November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh bah zeg, al die zieken bij jou MoedertjeB, heel veel beterschap voor Mas en je grote-kleine man ;)

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
  3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    pffff, ik kom haast om door het brandende maagzuur...het enigste wat helpt is blijven eten.
    dat kan ik toch onmogelijk blijven doen...

4. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland

mij helpt vanillevla eten tegen maagzuur

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hier heel veel pakjes rennies en melk....maar het is vreselijk maagzuur:( wordt s'nachts soms wakker omdat het zo mijn keel inloopt en bijna stik....:$

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    En melk? Dat helpt hier vaak wel....?

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

weer alles bijgelezen, maar te moe om te reageren, morgenbroeg om half 10 voor CTG en bloeddruk controle....
    weet me geen houding aan te nemen, alleen nog op de zij te liggen, beeb zit met zijn kont onder mijn ribben te drukken, en zijn kop zit tussen mijn benen, heb flinke "naalden"pijn daar beneden, en voor mijn blaas is het ook niet je van het!

@all, net mijn zus voor de gek moeten houden....ze wordt peettante en wil meteen gebeld worden, maar we houden voor de familie de inleidingsdatum geheim....alleen mijn schoonouders weten het, ivm de opvang voor Luka....
    we willen Luka graag als eerste laten kennismaken met zijn broertje!

wat betreft een kleinigheidje voor Luka na de bevalling, heb 3 kleine kadootjes in mijn vluchttas!

tot morgen weer!

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@wendy: ja dat was niet veel het was een klein mannetje ja..
    volgens mij is het wel gewoon ik weet het niet de vk zei dat het een mooi klein kindje is en dat het goed bij mijn en mijn mans postuur paste we zijn alle 2 slank..

@sensee: ahh wel lekker hoor en dan ook nog 2 keer per jaar heerlijk!
    mijn schoonouders gaan in april altijd naar salou tot eind juli met de caravan dan we zijn er 4 jaar geleden ook eens geweest was wel mooie omgeving.

@nony: peet is vandaag naar zijn ouders geweest ben thuis gebleven was ook wat moe hij heeft de situatie uitgelegt hoe ik me voelde etc etc en ze weten nu hoe en wat we van hun verwachten ik hoop dat ze het nu ook echt doen want we hebben al 3 keer gepraat
    slaaplekker!!

@lila: hahahah lol nou hier komen ze niet meer zeiden ze:) niet ongevraagd in ieder geval

@enveloppen: denk er inene aan heb ze liggen heb ze alleen nog steeds niet geschreven:) morgen maar eens aan beginnen dan!

@fem: gelukkig is altijd goed om tehoren dat ze posi zijn!! lijkt me wel vervelend dat je zo lang moet wachten voordat ze weten wat ze verder nog gaan doen.
    hier ook rugpijn en hooftpijn :( en die stomme krampen zetten ook maar niet door :(
    samen even lekker potje janken:D

@moedertjeb: he gadsie arm kleintje :( hoop dat je nog een beetje rust gaat vinden

@liesje: rennies? of dat graviscon ofzo?

@luukske: succes morgen ja lekker die bibs tegen de ribjes :( ken het helaas..

zo weer bij :D

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik eet/drink me lam in zuivelproducten maar het helpt gewoon niks en laat ik nou net geen vanillevla in huis hebben...

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Fem: Nou, ik hoop thuis te bevallen. Weet eigenlijk niet naar welk ziekenhuis ik gebracht wordt als het toch weer een ziekenhuisbevalling wordt. :(
    De vorige keer ben ik bevallen in wat voorheen het Zuiderziekenhuis heette, in Rotterdam. Heet nu allemaal MCRZ geloof ik.

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, geef de zakdoeken eens door, hier ook krampen maar amper regelmatig, doen wel pijn :(, naja, we zien het wel..... Heb jij het ook zo warm???????

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel

Oh sorry verkeerd begrepen van mij :). Dom dom. Ik ga in het IJsselland bevallen net als de vorige keer :).

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    moontje: fijn dat alles toch goed was meid!!!! gelukkig maar!

fem: tja... hoop het ook..... jij ook erg moe zie ik... en weeactiviteiten, maar ook zonder resultaat zo te zien. hoop voor jou dat het snel door gaat zetten! eennehhhh JAAAA melk helpt bij mij supergoed!!!! heb wel magere melk, misschien dat dat iets uitmaakt? maar ik eet geen vette hap als ik geen melk in huis heb iig.. ;)

nony: hoop dat jij ook een goede nacht zult hebben! slaap lekker!

jootje: tja... moe worden van dingen doen tegen beter weten in... maar dan MOET het gewoon voor je gevoel..ken het helemaal! maar idd maar op tijd naar je 'mandje' .. ;)

coco: hihi ja heb maandagavond ook zo'n net-onderbroekje aangekregen maar vond het eigk ook niet zo verkeerd zitten

moedertjeb: nou zeg das ook nie lief van je vriend... snapt hij niet dat je het misschien wel helemaal niet zo makkelijk heb ofzo??? zonde voor kleine mas... hopelijk voelt ie zich snel beter

luukske: alvast succes voor morgen de ctg!

mrsnuke: hoe reageerden ze dan je schoonouders? of heeft peet dat niet gezegd?

hier net maar weer een poosje onder de douche gestaan ....
    maar toch weer een paar flinke weeen gehad en nog altijd steken in mn doosie... :( *snik*

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @fem, heb je dilemma gelezen, en gereageerd...

