etc etc edit: +kaassoufflés
zal mezelf even een beker warme melk klaarmaken. Heb nu alweer zuurbranden! afgelopen nacht ook steeds last van gehad, heb zowat zittend geslapen.
Sterkte met je maag Jootje, hopelijk helpt de melk! Ik ga mijn bedje opzoeken. Ben benieuwd wat we morgen voor nieuws krijgen.... Welterusten allemaal!!
Wendy heel veel succes in het ziekenhuis. Verder nog weer een paar baby's er bij zag. Van harte gefeliciteerd. Ik ben gesetteld bij mijn ouders voor deze week, dus ben er niet zoveel maar probeer wel elke dag even bij te lezen.
Voor ik slapen ga en excuseer me heb niet alle 40 paginas gelezen : PROFICIAT die bevallen zijn !!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Luukske ,GELUKKIGE VERJAARDAG !!! Iedereen die het zwaar heeft nog eventjes en dan liggen die gezonde boelekes in jullie armen Was een leuke dag met ventje ,morgen voor sint kijken hieri nde stad bij BS is nu een fikse korting ook op nintend. buiten keukentje voor de dochter (mercikes trouwens voor de vele tips voor droog blijven houden ). Heb meer en meer last vanondere en als ik emo reageer beginnen men borsten te lekken voor kapot of dat een voorteken zou zijn geen idee.Hou me dus nog rustig en mag niet meer alleen weggaan van men man dus komt mijn moeder morgen mee sintshoppen. Slaapwel ___x___
Wel veel weeën, twijfel over vliezen, gynaecoloog vertrouwd het niet dus moet nachtje blijven. Hubbie mag ook blijven voor het geval dat....
bah hierg veel last van brandend maagzuur en harde buiken..lig er al sinds 2 uur wakker van.... Wendy, sterkte met de weeen!
mmmmm nog steeds niemand wakker? ik nog wel steeds na een paar toiletbezoekjes en gavisconnetjes. Voel me nog niet veel beter. Ik hoop dat ik zo nog even slapen kan....
Gelukkig mag je mannetje lekker bij je blijven zo alleen in zon ziekenhuis is maar niets ik hoop dat je nog een beetje kan slapen.. Dikke knuffel voor jullie!!
Goedemorgen meiden. Luukske van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hier ook alweer wakker, moest zo ontzettend plassen. Wendy, succes Ben benieuwd hoe het is gegaan vannacht.
goedemorgen meiden... hier een redelijke nacht gehad, kwam kijken of er nieuws was van zora (duurt wel heel lang...) en buddy wendy.....maar helaas... Ben heel benieuwd wat we straks te horen krijgen. Ga nu een koppie thee maken, en lekker cornflakes eten... en vanmiddag met zoontje naar sesamstraat in stedelijk museum.... tot zo...
zo ik heb gelukkignog een uurtje geslapen maar was er tegen 7 uur alweer uit. De kleine meid mag even lekker bij mama in bed tv kijken dan kan ik nog even liggen.