Badjas staat op mijn lijstje als laatst mee nemen, pantoffels, heb maar slippers gepakt kan ik mee douchen... Heb 1 tas voor beeb en 1 tas voor mij.... En etenswaren hoeft niet want vader is kok in het ziekenhuis, dus altijd etennen drinken tot beschikking... Kijk straks nog even of je nog andere aanvullingen hebt....
Debby , wow seg GO OWEN GO OWEN !!! Hier net schoonfamilie onverwachts op bezoek gehad vanwaar kennen we dat TOEVAL Pas op ze zijn niet lang gebleven maar lang genoeg om de kinderen hun hoofd zot te maken. Vroegen ze me wat ze kregen van de andere kant van Sint zeg per kind 50 en iets kleins omdat dat geld in die keuken en Nintendo zit. En dan proberen te verdraaien precies of ze willen dat ik iets verkeerd zeg zodat ze minder moeten geven. Van mij part geven ze niks ,ben dat elke Sint en Kerst gebeuren zo zat om wikken en wegen wat en hoe. Ik verplicht niemand wat te kopen dus ze doen maar ze hebben de keukenattributen mee en een nintendospel. Maar goed dat ik voldoende brood enz in huis had en mijn ramen nogeens gedaan hier in de living en keuken. Oh en ivm.gewichtschatting ,hier zat de gyne altijd zeer nipt aan het geschatte gewicht is dat omdat wij meer echo's krijgen ofzo geen idee.Pas op het is al een hele oude man ,misschien de ervaring? Hier wordt ons kindje geschat op een 3.8 kg tot 4 kg uitgedragen. En ben telkens 2 weken opvoorhand bevallen en trok ik daar 400 gram vanaf. Deze woog op 29 weken al 2.5 kg dochter op 29 weken een 1.8 kg (geboorte 3.440 kg) zoon op 29 weken een 2.2 kg (geboorte 3.7 kg). Liefs!
Olalala elke dag biefstuk of kreeft dan Wel erg leuk! Heb 3 koffers ,1 voor mij ,1 voor baby met hetgene ik direct nodig heb erbovenop gelegd bij openen. 1 zak met drank ,eten ,servetten ,drinkbekertjes , speelgoedje voor de kindjes en kleurgerei ...
Wel even wennen dat ik geen hele grote stukken meer kan lopen Ben overal drie keer zolang mee bezig Maar we mogen niet klagen. Heb nu eindelijk alle eveloppen maar eens geschreven alle adressen opgezocht en in een NIEUW adresboekje geschreven. Ben trots op mijzelf Zal ik me morgen eens in een vluchttas verdiepen zal het toch maar even doen Ohja heb ook nog een tas met een paar cadeautjes gemaakt voor mijn dames als de baby word geboren.. Beetje bij beetje kom ik er wel
Ik moet ook nog cadeautje kopen voor mn zoontje voor als broertje/zusje geboren wordt. Ik denk een leuke aanvulset voor de Duplo, dat vindt hij leuk. Of een Disney film. Maar er moet ook nog wat voor Sinterklaas overblijven om te geven he.
Ben weer terug alles bleek goed te zijn alleen eerst ook op de ctg weinig beweging maar later werd dat meer
@ Moontje: Fijn dat alles goed was. Jij was toch onlangs ook al eens naar het ziekenhuis geweest voor ctg omdat je de beeb niet voelde? Of ben ik in de war met iemand anders?
Nou, valt mee, 7 pagina's van 1 middag @ Kitty; Oh lekker joh een stroomstoring... slim van jou om te kijken of je een zaklamp in huis heb, ik heb er wel 3, maar waar......? Ik hoop dat jullie snel goed nieuws van je nichtje krijgen, ik hoop zo dat het geen operatie wordt voor dr... Hoe is het met je harde buiken? @ Ineke; Oh lekker joh, nog 1 dagje, heerlijk, dan een dagje schoonmama, nouja, daat bijt jij je toch wel doorheen??? Is het nog gelukt bij de Ikea??? ja, vind het ook jammer dat de vk er zo makkelijk over denkt.. maargoed... @ Moontje; 3770 is idd bijna 8 pond, per 500 gram is het 1 pond... hier ook een flinke knul hoor, die was met 36 weken al 3800 gram... (zei de vk), gaat je lukken, niet teveel zorgen.... Oh, ik lees dat het 2770 is, nou, supernetjes toch....??? Ohjee, naar het zkh, hopelijk is alles goed daar meis... Ohhh, fijn dat alles goed is zeg.... @ Liesje; Hier ook met ca. 37 weken het zeiltje op bed gegooid... @ Doobie; Wat leuk van je fotoshoot zeg, ben erg benieuwd naar de mooiste foto's... . Bedankt voor je update mbt Zora. Mbt je lijstje; misschien nog een boek oid voor als het lang duurt, toiletspullen (tandenborstel, borstel, shampoo dat soort dingetjes), energierepen, dextro...???? <--- was ondertussen allemaal al geopperd @ Babyproject; Ik heb idd de afgelopen keer mn angsten ook al uitgesproken (ivm grootte baby dat dit de vorige keer reden was om te zeggen dat ik werd ingeleid maar dit was ineens van de baan) of het allemaal wel ging lukken en dat ik best enorm tegen de