Wendy, wat een mooie gipsafdruk zeg! Super gedaan... kan je wat van je creativiteit naar mij doorsturen? Ik ben vooral goed in kinderknutselwerkjes, maar het echte werk... hmmm... niet zo dus! Wat een schattige echo's nog he Marleen, best begrijpelijk he die tranen, je lichaam heeft zoveel emoties moeten doorstaan de afgelopen dagen-weken... leuk zo'n snel kraamfeest/doopfeest, bij ons ook al 26 december (1 maand na uitgerekende datum) wel jammer dat mijn ventje enkel 'gezamelijke vrienden' wil, dus enkele vriendinnen van mij die hij niet goed kent zullen zo op visite komen, maar das dan wel supergezellig he EN dan heb ik die vervelende voetbalvrienden van hem er ook niet bij! En marleen, wat een schatje zeg!!!! ♥♥♥ Meldplicht, goed idee haha Babyproject, Ja ik herinner me die echofoto nog... zou best leuk zijn een Halloweenbaby toch? En voor Fem ook! Zo nu komt m'n schoonmoeder meteen wat snuiten en commanderen en zeggen hoeveel erger ZIJ het in het leven heeft en ondertussen dweilen... och ja dan is dat weer gedaan he denk ik dan... en dan eindelijk RUST
Ja dat is hier ook idd als je later bent zo zeg tegen acht uur thuis dan is het lastig een plek te vinden. Vooral met regen dan vloek ik echt dat we in de stad wonen..Als ik tassen heb parkeer ik hem altijd bij de bushalte die is hier drie huizen verderop, even knipperen en uitladen en dan een plek zoeken. Of als Jaime in de auto slaapt...Nu til ik haar niet meer maar toen ik niet zwanger was wel...oh moet je zo'n end lopen met een kind van bijna 19 kg Snoozebabypakket wat ik heb gehaald zit in: - wrapper (met speciale voetdingen waar zn beentjes innkunnen en hij kan in maxi cosi gebruikt worden) - boxkleed -knuffeldoekje - hoes voor verschoonkussen. Ik wil nog de verschoonkit hebben maar anders vraag ik die wel als kraamkado.. Zie hier: Snoozebaby pakket grijs - Actie - babyspeciaalzaak Het is echt superzacht spul! Echt heerlijk. Umi zoomi heeft er al twee knuffelpopjes van.....Ik ben helemaal fan van de snoozebaby!
Ja en het boxkleed is echt prachtig! Ik vind vaak dat die boxkleden zo dunnetjes zijn. Bij Jaime hadden we er ook wel twee of drie op elkaar liggen...dat ligt toch ook niet lekker heh. Deze is echt superdik dus en lekker stevig maar de stof is heel zacht. Met die labels kunnen ze spelen. Vinden baby's schijnbaar erg leuk
nee die heb ik nu voor deze beeb gekocht omdat Rihanna dus ook altijd met het enigste labeltje speelde wat aan een knuffel zat
Miza; succes meid! Marleen; prachtige foto's (oh had ik dit nou al getypt?? Weet niet meer, maar vind ze heel mooi! Mooie jongetje!) Fem en Babyproject; volgende keer iets eerder melden he. Haha! Lijst; ik kan sommige personen ook niet meer vinden. Zoek zo nu en dan even een paar op, om te kijken of ze al bevallen zijn. Maar sommige namen zijn hier helemaal niet meer bekend.. Parkeren in de stad; wij hebben 2 jaar in de stad gewoont. Oh wat ben ik nu blij dat we nu in een dorpje wonen, twee onder één kap, begane grond en... een oprit! Wij moesten altijd parkeren op een parkeerterrein. Als je pech had was die helemaal vol en moest je ergens parkeren waar we geen parkeerkaart van hadden. Veel boetes gehad... En altijd een pokke-end lopen.. Hier; heb echt nog geen reet uitgevoerd. Ja heb de wasmachine aangedaan. Nu is hij klaar, daar baal ik echt van. Want nu moet ik straks met de was naar het hok lopen om het spul in de droger te doen. En ik ben zoooo lui! Bah...
