November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy, o, das wel fijn nieuws dan.

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ik ga eens wat doen in huis, dochter is bij opa en oma...nu kan ik ongestoord rommelen

doei

3. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ik duim ,want zo lopen blijven is echt onmenselijk ,had dat bij de jongste ook zo 4 WEKEN ;) en toen zei de gynè nu is het genoeg we leiden in met tablmetten tot je vruchtwater breekt en anders ks maar het is nipt geen ks geworden omdat ik op 5minuten haar eruit had (ademhalingsproblemen).

4. Lilalien

Piep bedoel dat niet zo maar als er echt wat loos is zou ik ook anders willen hoor.
    Je hebt het ook zwaar gehad tem nu met alles in het gezin ,je ventje ,de zwangerschap ,niet te onderschatten als vrouw/moeder /alles doende in huishouden.

De ene dag denk ik ook ojee ben nog geen 36 weken ,nog 1 maand te gaan en de andere dag denk ik we weten toch nooit wat er kan veranderen ,het kan zo omslaan dat het sneller komt :)

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    is er nog nieuws van zora en sara? hoe zou het met ze zijn?

en heeft iemand margootje nog gezien??

en zijn er nog fotos van de nieuwbakkenbaby's????

6. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik weet niet of ik voortekens heb..
    gistere avond toen ik bed lag trok mijn buik 5x ofzo samen golvend en pijnlijk alleen het was maar tot de helft van mijn buik...

7. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    nee ik zat ook al te kijken van waar blijft margot nou want ze zou nog online komen maar ik zie dat ze wel online is geweest maar niks heeft geschreven..

8. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Wij hebben zojuist de groeiecho gehad.
    Beeb loopt nog steeds gemiddeld 3 weken voor en het gewicht word voor dit moment op 3500g geschat.
    Morgen afspraak bij de gyn, hopelijk dan al wat wijzer of ze eerder gaan inleiden of tot keizersnede over gaan (ivm de bevalling van Ilse die klem zat en het einde daarvan nogal heftig was met veel duw en trekwerk)
    Ander horen we dat hopelijk a.s. dinsdag.
    Ook krijg ik morgen de uitslagen weer van bloed en urine.
    Leverwaarden waren afgelopen weekend weer wat gestegen, ten opzichte van vorige week, dus ben erg benieuwd hoe dat er morgen uit ziet..

9. Lilalien

Prima zo!

neen van margootje of Zora niets meer vernomen ,ga nu iets kleins eten en dan proberen te dutten want de kindjes zijn bij me en de man leert op onze slaapkamer.

Tot straks!

10. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Weer heel wat geschreven hier zeg..

Hier net een stroomstoring van een dik uur gehad. Gelukkig doet alles het nu weer. Heb meteen wel even gekeken of de batterijen van de zaklamp het nog doen, want het zal je maar gebeuren dat je 's nachts gaat bevallen en er is een stroomstoring!!
    Straks visite. Nu steeds harde buiken, hopelijk gaan ze zo een beetje weg. Is best wel iritant..

Fem; lief dat je er naar vraagt. Nichtje moet eerst nog een week in het ziekenhuis blijven. Ze hebben nu ook touwen om haar heupjes gedaan, zodat de heupjes een beetje draaien. Dan kan hopelijk de kop weer beter in de kom.. Eerlijk gezegd hebben we er nog weinig vertrouwen in. Zijn allemaal bang dat ze straks voor niks zoveel weken er heeft gelegen.. En dat het dan toch nog op een operatie uitdraaid.
    Maar goed, we wachten weer af.

Ik denk tot morgen!

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Coco, ik moet morgen mijn laatste dagje!!!! HOERA!!!
    Daarna ga ik samen met schoonmoeder hier nog eens door het huis woelen (pff geen zin in en het is proper, maar ze heeft het met mijn man geregeld dat we 'samen' gaan poetsen bah bah en ze doet dus niet door he, dat is erg vervelend dat kletsen en roddelen over mensen die ik soms zelfs niet ken, komt eigenlijk gewoon om overal te snuiten)
    en dan eindelijk rust!

