Ik denk dat ik die wrapper van de Kruidvat ook maar even ga halen! Heb net even gekeken in de online folder. Heb verder niet zoveel meer nodig denk ik. Koop al zoveel Wie had dat nu ook? Geen nesteldrang, maar koopdrang Heb onlangs ook een Medela Calma speen gekocht (wil als het bv allemaal lukt en de melkproductie komt goed op gang, gedeeltelijk gaan kolven zodat manlief ook de fles kan geven). Iemand ervaring met die speen?
Waarom was Wendy eigenlijk naar het ziekenhuis? @ Fem: Balen zeg. Als je je zo had ingesteld op max 40 weken en dan opeens dit nieuws... Ik ga NU de enveloppen schrijven. Of ermee beginnen in ieder geval want heb nog niet alle adressen compleet.
@ Babyproject: Hier ook geen nesteldrang, verre van dat. Maar koopdrang ook niet echt gelukkig, haha.
Ik gebruik Omeprazol teva 40 mg voor het maagbranden en omhoog komen van eten. 2x /dag en moet eind volgende week opnieuw op controle. Indien ik dat niet slik zit ik ook echt een uur na mijn eten te hoesten ,slikken of in't slechtste geval dat het er weet uit komt. Ik vermijd dan ook pikant spul ,vettig ,en veel eten mja dat deed ik zowieso al omwille van men PDS (prikkelbaardarmsyndroom). Die wrapper zijn echt mooi ,vooral de turqouise met groen staan vogeltjes bij op
haaaaiiii hier ben ik weer... nony, bedankt voor het doorgeven van mn berichtjes! Zora en Sara staan op de site en hun felicitatieboek is geopend!!!! nah... in het zh zijn ze wel 'bezorgd' om mn weeen en de pijn die ik erbij heb maar voor de baby kan het ntuurlijk geen kwaad en heb geen ontsluiting dus kan het gewoon afwachten. als er alsnog een paar vliezen breken oid of de weeen worden nog heftiger dan moet ik wederom terug komen. ze denken alleen allemaal dat ik de datum van de geplande KS niet zal gaan halen.... ik ook niet trouwens. de afgelopen drie dagen zijn de weeen wel erger geworden.... ben zo benieuwd wat het allemaal zal brengen en vooral.. wanneer!? viel me op in het zh dat er erg veel meisjes geboren zijn! en hier natuurlijk ook al... 4 jongens en 8 meiden.. tjonge jonge die jongens hebben het voor het uikiezen over 18 jaar! las nog iets over katten.. die ene van ons is nog altijd weinig thuis en als hij een keer thuis is moet hij weinig van mij hebben.. is altijd hub zn maatje geweest ook al.. de poes is wel behoorlijk aanhankelijk maar ook dat zijn we gewend van haar.. het is een halve noorse boskat maar dan in miniformaat en wil alleen maar knuffelen de hele dag.. dat is wel iets toegenomen de laatste dagen.. heb er af entoe wel genoeg van en dan ben ik beetje boos op haar terwijl ze eigenlijk alleen maar hartstikke lief is....
Oké bedankt! Ik gebruik nu gewoon een wikkelhanddoek omdat Luuk zichzelf nog niet goed warm kan houden tijdens de voedingen. Met klitteband lijkt me wel handig dus ik denk dat manlief ook maar even richting Kruidvat moet gaan dan.
O Wendy, dus jij loopt al dagen met weeën? Las wel dat je in het ziekenhuis was geweest mar wist niet waarom. Houd je het nog wel een beetje vol? Slaap je 's nachts nog een beetje ermee? Je hoofd zal er wel niet naar staan nu, maar ik zag dat je een klein foutje had gemaakt in de geboortelijst.
Zie dat Zora bevallen is van een dochter Sara, gefeliciteerd!! @Luukske, gefeliciteerd met je verjaardag en EINDELIJK een datum in zicht, super meis! @Peertje, superleuk kaartje ook! @Wendy, hmmm...weer onderweg naar huis, aan de ene kant wel lekker, aan de andere kant is het natuurlijk ook balen al die voorweeen. En als het nu doorzet, dan krijg je wel eerder de ks mag ik hopen?! @Owen: vanochtend weer naar het zkh geweest en een gesprek gehad met de ka. Zij zeiden ook dat Owen vooruit gaat en dat het dus toch lijkt te komen door de zw.schapssuiker. We moeten het zien dat hij met 37 weken geboren is, maar door de suiker toen eigenlijk nog maar 34 weken was en dat alles dus nog moest rijpen. Maar goed, de vooruitgang lijkt eindelijk te komen!! Hij is ook 65 gram gegroeid, dus dat gaat eindelijk ook goed, hij krijgt ook "caloriebommetjes" in zijn voeding om aan te komen en ook aan te sterken . Kortom: voor nu een gelukkige mama!
ja klopt1 vanaf zondag al en meestal ook vrij regelmatig.. is niet echt fijn maar ze zijn er zonder resultaat dus voorlopig weer lekkerk thuis met BIB. wat voor foutje dan?? pas ik t gelijk ff aan..
debby wat ontzettend fijn dat er nu eindelijk echt verbetering is bij Owen! ik hoop echt dat dit in een stijgende lijn door blijft gaan en snel een sterkt mannetje is wat lekker mee naar huis mag! ja als ik nu ontsluiting zou krijgen dan zou de KS wel direct gaan plaats vinden. hoop alleen dat er OF binnenkort alsnog ontsluiting ontstaat, OF dat mn lichaam eens ophoudt met die weeen want hoe het nu is wil ik geen 2 a 3 weken meer lopen..
Debby, wat fijn dat het beter gaat met Owen!!!! Kruidvat; Hier ging het als een speer dus niet te lang wachten dames!!! Ik heb ook nog een lakentje voor het ledikant gekocht trouwens, voor maar 5,99, nou, daar ga ik niet voor tobben he...
Hmmz nou dat van het kruidvat had ik eerder moeten weten. Kom net bij de Hema vandaan en daar vlakbij zit het kruidvat...Maar ga niet terug! Wendy wel fijn dat je weer thuis bent maar ja wat een gedoe zeg. Je zou toch denken dat ze het dan meteen halen. Is de reden dat ze niet halen dat je geen ontsluiting hebt? Debby fijn dat het aan de betere hand is met Owen. 34 weken is ook wel klein heh... Babyproject hier ook een met koopdrang en geen nesteldrang..nou ja ieder zo zn ding toch? Grietje mooi kaartje. Leuke kleurtjes ook! Fem balen zeg zo'n tegenvaller...vooral als je je anders had ingesteld heh.. Zo boodschappen zijn weer binnen. Huispak van de Hema ook gehaald. Erg leuk en lekker zacht. Ze gingen heeel snel dus dames voor wie nog wil moet maar snel gaan. Ben dan wel helemaal moe heh van zo eventjes naar de winkel. Zou wel een tukkie kunnen doen maar goed om 14.45 moet ik weer bij school staan....
Oh en ben trouwens helemaal happy! Al weken probeer ik wit/blauwe muisjes te scoren bij de super...helemaal niks. Ik keek nu ff en ja hoor heeel veel..Heb vier pakken meegenomen...hahahaha
sensee: ja klopt.. dat ze het nu niet halen isomdat ik geen ontsluiting heb en mn vliezen nog niet gebroken zijn dus de beeb zit voorlopig nog goed ... het is alleen lastig voor mij nu maar geen reden tot vroegere KS....