November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Goeie morgen!

Missy, geleficiteerd ♥

Lilalientje leuk dat je een fijne dag hebt gehad! :)
    Wendy, Zora, succes meiden! Kan niet wachten om het vervolg te horen straks!
    Maagzuur => BAH BAH BAH! Wie vindt nu zoiets uit??? Hier gisteren frietjes gegeten, nog niet eens denderend veel en toen ik opstond waren ze precies nog steeds niet verteerd :( ben benieuwd hoe ze eruit gaan komen.............. bah

Wel iets beter geslapen vannacht, mijn neus zit ook weer potdicht en als je verkouden bent heb je soms wel van die vaste-slaap-nachten, geeft niet, is welkom nu!

Vandaag weer half dagje werken (moeilijke lesjes vandaag, vermenigvuldigingen aanleren) en toezicht, dan kapper en dan gyn!!!!!
    Tot vanavond iedereen!!!

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    **** buddy nieuws****

Wendy ligt nog in het ziekenhuis, voelt zich slecht maar met baby
    gaat alles goed...Als er verder nieuws is meld ik het meteen

****einde nieuws****

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ****buddy nieuws****

Krijg net het verzoek van wendy of we NIKS op haar hyves willen schrijven....niemand weet dat ze in het ziekenhuis ligt...

*****einde buddy nieuws****

4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Luukske....GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!

Fijne dag, liefs Irene

5. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Uhm.. 13 pagina's om bij te lezen.

Mrsnuke; hoe is de sollicitatie gegaan?

Nony; shit, ben vergeten tv te kijken gister.. Mooi kaartje hoor!

Peertje; tis toch niet te geloven dat ze dan niet eerder een ks doen he? Dat is dus om zoiets niet te laten gebeuren!

Debby; ook een heel mooi kaartje!

Wendy; hoe gaat het ondertussen met de weeen? Oei toch even naar het ziekenhuis.. Nachtje blijven lees ik nu. Veel sterkte daar meid..

Luukske; van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En volgende week is het zover meid! Super!

Grietje; hoe is het met jou harde buiken?

Peertje; mooi kaartje!!

Babyproject; dat is inderdaad dƩ manier om er mee om te gaan meid. Er van uit gaan dat je nog wel 2 weken moet.. Er zit niks anders op meid.

Missy29; gefeliciteerd met jullie dochtertj!

Irene; hihi, dat vroeg vorige week ook iemand aan mij in de winkel.. Oeps, keek zeker chagrijniger dan dat de bedoeling is..

Fem; hahaha, jou kledingkeus ook al zo vreselijk beperkt?? Ik had een heel leuk jurkje, maar nadat ik die 6 weken achter elkaar aan had gehad (ja wel gewassen tussendoor) is ook die te klein geworden. Dus nu maar wat trainingsbroeken en als ik weg ga een zwangerschapsspijkerbroek, maar die doet pijn...

Tjilpje; ja ik kom uit Friesland. Ik kom ook op de bank zitten hoor!

Lilalien; nou ja zeg, niet even de moeite nemen om die 40 pagina's bij te lezen?? Shame shame shame hahha!:p

Liesje; nou lekker nachtje zo te lezen.. Hoe gaat het nu?

Ineke; werkse en zo! Tot vanavond!

Zora/Doobie; nog nieuws????

Vanmorgen weer boodschappen doen (bleeh) en vanmiddag naar mijn nichtje in het ziekenhuis...

Fijne dag allemaal!

6. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo net wakker met laptop op schoot, was zo nieuwsgierig:D:D

Maar nog geen babys erbij lees ik wel;)

Gezellig Kitty kom er ook bij!!

Nou zal het bed eens uit, dochter nummer 1 is net wakker geworden zal eens even een kopje thee voor haar zetten;) Dochter nummer twee slaapt nog heerlijk en baby zit heel hard te trappen in mijn buik. Gezellig!!

Iedereen fijne dag al zal ik zo wel weer even komen gluren;)

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier weer bijgelezen....bezok is gisteren pas laat naar huis gegaan, dus gisteravond niks meer kunnen posten of bijlezen....

heb van schoonbroer en schoonzus een leuk pakket gekregen met spulletjes uit het Blond Amsterdam servies....heb er al een deel van, maar in de zwangerschap zijn ook al een aantal dingen gesneuveld....

vandaag dus ECHT jarig, en vanochtend een mooi liedje van Luka gehad, haha....

@zora, heb ook al op hyves gekeken, maar niks....hoop dat alles voorspoedig loopt....maar hoorde gisteren in het ziekenhuis ook al dat het inleiden niet altijd hoeft te lukken in 1 keer, soms moet je 2 dagen achter elkaar ingeleid worden, omdanks je vliezen zijn gebroken....hoop dat het niet nodig is bij haar....

@wendy, succes meis....

