Hey Gisteren zat ik er echt wat door met als gevolg bijna voortdurend pijnlijk harde buiken. Moest naar een receptie en er was veel volk dus geen stoel. 't Was echt veel te druk die dag. Vandaag wat meer op mijn kont zitten heb gelukkig nog wel goed geslapen, dat uurtje hoesten rond 5u niet meegrekend. Mazout: wij verwarmen hier ook met mazout. Is telkens wel een duur grapje als we die ketel met die brandstof moeten hervullen. Lief: verzorg je meid en idd heel irrtant dat je niet vlugger geholpen werd!
ik heb telefoon nummer van vk in mijn telefoon staan, vorige x heb ik 1e keer zelf gebeld.... nu moet ik naar het ziekenhuis dus dat staat ook weer in telefoon, die heb ik toch altijd bij de hand.. ga nu ff broodje eten en dan toch maar een uurtje naar bed, krijg vanmiddag een huis vol visite...misschien tot vanavond (sommige mensen begrijpen niet dat je op een kinderverjaardag niet tot 12 uur blijft...) en anders tot morgen!! ps 23 oktober zou mij wel goed uitkomen, dus ik schrijf me voor die datum in...
Hahaha nee ik ben eerst boven verder gegaan, daar heb ik de was opgevouwen die er nog lag. En mijn ziekenhuis tas ingepakt alvast maar voor de zekerheid. Nu eerst strijken en dan weer verder
Ik ga voor de laatste week van oktober hahahahaha Mazout ken ik ook niet hoor.... Naast het telnr van de vk heb ik toch geen nummers nodig.....??? Gegevens van de kraamzorg heb ik in mn tas zitten, de vk belt het zkh als het nodig is dus ik zou het eigenlijk niet weten.....?? Keuken; ik stond er net en dacht; ohhhhhhh, die mag ik ook wel ff doen zeg....... hahahaha
Manlief en ik hebben beide het nummer van de vk en de kraamzorg in onze mobiel staan. En ja, hier ben ik weereens! Officieel verlof nu, heerlijk! Hopelijk kan ik het nu weer wat beter bijbenen hier. Liefs! En fijne zondag allemaal!
Ook even een bladwijzer aanmaken in het nieuwe topic. Er gebeurt hier thuis zoveel met de verbouwing dat ik hier niet zo heel veel ben. Ik ben er zo mee bezig of alles wel optijd klaar zal zijn voor de bevalling. Gisteravond zoveel vocht vastgehouden dat vanaf mijn knieen het echt behoorlijk zeer deed. Alsof ik trombose benen had. Het voelde ook net of er scheurtjes in mijn benen kwamen. Dus een dekbed onder het voeteneind matras gestopt. Vanmorgen waren ze gelukkig al weer een stuk slanker. Was ook eigenlijk mijn eigen schuld. Niet ff gerust overdag ,veel heen en weer gedrenteld. En s'avonds visite, waardoor de benen ook niet omhoog gingen. Dat pakken we vandaag dus maar anders aan.
thnx ladies er komen niet veel mensen hoor, volgend jaar weer! hier heb ik t nr van de kraamzorg in mn mobiel...en nr van ziekenhuis ook...... mazout????? was da?????? 23 oktober hoop ik ALLANG te zijn bevallen marleenee was wel spannend...had je man bijna gelijk! en bijna 37wk.....das weer een mijlpaal!
@Ineke: Ik heb even gegoogled op mazout. Dat woord wordt hier niet gebruikt, maar het is hetzelfde als stookolie. Verenigingen doet soms wel acties om geld binnen te halen. Ik heb hier nog nooit gehoord dat je op zondag op school kunt gaan eten. Scholen zijn hier allemaal op zondag dicht bij mijn weten. @Fem:Oeh, dan nog met familie weg vlak voor de bevalling. Ze kunnen je in ieder geval wel met zn allen aanmoedigen
Idd Asso buurman mja een oude knorpot kun je niet ineens gaan verander ,of ooit uberhaupt Laat mijn gegevens maar staan zoals ze zijn we zien wel eens humpiestumpie komt
Thx en GEFELICITEERD voor je ventje!!! Idd.ik heb ook alle kledij tem maat 92 en dan moet ik 1 doos ophalen bij mijn vriendin. De rest is voor de solden of koopjesperiode
Dat zijn sponsor-eet-zondagen waar men dus een menu kan eten en de centjes gaan dan naar de school of voor een goed doel.
Poeha zal ik je eens iets vertellen? Op kraambezoek tot 3 uur s'nachts blijven vind ik ook ongehoord (bij je thuis dan e),dit hebben wij 1x meegemaakt en ook thans van een koppel met kindje Tot straks!
Heb je daar niks van gezegd dan? Ik zou dan echt naar bed gaan en vragen of ze naar huis willen gaan.
Goeiemiddag ladies! Hier een lekker rustig dagje. Beetje in het huis wat kleine dingetjes doen. Heb inmiddels een matrasbeschermer neergelegd en het koffertje gevonden wat ik mee zal nemen naar het ziekenhuis. Heb hem nog niet gevuld. Vind het maar lastig, want veel van de dingen die ik erin wil stoppen, gebruik ik nog dagelijks Zoals sloffen en badjas en mijn huispak... Qua telefoonnummer van de VK... Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik zelf wel zou bellen? Ik leg het telefoonnummer wel binnen handbereik, dan schreeuw ik tussen 2 weeën door wel naar mijn man waar ie het kan vinden. Mag toch pas bellen als mijn weeën regelmatig komen (als ze een uur lang om de 4 minuten komen en 60 seconden aanhouden). Het rommelt wel veel bij jullie he? Ik heb nog geen last gehad van voorweeën oid. Ging gisteren nog even de stad in, en bedacht me dat de baby over 2 dagen op zich al mag komen! Ik heb het idee dat de bevalling nog zo ver weg is... Misschien handig om niet meer zonder telefoon het huis uit te gaan. En bij manlief aangeven dat ie moet zorgen dat ie altijd bereikbaar is. Nog 1 weekje en dan heeft manlief ook vrij voor 4 weken, dan kunnen we samen gaan wachten Ik hoop zo dat ons meisje wat eerder komt zodat we meer tijd samen hebben in de kraamtijd. Ik hoop toch uiterlijk rond 20-23 oktober. We hebben inmiddels ook het logeerbed verhoogd. Moest minimaal 80cm zijn, maar dat is echt hoog! Ik moet er echt inspringen wil ik erop komen Doen jullie rustig aan vandaag? Niet teveel schoonmaken he