November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by wendy2010, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    pfff ik heb de laptop er maar even bij gepakt...is toch wat makkelijker

vanmorgen om half 7 was de kleine meid ook alweer wakker dus die heb ik nog weer even in bed gelegd en ze slaapt tot nu toe nog steeds dus dat is wel heel even lekker.

hier dus weer een half beroerde nacht..maar ja wat doe je eraan..alleen maar hopen dat de beeb er gauw uit wil

hoe is het met de andere dames??

2. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    morguh meiden,

hier ook al om 4 uur wakker...blehhh....
    stond om 6 uur onder de douche, Luka was al om 5.30 uur beneden, en we hebben met zijn 3tjes lekker een ontbijtje gehad...

@mrsnuke, jeetje meis, het zit jullie niet mee....dikke knuf!!

@fem, en al iets aan het rommelen?

@wendy, mooie avatar van je gipsbuik...ga je hem ergens ophangen of neerzetten?

@alle slechte slapers, hoop dat iedereen na de bevalling een rustig kindje krijgt, zodat de nachtrust snel een normaal ritme aanneemt....

@werkzaamheden, ik heb tijdens de zwangerschap van Luka mijn baan opgezegd, of iig daarvoor al, we zaten namelijk in de MMM, en mijn toenmalige baas was gewoon anti-zwangeren, en al helemaal anti-MMM...mochten ook niet parttime werken etc....dus ontslag genomen, en daarna via Randstad een tijdje gaan werken, was makkelijk te combineren met de MMM, ivm afspraken etc....in de zwangerschap zelf ben ik met 9 weken gestopt, ivm de MK van Luka's twin brusje!
    ben na de zwangerschap op gesprek gegaan bij mijn huidige werkplek, en meteen een baan gekregen als vaste avonddienst, 15 uurtjes, precies wat we wilden....ben nog steeds erg blij met die baan, doe het nu dus in jan. 5 jaar....
    met mijn collega's heb ik weinig van doen, werk solistisch, dus helemaal mijn ding....

Nou ga Luka zover klaar maken, mijn schoonpa komt ons zo ophalen, Luka naar school brengen en ik naar het ZH voor het CTG, en vanmiddag om half 4 ga ik Luka weer eens zelf ophalen...

hubbie is trouwens een beetje zenuwachtig aan het worden voor de inleiding van maandag....er valt een spanning van hem af qua ziekenhuisbezoekjes, maar de bevalling vindt hij toch spannend!

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nony: ja van mij mag het ook doorzetten... (morgen eigk, dan en ik 37 wkn) vind t niet meer leuk zo. rust houden is er gezegd.. nah sorry maar dan heb ik er alleen maar meer 'last' van dus doe ik niet. net al wasmandje leeg geruimd en nieuwe was in het machine gedaan.
    had nog een baby-strijkbeurt liggen (die mocht mn schoonmoeder dan weer nietdoen.. ;) ) dus die ga ik zo weg werken.
    balen dat je ook weer zo'n niet zo'n goeie nacht heb gehad..

liesje: fijn dat ze toch nog even is gaanslapen ... das wel zo fijn. en laptop schrijft zeker beter dan zo'n klein rotding ... heb er ook 1 en vind het helemaal niks... :(
    wil weer een nieuwe gsm maar heb deze nog maar net... :(

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ze slaapt nu nog :$
    ik mag in januari weer een nieuwe uitzoeken maar ik weet nog niet welke, denk dat het er wel eentje wordt met een apart toetsenbordje eronder...
    maar ja eerst de beeb maar eens en dan zie ik wel weer verder ;)

ik hoop toch zo dat de beeb zondag uit zichzelf al wil komen he...maar ik ben er bang voor dat deze nog wel even blijft zitten.
    Ik hoop dat de vk met 38w wat kan doen voor mij, dat er in ieder geval al wat verweekt is of nog mooier dat er al een opening is, zodat ze misschien kunnen strippen.
    Is niet echt iets waar ik naar uitkijk dat strippen, want dat was de vorige keer ook enorm pijnlijk bij mij allebeide keren :(
    en toen heeft het ook nog niet eens geholpen...

ik zal straks de wasmachine ook eens aanzetten...heb ik tenminste vandaag 1 nuttig ding gedaan :p

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Goeie morgen iedereen!