@all, ben nu echt naar bedje!!

slaap lekker allemaal, en tot morgen!!

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Nee he, ze zien er niet uit, maar ze zitten echt wel lekker.

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Bedankt voor het reageren meiden, denk idd dat het gewoon niet doorgaat voor mij, helaas, is niet anders :).

17. LittleMonsters

@all:

vanmidag naar de vk geweest alles was oke bloedruk was 110/65.. weer een kilo afgevallen:( snap er niets van maargoed kreeg geen commentaar. kreeg wel toen ze wou voelen een kneiterharde buik die niet meer wou ontspannen maar dat geloofde ze wel.. donderdag weer heen..

peet heeft bericht gehad van zijn sol niet aan genomen:$
    nou vonden we het opzich niet zo heel erg want ze wouden hem 1429 euro bruto geven:$:$:$:x en dan ben je afdelingsleider:( nou we zijn al 1000 euro naar beneden gegaan sins hij in de ww zit het is wel even genoeg zo wil ook nog een vleesje op me bord hebben savonds..
    hij heeft volgende week zaterdag wel weer een gesprek waar hij ook al eerder een keer op gesprek is geweest.. die man heef toen gezegt mocht je in oktober nog geen werk hebben bel je nog maar een keer.. maargoed je snapt ook wel dat dat voor peet niet leuk was.. dat hij die man weer moest bellen en moest vragen of hij toch niet weer een keer mocht komen.. gelukkig was die man echt heel lief en mag hij volgende week zaterdag een kop koffie komen drinken!

ook is hij vandaag bij zijn ouders langs geweest en weer gepraat ben niet mee gegaan was te moe en had ook niet veel zin.. hij heeft alles uitgelegd hoe ik me voelde etc etc... hoop nu na 3 keer dat ze nu luisteren we wachten het weer af..

pfff voel me een belabberd beetje hoofdpijn opgezetten handen plus voeten pijn in me rug het is toch wat.. zit er een beetje doorheen wil me groot houden voor peet... hij zit er namelijk ook helemaal doorheen we worden zo verschrikkelijk moe van al die tegenslagen.. hij zit al bijna een jaar thuis hij solliciteerd zich een ongeluk en niemand wil hem een kans geven.. ik moet er weer van huilen het is zo niet eerlijk wanneer gaat het zonnetje weer schijnen wanneer kunnen we weer genieten.. het enigste waar we naar uitkijken is ons kleine wondertje voor de rest maakt het niet zoveel meer uit.. pffff ben er zoooo klaar mee het is niet leuk zo..
    sorry voor mijn gezeur de laatste tijd maar kan het niet meer binnen houden me hooft stroomt gewoon over en weet niet meer waar ik er mee heen moet en ik wil juist zo genieten van de laatste momenten samen maar dat lukt gewoon niet..

knuffel voor iedereen

18. LittleMonsters

heb het normaal altijd al warm maar kook af en toe dan ga ik even bij de deur staan

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb de deur ook open gezet (Femman vriest bijna vast op de bank :D) maar helpt niet echt, heb ook enorme krampen zeg, pffff, dadelijk lekker mn bedje in en hopen op wat slaap.

Eerst jou een dikke knuffel geven *DIKKE KNUFFEL* wat ontzettend balen dat hij is afgewezen zeg :(, hopelijk wordt dat andere gesprek wat voor hem...??? Aan mij heb je nu helaas niks, ik werk wel in de (technische) detachering maar ik heb geen idee wat er speelt momenteel.... wat is zijn achtergrond??? (Je mag me PB'en hoor), natuurlijk zit je er ff doorheen, logisch toch, het is ook allemaal niet niks... Lekker spuien hier hoor, dat geeft niks!!!!!!

20. LittleMonsters

je hebt me in ieder geval weer aan het lachen gemaakt met het eerste gedeelte arme femman hihih ja die krampen zijn heel vervelend ja

hij heeft 13 jaar als ict'er gewerkt en uiteindelijk was hij bedrijfsleider daar. het probleem is ook gewoon dat hij geen diploma's heeft alles heeft hij geleerd door te doen.. maar ze willen liever een diploma ipv ervaring hij weet precies hoe alles werkt hoe het moet etc etc heeft alleen het papiertje er niet voor. die opleidingen kosten gewoon 5 duizend euro en dat hebben we gewoon niet. hij kan voor de rest ook niet zoveel omdat hij zolang dat heef gedaan. hij heeft nu zo ogeveer heel noordholland gehad qua sollicitaties zo'n 65 ondertussen.. hij moet maar verder van huis weg solliciteren zeggen ze en anders gaat hij maar als callcentermedewerker of in een fabriek werken....
    het is in iedergeval niet makkelijk

thanks vooor je knuf.. jij verdient er ook 1

Deel Deze Pagina