maar ik zit met precies hetzelfde als jij...de wasmachine is klaar...nu moet ik het ook in de droger doen maar ik ga hem zo wel ff aanzetten dan kan ik het voor vanavond weer opruimen
irene... hoe gaat het nu met je?? hoop weer wat beter ?? *knuffff* succes in het zh !!! marleen.... ohhh wat een lief ventje om te zien zeg! echt een knapperd! babyproject.... yep... helaas wel... hier ook weer ineens meer 'oneffenheden' in mn gezicht... ... goed idee om de lijst op te schonen! maar ga ik morgen mee beginnen dan ... als iemand zich verveeld mag er wel vast wat doorgegeven worden overigens.. \mrsnuke..... nee wil ook nog proberen te genieten van de zws voor zover mogelijk dus ga me niet terug trekken ! sociale dienst krijg ik niks van want hebben eigen huis en man heeft goed salaris. wil het daarom ook niet eens, laat ze dat maar bewaren voor evt gezinnen/alleenstaande moeders die het ECHT nodig hebben (bij ons niet het geval want man verdient er genoeg) we gaan gewoon lekker door en hopen op een leuke baan en anders fulltime van de kleine genieten, daar kan ik ook wel mee leven hoor.. ! fem.... ja ik kan wel lief zijn hoor.. (soms dan.. ) dank je wel! ja het gaat goed met de weeen en pijn, die zijn er nog steeds.... (zucht..) jammer dat het niet is doorgezet vannacht.. maar wie weet...zal er vast wel snel aan kmen.. ik help je hopen! luukske.. spannend! hopelijk is het niet te druk dan maandag! miza!!! ... ohhhhh jeetje meid!!!! ik hou het in de gaten!!!!! toi toi toi!!! moontje: goed bezig!!!! (mbt belangrijk nieuws pagina) ineke... jaaaaa het zit er op!!!!! geniet van je verlof meid! dank je..! haha wil best wel crea-feelings door sturen hoor.... waar kan het naar toe..? sensee... dus ligt niet aan mij... heb hier ook 2 boxkleden en vond ze ook zo dun... maja.... zal wel zo horen.. ? bij de kinderwagen vind ik het matrasje ook superdun trouwens... lijkt me niet lekker liggen maar voor zo'n baby'tje schijnt dat wel te zijn? hier... heb andere telefoon!!! joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bij mn man op z'n werk hadden ze vast gesteld dat hij nu wel naar een kleinere/verdere sluis kon om te werken.. waar hij alleen zit en dus niet meteen weg kan als hij naar huis moet komen .... hah! ze waren dat van mening omdat hij aan heeft gegeven dat het een geplande keizersnee wordt TENZIJ DE NATUUR ANDERS BEPAALD... maar dat laatste hebben ze maar genegeerd.. hij was echt zo kwaad vanochtend! maar het is inmiddels weer rechtgezet maar toch.. zo stom hoe ze daar kunne doen soms.. .tjonge jonge jonge
Wendy ja ik vind dat ook niet heel dik wat in het wagentje ligt. Hier zo'n aerosleep ding erin. Maar bij de wagen van Jaime was het ook niet heel dik. We moeten die wagen nog in elkaar zetten..mss vanavond maar ff doen. Box moet ook nog opgezet worden. wat een sufferds van je man zn werk... welke phone heb je nu?
Marleen wat een prachtig mannetje en mooie fotos zeg! Mrsmiami, succes vanavond. Fem jammer dat het niet heeft doorgezet, maar gelukkig wel een goede nacht gehad. Luukske spannend allemaal, hoop dat de uitslagen goed zijn. Miza jeetje heel veel succes! Ineke heerlijk verlof en 7 maanden? dat is een mooie tijd. Hier een redelijke nacht gehad. Vandaag weinig plannen, mijn schoonmoeder slaapt nog bij ons en gaat morgen weg dan ga ik even de laatste dingen schoonmaken de komende dagen.