bevalling opzie.... eigenlijk werd het maar een beetje weggewuifd van; 'ah joh, de eerste heeft de weg al vrijgemaakt dus dat komt heus wel goed' . En idd, de rugpijnen en ongemakjes zijn het net niet om in te leiden...... @ Line; Spannend, vandaag d-day... hopelijk komt je uk snel... @ Peertje; Oh wat leuk zeg een fotoshoot van Tess... Laat je hier nog wat foto's zien?? Echt enorm leuk. Hoe is het verder met jou??? @ Lot; Fijn dat alles weer goed was en dat uk is ingedaald, op naar de volgende controle! @ Aapje; Oh bah, vervelend dat je zo'n last van krampen ed hebt zeg, hopelijk voel je je snel beter... Hier zei de vk idd ook 100 gram per week.... @ Jootje; Je lijkt mij wel joh , hahahahaha, ik heb echt hetzelfde, totaal geen energie (zie je wel, het gaat echt helemaal gelijk op bij ons ) @ Debby; Oh, dat groeien gaat goed bij Owen, wat fijn! Oh, das dan wel weer minder dat ie nog zo lang aan de sonde moet . Pffffff, kan me er geen voorstelling van maken maar lijkt me allemaal idd erg zwaar.... trek je het nog een beetje? @ MrsNuke; Lief dat je ernaar vraagt, in het zkh waren ze erg positief over Femman, 08-12 horen we wat ze nog meer willen doen (nog een operatie of toch al bestralen). Onze eerste uk was bij haar geboorte 3220 gram, is nog steeds een tenger poppetje... @ MoedertjeB; Oh leuk he Ballorig, vind ik ook zoooo leuk . Arme Mas, vind het zo zielig voor hem he.. Hoe is het ondertussen met de potentiele bevalling? hahahahaha. Wat een gekke droom, hopelijk komt ie niet uit... @ Coco; En, hebbie je tas nou gepakt??? Hahaha, arm mannetje van jou, hoe reageerde jij toen je de strings zag??? Denk dat Femman dat bij de 1e ook gedaan zou hebben hoor.. denk dat ie dat nu wel begrijpt...... denk ik... @ Wendy; Gatverdamme, wat een eng berichtje via Hyves, lekker niet meer op reageren idd zeg... ieks... Wat vervelend dat je je nog zo voelt zeg... ik hoop dat ze besluiten om je ukkie eerder te halen hoor.... @ Nony; Oh leuk de Belly bandit , lekker zeg ff badderen, ik heb alleen een douche helaas.... @ Lilalien; Leuk dat onverwachte bezoek *ahum*. Mag ik vragen waarom je drinkbekertjes en speelgoed meeneemt naar het zkh?? Gaan je kindjes ook mee??? @ Tjilpje; Lekker bezig dus! Dat gaat de goede kant op, heerlijk joh!! @ Zkh tas; heb hier ook een paar badslippers erin gegooid die ik nooit gebruik maar wel handig zijn voor in het zkh... hier; ben heel erg moe, op en neer naar het zkh vergt best wat energie van me, gelukkig kon ik bij mn vriendin mee eten, wel zo lekker. Heb nu enorme rugpijn (heb ik de hele dag al) en voelde ook wel wat weeënactiviteit, zet alleen nog niet echt door dus daar baal ik wel van. Nouja, maar eens zien wat de nacht brengt......
het is rustig hier....ik ga zo lekker boven tv kijken, kom morgen weer kijken (morgen komt rolgordijntje voor babykamer...) Hoop dat iedereen een goede nacht rust krijgt..... slaap lekker allemaal!!
zoooo even een berichtje vanaf mijn nieuwe stekkie op zolder. Het is nu echt zo goed als af! ben er heel blij mee!
Zijn zo wergwerp bekertjes zoals op festivals voor het bezoek en idd.kleurgerei voor de kindjes als die op bezoek komen want ik heb geen stilzitkindjes op dat vlak
ben door teveel harde buiken en tv kijken ,als dit zo elke avond is hoop ik dat de baby eruit valt met 40 weken hahahahahahaha
Nu is beebje ineens ontzettend druk..omdat ik natuurlijk zelf weer in de rust kom! Arme blaas en zij... heb net zolder mee geholpen opruimen en schoongemaakt. Niet handig, was al moe, maar moest even gebeuren (nesteldrang? ) ben nu op! denk dat ik niet laat richting bedje ga
@ Fem: Nee, nog niet gedaan... schaam... Hoe ik reageerde? Kon er wel om lachen. In het ziekenhuis hadden ze van die soort netonderbroeken, die zaten echt héééérlijk de eerste dagen, dus vond het niet erg.
@ Lilalien; Ohhh, ik snap het, ik dacht al; wat ga je allemaal doen joh in het zkh , sorry dat ik dat ff niet snapte... @ Coco; Ja, die zijn idd zo prettig hihihi. Welk zkh ga je bevallen als ik vragen mag???? @ Lot & Nony; Nou zeg, als dat zou kunnen, ik teken ervoor, 28-10 is een prima datum!!!
Nou Mas hier ook nog aan het overgeven..... Lekker dus! :S Ik ben al de hele dag in de weer met hem geweest en gaat mijn vriend nu ook nog beginnen dat ik het maar moet doen en met hem moet gaan zitten enz. Nou de groeten, hij mag het nu overnemen......