Goede morgen meiden! Pff wat heb ik toch elke keer een buikpijn als ik in bed lig. ik heb niet het gevoel dat het weeen zijn maar wat doet het pijn zeg Gistere in het ziekenhuis zei een verloskundige"De baby zit al goed vast in de bekken"en daarna ik denk dat je de 40 weken wel gaat halen" Pff dat is nog zo lang mijn man zei gelijk tegen mij "daar kunnen ze niks van zeggen schat" Aaah zooo lief!!!!!
@ Moontje; kom op meid. Zo'n beebietje is het wachten echt wel waard... Al is het soms moeilijk geduld te hebben. @ Wendy; mooie foto's van jullie mooi kindje! @ Meldplicht; ja wel een beetje gemeen om ons zo in spanning te houden hoor... Iedereen die met krampen op bed gaat, MOET zich de volgende dag voor half 10 melden.
Kitty ook een lekker rustig dagje doe ik ook hoor Meiden zitten nu een spaarpot te schilderen en vanmiddag worden ze opgehaald door mijn zusje een verassing die gaat met ze zwemmen Ineke succes met je laatste werkdag heerlijk hoor. De rest ben ik alweer kwijt sorry. Hier erg veel pijn bovenin mijn buik, bukken gaat niet.
Ik ga nog even naar bed... Kreeg net op mijn donder van hubbie dat ik wat meer moet slapen. Zit al de hele ochtend te huilen om NIETS, het gaat echt nergens over!! Vanmiddag naar gyn en vanavond film en eten met vriendinnetjes. Dus ik denk dat hij wel gelijk heeft en dat ik nog even een uurtje moet gaan liggen. Dus ga nu maar eens naar hem luisteren...
Ben ik heel benieuwd naar dat ding wat je hebt gekocht! Ik zag hem vlgs mij in de mama ofzo staan hij schijnt ook te helpen na ks dat sneller herstelt enzo..ofzo iets..
Ja Salou is ook leuk. Wij zitten wat zuidelijker ca 100 km onder Valencia. Maar lekker zeg dat je schoonouders zo lang gaan!!! Ik zou dat ook wel willen. Jaime zegt vaak gaan we naar spanje verhuizen...manlief kon ook in het Zuiden van Spanje werken...Maar ja wat moet ik dan daar doen We komen al vanaf onze huwelijksreis daar op vakantie..erg heh. Eerst nog in wat andere huizen maar vanaf dat we dit huis ontdekt hebben gaan we iedere keer daar heen. Die eigenaar wil het verkopen ...helaas. Ik hoop dat we er in 2011 nog wel een keer naartoe kunnen en dat umi zoomi er ook iig een keertje is geweest.
ik ga ff op pad om een andere telefoon.. als het goed is kan ik hem bij iemand komen ruilen voor een andere die meer naar mijn smaak is.. heb zooooo de balen van die ik nu heb!! tot straks!!
Ja vandaag keek hij ineens zo helder uit zn oogjes. Meteen maar ff aan de slag gegaan met mn fototoestel Hij mag nog niet naar buiten en mn fotostudio is niet bij ons in huis, maar in een apart gebouwtje dus daarom maar even binnen wat foto's gemaakt na het badderen.
Hoi! Mooie foto's. Hier goede nacht gehad, toch nog moe. Heb niet veel zin veel te typen, ik lees wat mee. Nog geen nieuws van Fem?
vanavond heb ik een echo om te kijken of mn vruchtwater wel genoeg is, (vanwege mn kleine buik) Als het te weinig is, gaan ze mn baby eerder halen. Duimen!!!
Haha, ja maar 's ochtends is het enige moment dat ik nog een beetje kan slapen Maar geloof mij, als het begint, zal ik jullie als eerste op de hoogte stellen! Hoe zou Margootje het doen? Irene: nog eventjes en dan is het voorbij. Echt die laatste loodjes he?