Heb even niet teruggelezen, moest vanmorgen nog massa's klaarzetten voor mijn vervangster en vertrek NU voor mijn LAATSTE WERKDAG!!!!
    JOEHOE!!!!
    Wel een beetje een dubbel gevoel moet ik zeggen... ik ben superblij, maar ook een beetje verdrietig want ik ga 'mijn' kindjes en de meeste collega's superhard missen...

Tot vanmiddag!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    succes vandaag Ineke!

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    @MrsNuke: Wat een tegenvaller voor je man... Het salaris was inderdaad wel erg laag wat ze hem wilden bieden. Nu maar hopen dat het andere gesprek toch wat op mag leveren.

@Ineke: Succes met je laatste werkdag!

Gisteravond last van kraamtranen gehad. Erg irritant. Overal om moeten janken :( Aan de ene kant erg gelukkig met mijn twee kanjers, aan de andere kant weer echt wennen aan de nieuwe situatie. Ik ben zo blij dat we hebben besloten om een kraamfeest te geven. Nu wel alle tijd voor ons gezinnetje thuis en niet elke dag visite over de vloer. Het kraamfeest is al over 2 weken dus best snel.

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ineke succces met je laatste werkdag!!!!!!!!!!!!!!!

marleen: ahhh meiske toch.... snap dat het wennen is ja.. ook wel fijn zo'n kraamfeest idd.... wij hadden het zelfde idee..
    als die van ons op tijd komt en alles goed gaat zal het 28 november al zijn...
    zo niet dan 19 december
    maar geniet lekker van je kanjers hoor! *knuffel*

9. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

Dec 27, 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Ineke; succes vandaag met je laatste werkdag! Daarna genieten, je hebt het zeker verdiend!!

@ Doobie; wat leuk dat je mannetje een fotoshoot had geregeld!

@ Coco; oh ja haha, dat stringverhaal van jou haha, geweldig!

@ Wendy; ik vind het maar een eng verhaal van die fotoshoot.. Zou het ook niet gedaan hebben.
    De gipsbuik is super geworden!
    En nog steeds niet van die vervelende weeën af he..

@ Line; wachten duurt lang meid.. Maar het wordt wel beloond!

@ Peertje; oh wat leuk, een fotoshoot van kleine Tess. Als de kleine hier geboren is, hebben we ook na 2 weken een fotoshoot .

@ Aapje; spannend hoor!

@ Debby; langzaam maar zeker komt er vooruitgang meid.. Mooi dat hij zo goed groeid! En wat schattig van Ryan!

@ Moontje; mooi dat alles goed was!

@ Fem; harde buiken zijn ondertussen weer weg. Ik blijf net als de vorige keer lekker doorlopen tot de 40 weken.. Ik wil nu trouwens ook nog niet bevallen. Morgen dochtertje jarig, dus het hele weekend visite!
    Ja, hopen dat we maandag beter nieuws hebben over mijn nichtje..
    Oei lees van je weeën.. Spannend! Hoe is het nu?

@ Jootje; doe je een beetje rustig aan??

@ MoedertjeB; beterschap voor Mas!

@ Mrsnuke; hopelijk heeft het gesprek geholpen!
    Oh wat jammer dat je mannetje weer niet is aangenomen.. Hopelijk zaterdag meer geluk. Niks aan als het niet opschiet he.

@ Liesje; is dat niet juist het probleem? Dat je teveel drinkt? Daar krijg ik juist maagzuur van.. Rennies gaan hier mee op bed.

