Ik hou het inderdaad ook in de gaten, want je weet het nooit. Soms stroomt er toch nog best wat uit namelijk... Had het van de week weer, onderbroek nat, ik naar het toilet en toen was het toiletwater redelijk troebel met witte vlokken, maar omdat ik nog voor de 37 weken zit, zou vruchtwater nog helder moeten zijn, toch?
Eerder andersom volgens mij hoor... voor de 37 weken is het wat troebelig met vlokjes (huidsmeer dacht ik) en vanaf 40 weken ofzxo is het meer helder en minder (of geen) vlokken.. ff in de gaten houden ja..... He spannend he , ik voel het hier ook gewoon lopen (eet smakelijk allemaal ), getverdemme, hahahahaha
ff via google gezocht; Vaginale afscheiding en - infecties - Medic Info Als je afscheiding tussen duim en wijsvinger houdt en dan je vingers voorzichtig van elkaar haalt, dan blijft afscheiding licht plakken, vruchtwater doet dit niet. Bovendien ruikt vruchtwater anders dan afscheiding. Normale afscheiding ruikt eigenlijk niet, vruchtwater heeft een heel typische zoete weeïge lucht. Een ander verschil is dat vruchtwater vaak witte vlokken bevat, zeker als je nog niet bent uitgerekend. Als je overtijd loopt, zitten er vaak geen vlokken meer in het vruchtwater.
Haha, ja precies Als die aangifte maar gedaan kan worden! 8) Heb er nu toch wel een beetje spijt van dat we geen trouwboekje hebben gekocht... Was misschien toch wel leuk geweest. Nou ja, niks meer aan te doen Maar voor de meiden MET een trouwboekje: zeker een goede tip om hem klaar te leggen voor je man!
Oh dat van die vruchtwater en afscheiding klinkt niet zo goed... (in mijn geval dan). Ik doe het weleens tussen mijn vingers en ruik eraan, maar kan nou niet echt zeggen dat het zoetig ruikt. Maar echt geurloos is het ook niet. En of het plakt kan ik ook niet goed zeggen... Ik verlies ook niet constant vocht, maar inmiddels wel vaak genoeg dat ik inlegkruisjes ben gaan dragen. Pff, wat een gedoe zeg. Nog maar eens op mijn hand blazen Fem: wat denk jij dat je verliest?
tjilpje: leuk wiegje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lief: oo meid doe je ff voorzichtig! rustig aan heh!!!! hahaha gun je t je schoonmoeder niet?? vruchtwater/afscheiding: ik blaas ook geregeld op mn hand voor de zekerheid....hahaha maar merk dat mn blaas daar ook op reageert! heb wel veel afscheiding en dat is bij mij ook wittig!
Sorry, ik wilde je niet onzeker maken, kan net zo goed afscheiding zijn hoor (zeker witte afscheiding vermengd met water), daarom heb ik maar effe een maandverbandje ingedaan, straks ff kijken wat het nou is (en ruiken, blehhhhhhh, naja, is niet anders)...... Misschien is het idd wel urine, weet ik het.......?
Hoi dames! Ben weer terug! Even de misverstanden verhelpen mazout is inderdaad gewoon stookolie en de scholen zijn hier niet open op zondag, het zijn de leerkrachten en enkele ouders die sponsor-eetdagen organiseren om extra geld in te zamelen voor de school (verwarmingskosten, schoolreisjes ed) OF een goed doel zoals Kom op tegen kanker, Broederlijk delen ed Twordt nu toch wel veel hoor poeh! Ben blij dat ik 'enkel' aan de kassa moest zitten, maar ja is toch 4 uur zitten he! Het opruimen laat ik aan de fittere mensen over... Nu even wat klaarmaken voor morgen op school (moet nog een toets klaarmaken) en dan op de zetel relaxen! Fijne zondagavond!
Ik heb weer gevonden waar ik dat had gelezen over de vlokken in het vruchtwater. Het stond in de groeikalender van week 36 van jongegezinnen.nl (Groeikalender week 36 - zwanger) Fem: je kunt me bijna niet nog onzekerder maken hoor Ik heb het al een tijdje, maar had me erbij neergelegd dat het afscheiding was. Als er een klein gaatje in mijn vliezen zit en dat zit vrij hoog, is er dacht ik ook niet zo heel veel infectie-gevaar. Ik hou het gewoon in de gaten. Ik hoop dat het bij jou zo duidelijk is wat het is! Ineke: pfff, je zult wel moe en uitgeput zijn! Ik doe het je niet na! Ga maar fijn relaxen
Met vsb bedoelde ik idd svb, ik had bij hun op de site gekeken,maar je krijgt standaard een formulier over 2 weken,die moet je dan weer invullen en terugsturen e.d. maar je kunt het ook invullen via digid en dan is het gelijk binnen. Het trouwboekje heb je naar mijn weten nodig om je kind bij te schrijven,omdat de kleine niet altijd in dezelfde gemeente geboren word als jezelf,lijkt het me niet dat ze het in de computer kunnen doen,dus dat zou ik wel navragen als je geen trouwboekje gekregen hebt,bij ons was dat toen gratis als je de papierenversie koos,wij hebben voor het ingebonden exemplaar gekozen,maar dit zal wel per gemeente verschillend zijn. nummer kraamzorg en verloskundige voor nazorg heb ik apart klaar liggen,omdat de nazorg apart geregeld is aangezien ik niet onder controle van een verloskundige ben,hier werd ik opgewezen met het intakegesprek van de kraamzorg.Kraamzorg heeft een apart nummer dat gebeld moet worden als de kleine naar huis mag.
meiden, ik zou graag even jullie advies willen ben bijna de hele dag al misselijk met hoofdpijn en pijn boven in mijn buik. ik heb elke keer niet gebeld omdat ik morgen om 14.00 toch daarheen moet. maar wat zouden jullie doen?
Moontjee: klinkt niet alsof het gerelateerd is aan je zwangerschap... Maar ik zou ook niet weten wat het wel kan zijn. Morgenochtend meteen de HA bellen? Kindje beweegt wel goed? Sterkte en beterschap!
bij twijfel altijd bellen!!!!!!!liever een keer teveel, dan te weinig! laat hun maar oordelen of je moet langskomen of dat t kan wachten tot morgen........... t hoeft niets te zijn....maar dan moeten hun dat maar zeggen! sterkte meid!!!!!
moontje bellen!! voelt het ook alsof er een band strak aangetrokken word boven in de buik? Je kan beter 1 keer te veel als 1 keer te weinig bellen. Sterkte!!