November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste paar dagen op de bank en bed lig omdat ik heel moe ben en krampen heb in mijn buik.. maar moet om 2 uur voor groeiecho en om half 4 voor controle

2. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Lief09* even knuffel;)

Probeer je erbij neer te leggen dat het nog wel even kan gaan duren hoe moeilijk het ook is. Stress is ook niet goed. Laat je lekker verwennen, ga tijdschriften verslinden, of online shoppen voor de baby:D
    Ik kan ook geen marathon meer lopen, mijn meiden gaan morgen naar beppe en donderdag neemt mijn zusje ze even mee. Vanmiddag gaan we maar spaarpotten schilderen oid. Koekjes bakken. Gewoon rustig aan. Anders red deze dikbuik het ook niet meer:D

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, succes meis!!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mogguh, wat kunnen jullie kletsen zeg! Ik heb een avondje niet gekeken en hup 8 pagina's erbij :$.

Peertje het blijft ook raar maar aan de andere kant als het beter is voor het kind om net even langer te zitten.. Mooi kaartje van Tess ook al zo zoet!

Luukske oh jij ook volgende week aan de beurt! Welke dag? Ik 'mag' ook volgende week. Zorgen wij voor verse begin november baby's ok? Oh lees nu maandag! Ik ben jaloers.
    En van harte gefeliciteerd !! Lekekr monchoutaartje...jummie (zou er bijna een gaan maken..haha)

Marleen wat zonde geen kerstboom :(. Hier wordt het wel krap allemaal maar we verzinnen wel iets.

Wendy weer weeen :(. Heb je de vk gebeld? Of zkh? En nattigheid van onderen dan moet je zeker gaan bellen! Straks zijn je vliezen gebroken. En jij moet helemaal geen ontsluiting willen omdat je een ks krijgt! Hier zeiden ze bij de eerste wee of vruchtwater onmiddellijk naar het zkh. Oh lees nu dat je naar zkh bent. En lees nu dat je moet blijven...oh en met anesthesie gepsroken, gaan ze het dan vandaag halen?

Babyproject goeie instelling heb je hoor, je kan het toch niet versnellen of er iets aan doen! Jouw beeb komt echt wel!

Tjilpje lief een baby met veel haar...hihi. Grappig heh dat ze dat kunnen zien op de echo.

Moedertje B ook een rotnacht gehad zo te lezen...en nog wel twee spokende kindjes...brr

Fem haha leg je er bij neer joh dat je nog maar 1 ding aankan...Bij de Hema hadden ze een aardig joggingpak achtig ding was maar 15 euro, ga ik zo ff halen. Hoe was het bij de vk? Lekker vroeg zeg!

Jootje vervelend van de zuurbranden...brrr. Hier komt het ook zo nu en dan mar niet zo erg als bij jou dat je er niet van kan slapen.

Lilalien jij dus ook al aan het kijken voor sint kadoos. Hier ook hoor, weet niet hoe het straks is...Maarreh jouw beeb mag nog wel ff zitten toch?

Ineke oh je mag bijna met verlof..gelukkig maar!

Kitty ja zwspijkerbroeken zitten nu niet meer. Wat ik zei tegen Fem bij de Hema hebben ze leuk jogging pak voor 15 eutjes.

Zora gefeliciteerd met je dochter!!! Volgens mij echt pittig!

Nony naar Sesamstraat? De musical??

Lief ikvind het lastig. Aan de ene kant als je er echt helemaal klaar mee bent...eerder inleiden. Aan de andere kant als de baby zelf aangeeft dat hij eruit wil i shet beter natuurlijk. Maar dan moet je wel proberen je erover heen te zetten. Proberen nog te genieten van zo'n schoppertje in je buik, straks heb je dat niet meer.
    Ik herken het wel van dat het zwaar is met nog een rondlopen, Jaime zit nu bijna iedere middag thuis..
    Mss haar wat meer tv laten kijken. Of ga anders knutselen (ik ga zo ook weer inslaan) bij de Hema hebben ze leuke knutselpakketjes, ook van pietjes enzo.

Liesje zijn je klossen er al en de po?

Moontje ook niet handig dat ze dat niet achter elkaar plannen dan! Zo heen en weer gerij heh.

zo hier een KUT nacht gehad. Dochter werd wakker om half vier omdat ze moest plassen, waren we vergeten die pot op haar kamer te zetten (ze slaapt boven ons zeg maar op de 2e). Kwam ze beneden en wilde ze per se bij ons in bed :(. Ja dat past nu echt niet meer (klein bedje 160 breed, grote man) Afijn manlief is op logeerkamer gaan liggen en ik met dochte rin ons bed. Ze begon me toch te praten..ik zei nu niet meer praten hoor, gaat ze zingen..:(. Vandaag moest ze naar school...eerste dag voor het echie. Ja had ze geen zin maar dat is logisch want ze was moe natuurlijk....