@ Babyproject; dat lijkt me de ideale bevalling! Eerst een nacht goed slapen en daarna in 2,5 uur bevallen. Ja daar teken ik voor!

Sorry hoor dames, heb niet overal op gereageerd. Heb er even de energie niet voor.

Vandaag echt een dagje niksen denk ik. Lekker genieten van dochterlief, samen wat knutselen enzo. En me klaarmaken voor de drukte die dit weekend gaat komen met de verjaardag van dochtertje.

Fijne dag allemaal!

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hier nog een echofoto van afgelopen vrijdag...

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    en hier nog 1 met handjes en voetje voor het gezichtje.. :D

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    @wendy: Ah wat een mooie foto's.. Die met handje en voetje vind ik ook erg lief..

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    @ Kitty, nee ik drink 's avonds juist helemaal niet veel, om te voorkomen dat ik er 's nachts 20 keer uit moet om te plassen
    Hier gaat ook de Gaviscon mee naar bed en mannetje had gelijk commentaar van je eet die dingen alsof het snoepjes zijn..nou ja zeg....overdag eet ik er niet veel van, alleen als het nodig is.
    en daarbij is hij er overdag niet eens bij....

mannen...grrrrrr

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    @Wendy, mooie foto's hoor!

15. IreneH

IreneH Fanatiek lid

Dec 5, 2007
    1,979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen allen,

Sorry maar heb alles bijgelezen en geen *piep* zin om overal op te reageren....sorry....
    Hier alles rustig, ben het wel zat en wat jankerig maar het gaat. Vanmiddag naar de gyn. Ben benieuwd wat ze te melden heeft.

Zijn Fem en BabyP vanochtend al online geweest? Vind dat iedereen die "rommelende buiken" heeft of richting de 40 wkn gaat zich verplicht 's ochtends moet melden!!

Fijne dag allemaal,
    liefs Irene

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    balen dat je je zo voelt, maar ja dat hoort erbij meid!

Ik sluit me daarbij aan dat ze een verplichte meldplicht hebben 's morgens ;):D

17. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

Mar 1, 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Hier wel een redelijke nacht gehad, vanmorgen was het alleen ernstig vroeg. Maar ben blijven liggen.
    Mas gelukkig geen koorts meer en niet meer overgegeven.

MrsNuke dikke knuffel, zit daar inderdaad niet mee. Hier vriend vanaf maandag de ww in, moet eerlijk zeggen ik vind het niet zo erg voor even. Want ik kan dan toch even wat meer rust gaan pakken.

Fem waar ben je?

Ik krijg hier steeds meer het gevoel dat de baby uiteindelijk gehaald moet gaan worden, ik ben gewoon veel te druk met andere dingen in mijn hoofd. Dus dat wordt nog even volhouden.. Ik hoop alleen niet dat ik dan ingeleid ga worden met precies 42 weken want dat is op Mas zijn verjaardag.

Ik begin het ook zat te raken dat mensen gaan bellen,smsen, mailen enz of ze er al is.. Nee als het zo was geweest dan had je het al gehoord!

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    fijn dat Mas zich beter voelt! is voor jezelf ook een stukkie rustiger he

kan me heel goed voorstellen dat je gek wordt van iedereen die vraagt is ze er al...
    ik had dat bij mijn dochter ook, die is met 41+6 geboren en dan hoor je bijna 2 weken lang die vraag en dan niet 1 keer per dag ;)

19. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    wij hebben dat NU al, dat als we bellen dat mensen zeggen...ja is het geboren?
    Gister moest man 3 telefoontjes doen en bij alledrie namen ze op met; is ze er?
    NEEEEE.....en als ze er wel is, horen jullie het als we thuis zijn...:D;)

Denk dat ik mijn voice-mail ga in spreken met zo'n soort berichtje...hihi

Ga nu alle hoesjes voor geboorte kaartje vouwen....:)

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    uhm...ik moet de enveloppen nog schrijven :)

Share This Page