Wij gaan straks wel weer even naar ikea, gordijntjes omruilen, hadden een verkeerde rol bij... zo vervelend, lag gewoon verkeerd denk ik!

Als ik sommige andere gewichten hoor, valt 2600g dus toch nog mee bij 36 weken!

Fem, vind het ook rot voor je, maar inderdaad die gyn's denken enkel aan 'medische' problemen en houden met de mama in spe meestal weinig rekening, vind toch dat ze er over mogen nadenken want je bent toch al bijna helemaal aan het einde he en de baby doet het goed!

Ik heb stiekem aan de balie gezien dat mijn gyn op 27 november op vakantie vertrekt, dus zal hij mij toch wel niet overtijd laten hopen hoop ik :)

12. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    meiden ik ben me kapot geschrokken:p:p
    ik bel net mijn gyn voor het gewicht met 37 weken (gistere geschat) van ons mannetje en ze zegt 3770 :$ dat is toch bijna 8 pond???
    of hoe reken je dat om??

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ineke: O, lekker, morgen lekker verlof.
    Hier komt schoonmams ook nog een dagje soppen, ik vind het juist wel fijn. Heb het de afgelopenw eken echt laten versloffen en ramen zemen heb ik écht geen zin meer in.

@ Moontje: Die schattingen zeggen niet alles.
    Mijn zoontje werd met 36/37 weken al bijna 4 kilo geschat. Toen hij met 39 weken werd geboren woog hij 3295 gram!
    Maar 3770 is inderdaad bijna 8 pond, maar zegt dus echt niks hoor.

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    even gauw een vraagje tussendoor...vanaf wanneer hadden jullie een zeiltje op jullie bed?
    Ik ga straks even het bed verschonen en als dat vanaf 36w is dan kan ik het er net zo goed nu op doen

15. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Zo wat gaat het hard, als je even een paar uurtjes niet online bent..!!

mbt Zora: Niks van gehoord, heb nog wel gesms't. Het laatste wat ik weet, is dat ze allebei tot vermoedelijk morgen in het ZH moeten blijven.

@hier: Mannetje is echt schat! Hij heeft een fotoshoot geregeld gister! We zouden op visite gaan bij een collega van hem en het bleek dat zij voor 'erbij' fotografie deed. Hebben we een complete shoot gedaan! Zooo leuk! Had ik totaal niet verwacht, aangezien mannetje niet zo van de foto's is..
    Controle gister was gelukkig goed.. Nog even volhouden..

Hoop dat het verder met iedereen goed gaat????

Liefs

16. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Ik heb hem er zondag op gelegd!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    In de brief bij mijn kraampakket stond dat je het vanaf 4 weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum erop moet doen, dus 36 weken.
    De eerstvolgende keer dat ik mijn bed ga verschonen doe ik het er dus maar op.

18. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat schrijven jullie toch veel!

@ verjaardagspartijtje, Lise krijgt er aankomende verjaardag pas 1 voor het eerst ze wordt dan 6. Vorig jaar vond ik het nog niet nodig. En ze vond het ook allemaal wel prima. We zullen waarschijnlijk naar Ballorig gaan.

Mas nog steeds ziek, hij heeft nog steeds flink koorts. Gelukkig eet en en drinkt hij wel gewoon.
    We hebben net dan samen bijna 2 uur geslapen.
    Voetreflex was erg lekker weer, lekker ontspannend :)

En mijn schoonzusje zei inderdaad dat ik vandaag ga bevallen, nou ik geef haar weinig kans :p

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Doobie: O, wat leuk en lief van je man zeg! Heb je de foto's al gezien? Zijn ze mooi geworden?

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ MoedertjeB: De dag duurt nog lang, hihih...
    Beterschap voor je zoontje. Gelukkig eet en drinkt hij wel goed.

Ik ga even afsluiten. Moet weer eens wat gaan doen.
    Misschien vluchttas pakken ofzo..?!

Deel Deze Pagina