Trouwens kregen we nog post van het wkz ook met uitslagen van de controle. Nou dat was echt goed. De rechter hartshelft is al slanker geworden (was dikke romdat het harder moest kloppen om dat lek tussen de boezems te compenseren). Ook was er geen shunt meer dat is bloed dat nog langs dat pluutje stroomt tussen die twee kamers. Dus wij waren echt heeel heeeel erg blij ermee.
    Gevolg is wel dat ze nog tien keer meer energie heeft :$ en ze was al niet rustig..om het maar zo uit te drukken.

Met buik alles rustig. Ik verwacht niet dat hij eerder komt...

groetjes!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    yep mijn klossen en de po zijn gebracht dus ik ga nu nog eventjes naar kruidvat om wat babyspulletjes in te slaan

6. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Luukske:

Opeens zie ik staan dat je vandaag 37 wkn bent.... Dat is toch wel weer een mijlpaal hè! Oké, het is je niet makkelijk afgegaan maar je hebt nog steeds een BIB. En ik kan me nog herinneren dat je je serieus afvroeg of je de 37 zou halen. Dus dubbel gefeliciteerd vandaag ;)

7. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Sensee. Hahaha, zingen in bed als ze niet mag praten. Ik zie het al helemaal voor me! :D
    Dat pak van de Hema zag ik ook op tv voorbij komen, straks toch eens even kijken wat het is! Ik heb al 2 soort joggingbroeken (stof is geen jogging eigenlijk meer dun soort tricot ofzo) van de Hema. Het lijken net zwangerschapsbroeken omdat er zo'n lang bovenstuk aan zit, dat is eigenlijk om 'leuk' om te slaan maar nu is het vooral handig met dikke buik! Ideaal!

@All. Verder BAAL ik enorm. Wij zijn Caiway tv kijkers en per 10-10 is caiway helemaal digitaal. Dus tijd voor een nieuwe tv met ingebouwde decoder voor op de (kraam-) slaapkamer. Wij een leuke Sony gekocht, springt 'ie spontaan naar andere kanalen. Dus na 5 minuten RTL4 gaat hij opeens naar kanaal 328. :$ Huuuuh??? Tv teruggebracht, nieuwe meegekregen, zelfde probleem. Maar eens kontakt opgenomen met Caiway en Sony, maar die geven elkaar de schuld. Bekend probleem maar het ligt toch echt aan Sony/Caiway (doorhalen wat niet van toepassing is) Wat een gezeik!! Ik wil gewoon een goed werkend toestel op de slaapkamer hebben!! Inmiddels is toestel 2 terug naar de winkel en krijgen we ons geld terug, maar ik ben Not Amused! Want nu hebben we NIKS. Sony zegt ook dat we hetzelfde probleem hebben als we een Samsung kopen, Caiway zegt dat het alleen een Sony probleem is..... Tja en wat nu????
    Maar goed, luxe problemen.... Moest even mijn frustraties kwijt hoor...

8. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Oh nee, Sensee, een pratende en zingende dochter in bed! ;)
    Hopelijk volgende nacht beter!

Onze kat begon hier daarstraks uit het niets te miauwen, dacht dat ze ergens opgesloten zat ofzo, zat ze gewoon een beetje verder in de zetel. Ze wou geaaid worden. Die kat doet echt vreemd de laatste tijd!

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dat pak is volgens mij fleece ofzo, ik kan anders nog even de folder voor je zoeken. Je hebt m in zwart dacht ik en grijs.

Ja dat zingen..haha. Zingen is geen praten toch? Bijdehand is ze.

Irritant van dat caiway. Heb je beneden ook ingebouwde decoder? Anders mss de tv van benee boven zetten?
    Wij zitten bij Ziggo wel digitaal. Die doet het maar op 1 toestel. Dus bij ons zit er een soort ontvanger weer beneden aangesloten en ook boven...maar dan nog maar beperkt aantal tv zenders..

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja komt ie ook heel de tijd bij je die kat? Hier lopen ze echt voor mn voeten zo irritant. Als ik opsta om naar de wc te gaan lopen ze met mij mee...het zijn net bewakers niet normaal!

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hebben jullie trouwens ook van die gezwollen vingers in de nacht en ochtend? Ik word er gestoord van! Doet ook pijn als ik mn vingers buig..

12. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef mag ik even gillen??:x

Mijn twee liefhebbende dochters van bijna vijf en negen?

Ze zijn de laatste tijd aardig brutaal niet luisteren. Gister ging het goed. Het is voor hun natuurlijk ook allemaal spannend snap ik ook wel.

Wilde vandaag alleen wat met ze gaan knutselen etc. Maar had net bedacht dat we misschien wel tussen de middag even de MC konden gaan eten en misschien naar een indoor speelparadijs. Met enige bijleg van wat centen van mij een playmobiel huis gaan kopen waar ze voor sparen.

