ik ga eens de laptop afsluiten... ik hoop tot morgen dames tenzij ik weer zo'n slechte nacht dat ik vannacht weer wat post doeiiii
@ Fem: Pfff... om gek van te worden lijkt me dat. En als je er dan geen zin in hebt en je neemt niet op staan ze straks nog bij je voor de deur.
We hebben zoiets leuks voor Owen als hij thuis komt als "welkom thuis". Las net in mijn inbox dat het verzonden is, kan niet wachten tot de dag zover is!!!! We verwachten/hopen zelf dat hij over ongeveer 2 weken naar huis mag en dat verwacht de ka ook. Dus we moeten nog wel even geduld hebben. De slingers hangen al een tijdje, dus dat is voor ons alweer "gewoon" .
@ debby ik hoop dat jullie het heel snel mogen gebruiken, en dat jullie kleine mannetje lekker thuis in zijn eigen bedje mag liggen... @ wendy ja ik weet het...mag morgen zal ik echt mijn tas gaan pakken...wat lief van je man...
Nony toch zo geraak je in je blote poep nog in't zh En las ik goed nog altijd geen naam (of was dat nu bij iemand anders?)
Wij hebben de wrapper van 't Kruidvat inmiddels ook. We hebben een aquablauwe en het was de laatste. Hij stinkt wel enorm dus meteen in de wasmachine. Ik vind m nog best zacht. Voor ons in ieder geval zacht genoeg.
Zo ik ben echt extreem rustig.... In mijn hoofd, mijn lichaam heel apart! Ik heb trouwens ook de omslagdoek van Kruidvat Mijn moeder heeft hem vanmiddag voor me gehaald. Hij stonk trouwens gigantisch dus ik heb hem in de was gegooid meteen. Mas heb ik een zetpil gegeven want hij kreeg opeens echt wel hoge koorts. Nu is ie meteen een stuk levendiger. @Wendy, wat schattig
Marleen als je zo voedt op verzoek is toch goed ,of was het iemand anders die zei rond 23 uur ,3 uur ... De jongste kwam clusteren rond 20 uur tem 21 uur en erna ging ze meestal badje in en dan voeding tegen 4/5 uur s'morgens. En zo'n fleecjes zijn altijd fijn voor zo'n kleintjes lekker warm opgeborgen bij mama tijdens de voeding Wendy ,gaat het wat ???
net naar het ziekenhuis geweest voor controle. alles was goed alleen groei liep een beetje achter dus over 1,5 week weer groeiecho (als ik dat haal)
Mijn tas was ook pas klaar rond 37+4 (en ik ga voor een poliklinische bevalling!), dus jullie hebben nog even hoor