@all, gisteren dus bij de gyn geweest, hoop vragen etc moeten beantwoorden, onderzoeken(ctg, inwendige echo, toucheren etc) voordat we aangemeld konden worden voor de loting....heb zelf van te voren gevraagd wanneer de Dday zou zijn als ik uitgeloot zou worden....want ik wil(de) echt niet nog 2 weken rondlopen met die schommeldende tensies....

nou komende maandag, 1 nov, zou het worden....

uiteindelijk gehoord dat we uitgeloot waren(zou dan anders vandaag ingeleid worden) en was eigenlijk wel een beetje opgelucht....zo zou dit kindje een eigen verjaardag krijgen, en niet samen met mij, EN ik heb nog een paar dagen om thuis alles klaar te maken(huis nog 1x doorlopen, haha....).

nu moet ik overmorgen dus nog 1x voor het CTG en tensie controle komen, en dan maandag melden voor inleiden...als ik nog vragen heb kan ik die dus ook nog donderdag stellen, maar we hebben gisteren eigenlijk al alles besproken....
    ik ga dus ook ingeleid worden mbv een ballon catheter, ivm een eerdere KS, dit zou de kans op een ruptuur van het litteken verminderen, doordat er minder kans is op een weeenstorm....

vannacht slecht geslapen, maar toch is er een pak van mijn hart...ik weet nu wanneer ik voor het echie kan komen, en dat er iets gedaan wordt, EEEEEEENNNNN dat ik kan gaan stoppen met die vervelende meds....

vanmiddag komt mijn ma en vanaaf mijn schoonouders, dus het bezoek is een beetje verdeeld, zal tussendoor even komen spieken hoe het met Zora en Wendy gaat!!

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Luukske nu echt gefeliciteerd!!!

9. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Luukske. Fijn dat je nu duidelijkheid hebt! Mooie datum ook hoor, 1 november!
    Niet teveel in je huis doen hĆØ...
    Nogmaals fijne dag!

@Wendy. Hoe voel jij je nu?? Heb je vanochtend al iemand gezien/gesproken??

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ZORA NIEUWS!

Gister om kwart over negen na een zware bevalling met knip en vacuum is geboren Sara Esra 3330 gram en 51 centimeter. We zijn dolgelukkig. X

Breekt weer uit!

11. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ luuske wat fijn dat er nu wat meer duidelijkheid is, en 1 november is een mooie datum...;)
    En vandaag dan ECHT gefeliciteerd!!!

Zora gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje...sara!!!

12. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Super nieuws!! Zora gefeliciteerd met jullie dochter Sara!!

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Zora, gefeliciteerd met jullie dochter Sara, mooie naam..

14. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Zo gedoucht,aangekleed en en het laatste nieuws gelezen...wij gaan nu naar sesamstraat, ben vanmiddag weer terug....tot straks!

15. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Luukske; gefeliciteerd!!!

@Zora; je maakt het wel spannend hoor, hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine!

@Wendy; hoe issie?? Hoe is de nacht gegaan en hoe voel je je nu??

@Ego; gister bij vk geweest en de hele boel bij elkaar gejankt....:(:) Ik heb aangegeven dat het momenteel erg zwaar is en dat ik er lichamelijk helemaal door heen zit. En het verzoek om eventueel eerder in te leiden.
    Jammergenoeg hebben de vk`s en gyn`s hier in het zh een beleid dat er voor de 39 weken niet wordt ingeleid, tenzij er zware medische redenen voor zijn. Dit omdat te vroeg inleiden tot complicaties kunnen leiden voor de baby. Dat snap ik wel, maar was wel even flink balen.
    Volgende week moet ik weer op controle komen en dan kan ik de week daarop een afspraak krijgen bij een gyn om te kijken of ik ingeleid kan worden bij 39 weken, wat dan ook ergens tegen de 40 weken zal lopen.
    Nu twijfel ik heel erg of ik dat zal doen of gewoon maar zal afwachten. Ik neig nu ontzettend naar afwachten en de rust en blijheid in mezelf weer terugvinden maar wel aangeven dat ik tussen de 40 en 41 weken ingeleid wil worden (als het zover komt).

Ik heb liever dat m`n lichaam zelf de bevalling op gang brengt, ik denk dat de pijn dan veel minder zal zijn dan bij een inleiding.
    Wat zouden jullie doen???

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik kreeg snacht heel veel harde buiken, met voorweeen om de uur ofzo was het.. maar het was wel lastig, kon niet slapen.. maar gelukkig heb ik nu niets meer..

Donderdag controle bij de gyn.. gelukkig kan mijn man me dan brengen, want heb moeite om grote afstanden te lopen..

straks effe stofzuigen.. heb echt nergens zin in. maar moet ook gedaan worden..

17. Zomerbloem

@Zora; gefeliciteerd met jullie dochtertje SARA!!!!

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Eindelijk! ZORA.... Van harte gefeliciteerd meid! Veel liefs....

19. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief09 moeilijk allemaal als je je zo rot voelt, maar ik zou ook gewoon toch proberen af te wachten. (hoe moeilijk dat ook is). Heb je niet een legertje leuke lieven mensen om je heen? Die wat voor je kunnen betekenen?

Zora gefeliciteerd met jullie dochter Sara!! nu lekker genieten!!

20. Zomerbloem

@Tjilpje; ja, heb lieve mensen om me heen. Voornamelijk m`n ouders die voor elk wissewasje voor me klaar staan en vriendlief maar die werkt veel en lange dagen.

Ik ben eigenlijk alleen op dinsdag en vrijdag een dag alleen thuis met Isa, verder de week ben ik altijd onder de pannen. Maar ik zie wel altijd tegen die dinsdag en vrijdag op. Vandaag maar een lekker knuffeldagje met Isa en vrijdag bij schoonzusje met nichtje langs en eten bij m`n ouders, dan is de week ook weer voorbij.

Deel Deze Pagina