Dit waren mijn plannen voor vanmiddag. Ze speelden nu even boven. Met bloed zweet en letterlijk tranen heb ik laatst de kamers van de meiden in orde gemaakt. Alles uitgezocht schoongemaakt gesorteerd. Alles netjes. Zeg nog tegen de dames hou het wel een BEETJE netjes, tuurlijk beetje rommel is niet erg. Kom ik net boven....................HEEL DE KAMER OP DE KOP ALLES DOORELKAAR kan wel huilen:(ben even heel boos geworden en vanmiddag gaan we zeker nergens meer heen. Ben er helemaal klaar mee.

*verder moppert*

13. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Beneden hebben we idd ook een ingebouwde decoder en die doet het prima. :( Maar de tv beneden is een aardige joekel, dus die ik hoef ik niet boven. ;) Ach misschien krijg ik hubbie zover om zo even met mij naar Utrecht te gaan om eens voor een andere te kijken.... Als ik tenminste kan lopen want ik heb weer mega steken in m'n doos...:)
    Ziggo kunnen we in IJsselstein niet ontvangen. Het enige signaal dat over de kabel beschikbaar is is van Caiway.... :x Monopolisten!!!!

14. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw

Ja, ze loopt me overal achterna. Ben er zelfs al bijna over gevallen :). Ze loopt zelfs mee tot aan het toilet...Nu zit ze trouwens op mijn schoot (omdat ik even zit, ik ga zitten, 2 sec. later een kat op mijn schoot). Zelfs al zit ik in de zetel met laptop op schoot, dan nog probeert ze ertussen te kruipen (tussen die buik en die laptop). Soms legt ze er een pootje tussen en kijkt ze me vragend aan. Zo van, doe die pc nou even weg. 'k Vind ze wel lief, mijn kat. Gelukkig is ze niet te zwaar :)

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Misschien conflicteren die decoders met elkaar? Heeft Caiway daar iets over gezegd?
    In Hilversum heb je die myshop van philips. Heb je daar een pasje van. Hadden ze laatst goede aanbiedingen van tv's.
    Dat monopolistenverhaal is idd slecht. Ik weet het van mn werk. De opta had alles in gang gezet dat kabelaars (zoals tele2) overal hun product kunnen aanbieden, komt er een of andere rechter die weer de ziggo gelijk geeft...weg marktconcurrentie..zooooooo stom...

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Volgns mij heeft het iets met zwanger zijn te maken....
    Hier een kat die weegt 8 kg de ander is mini die weegt kg of 4. Beide katers trouwens.

17. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    dalijk dus een afspraak bij de gyn en een echo en die naam die ze op het kaartje hebben gezet is helemaal geen gyn daar:( ik snap er niks van..
    misschien stagierre ofzo

18. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Oef, das wel zwaar. De mijne weegt 3,5kg. 't Is wel een katin. Die beestjes zullen idd wel iets voelen!

19. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Middag !

ZORA GEFELICITEERD met jullie dochter Sara Esra !!!
    XxX

Voor ik naar de broodjesbar om de hoek ga want voor koken echt geen kop of zin naar.

Sint is goed gelukt ,we hebben alles buiten het Ikeakeukentje.
    -Nintendo ds xl ,dan zo'n pack om alles in te steken en Kirby game voor erbij voor de zoon voor Sint.
    -Ben 10 horloge en K3 popje voor bij Kerst onder de boom (beste vriendin).
    -Keuken attribuutjes in een emmer en K3 rugzakje (extra boekentasje voor school)voor hier de sint.

Ivm.nog even blijven zitten van de baby nu ik heb echt het gevoel dat het wel eens snel kan gaan (maar kan ook totaal mis zitten) want lopen gaat echt niet meer voel iets tussen de benen en telkens ook het gevoel of ik dingen verlies vanonder ,geen normaal stoelgangpatroon meer (diarree) ,kloven tot gevolg en aambeien en dat doet echt NIET goed :(
    Tijdens het shoppen ook al kwam man mee (moeder kon niet meer wegens levering chauffages ,die zijn aan't verbouwen)harde buiken.

Ik lees ook dat er velen dit ervaren en doodmoe zijn ,vind het erg want ik zou graag nogeens de ramen lappen dat is alles van GROOT werk.

In kruidvat waren fleecen wrappers voor net geen 10€ ,mooie maar heb kunnen weerstaan ,want heb er al een deel :)

Liefs X

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja die kat is nogal groot uitgevallen..haha. Hij woog nog meer toen ik op een appartement woonde en niet naar buiten kon. Hij is niet dik ofzo maar gewoon heel groot. Grote kop en staat ook heel hoog op de poten. Hij is zwart en heel lief, ook voor Jaime, ze kan alles met hem doen..

Deel Deze Pagina